RMF ON

DJ Trakmajster: Gdzie jest Zbyszek? - Tekst piosenki

Wykonawca:
Statystyki wykonawcy:
Teksty2
Tłumaczenia0
Wideo2


Tekst piosenki

DJ Trakmajster: Gdzie jest Zbyszek?

Ogarnij się Iza,
bo spermę masz we włosach.
Teraz wszyscy już wiedzą,
żeś zrobiła sztosa.

Ach Pawle, hejże Pawle
koks wypada Ci z nosa,
Teraz wszyscy już wiedza,
gdzie dostać Carlosa.

Stop!
Zdecydowane ręce w górę!
I wszystkie krzyczą: połykam! nie pluję!
Stop!
Zwyrole ręce w górę.
I wszyscy krzyczą: dław się moim chujem!

Jest z nami Marcin!
Jest z nami Krzysiek!
Nie ma z nami Zbyszka!
Gdzie jest, kurwa, Zbyszek?
/2x

Jest z nami Marcin!
I jest z nami Krzysiek!
Nie ma z nami Zbyszka!
Gdzie jest, kurwa, Zbyszek?

Jest z nami Kaśka,
Ale nie ma Anki!
A chuj, że z tą Anką,
Przecież są jej koleżanki!

Sie, sie, siema koleżanki,
widziałyście gdzieś Zbyszka?
Mówią, że nie, za to przyszła już Kryśka!

Kryśka - Kryśka może być w ostateczności
ale lepsze cycki w mieście to są cycki Zośki
To są , to są, to są, to są, to są, to są cycki Zośki
To są , to są, to są, to są, to są cycki Zośki

Jest z nami Marcin !
Jest z nami Krzysiek!
Nie ma z nami Zbyszka!
Gdzie jest, kurwa, Zbyszek?
/2x
Autor tekstu: DJ Trakmajster
Dodane przez: densmasens

Tłumaczenie piosenki

DJ Trakmajster: Gdzie jest Zbyszek?

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie Dodaj swoje tłumaczenie

Inne teksty wykonawcy

  • DJ Trakmajster Trakmajster DJ
    "Trakmajster DJ To gra Trakmajster DJ Wiec podejdź dziewczyno I skacz jak najwyżej I zejdź tyłkiem jak najniżej /4x Bo piątej nie jest po to by myśleć o niedzielnym kacu Wiec choć ze mną na "

DJ Trakmajster: Gdzie jest Zbyszek?
Oceń tekst piosenki
88 %
13 %
Ocen: 8


muzyka.interia.pl


MuzzoDODAWAI_I_ZGARNIAJ

Skomentuj tekst piosenki

DJ Trakmajster: Gdzie jest Zbyszek?

Komentarze: 0
Dodaj komentarz
Twój komentarz może być pierwszy
4000 znaków do wpisania
Piszesz jako gość

Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe

Polecane na dziś

teksty piosenek

  • Ed Sheeran How Would You Feel (Paean)
    "You’re the One, girl And you know that it’s true I’m feeling younger Every time that I’m alone with you We’re sitting in a parked car Stealing kisses in a front yard We got question, we shou"
  • Selena Gomez It Ain't Me (ft. Kygo)
    ""I had a dream We were back to 70's Summer nights and liberties Nevar growing up" Media doniosły o zarejestrowaniu przez Selenę Gomez wspólnego utworu z norweskim DJ-em i producentem muzycznym, "
  • Lana Del Rey Love
    "Look at you kids with the vintage music Cioming through satellites while cruising You’re part of the past, but now you’re the future Signal crossing can get confusing It’s enough just to make yo"
  • Linkin Park Heavy (ft. Kiiara)
    "I don’t like my mind right now Stacking up problems that are so unnecessary Wish that I could slow things down I wanna lets go but there’s comfort in the panic And I drive myself crazy Cause I ca"
  • QBIK Hajs
    "Gdy przyszedłem na ten świat Nie wiedziałem jeszcze co i jak Wszyscy czekali na pierwsze słowo Zamiast mama Powiedziałem hajs Lata mijały Dosyć podrosłem Zacząłem sam otwierać portfel Lubiłem "

Użytkownicy poszukiwali

  • gdzie jest zbyszek
  • piosenka o zbyszku
  • gdzie jest zbyszek tekst
  • jest z nami zbyszek tekst
  • zbyszek piosenka

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

teksty piosenek


Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies. Copyright © 1999-2017 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone.
Teksty piosenek i tłumaczenia: ilość w serwisie - 662 097