RMF ON

Shania Twain: C'est La Vie - Tekst piosenki

Wykonawca:
Statystyki wykonawcy:
Teksty120
Tłumaczenia0
Wideo49


Tekst piosenki

Shania Twain: C'est La Vie

It must be Monday! What a dumb day!
Can't drag my butt outta bed
Somebody stop me--I need another coffee
Like a hole in my head

When everyday begins this way
Gets you down and can drive you mad
The daily grind can freak your mind
But life isn't all that bad

[Chorus:]
Don't let it get to you
C'est la vie! That's life,
and that's how it's gonna be
C'est la vie! Hold tight,
it comes right eventually. Oh--ho--

If only I could sleep in--
and wake up on the weekend
Oh, what a dream that would be, yeah
But fat chance for that one--
it ain't gonna happen
Better get back to reality

I could be a slob or keep my job
That is the choice we have
The daily grind can freak your mind
But life isn't all that bad

[Repeat Chorus]

Everybody's got to do it!
Everybody's got to earn their way
Uh, come on now
You gotta work your own way through it
Everybody's got their dues to pay
Yeah

The daily grind can freak your mind
But life isn't all that bad

[Repeat Chorus]

Yeah, yeah
C'est la vie! That's life, and that's
how it's gonna be
Uh, come on now
C'est la vie! Hold tight,
it comes right eventually. Oh--ho--

C'est la vie
Autor tekstu: nieznany

Tłumaczenie piosenki

Shania Twain: C'est La Vie

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie Dodaj swoje tłumaczenie

Inne teksty wykonawcy

  • Shania Twain When You Kiss Me
    "This could be it, I think I'm in love It's love this time It just seems to fit, I think I'm in love This love is mine I can see you with me when I'm older All my lonely night are finally over You too"
  • Shania Twain Black Eyes, Blue Tears
    "Black eyes, I don't need 'em Blue tears, gimme freedom Positively never goin' back I won't live where things are so out of whack No more rollin' with the punches No more usin' or abusin' I'd rather"
  • Shania Twain I Won't Leave You Lonely
    "Together-midnight in summer The air's so much warmer Falling in love under starlight Holding on so tight-together I won't leave you lonely tonight I want you to hold me all night It's gonna be alrigh"
  • Shania Twain I'm Holdin' On To Love (To Save My Life)
    "I don't need a shrink to tell me what to think There ain't no missing link in my love life It's alright, I ain't that uptight I don't need a psychic 'cause I don't really like it When someone tries to"
  • Shania Twain When
    "If elephants could fly I'd be a little more optimistic But I don't see that happening anytime soon I don't mean to sound so pessimistic But I don't think that cow really jumped over the moon When wil"

Shania Twain: C'est La Vie
Oceń tekst piosenki
0 %
0 %
Ocen: 0


muzyka.interia.pl


MuzzoDODAWAI_I_ZGARNIAJ

Skomentuj tekst piosenki

Shania Twain: C'est La Vie

Komentarze: 0
Dodaj komentarz
Twój komentarz może być pierwszy
4000 znaków do wpisania
Piszesz jako gość

Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe

Polecane na dziś

teksty piosenek

  • Pawbeats Dzień polarny (ft. Jinx, Miuosh, Bonson, Onar)
    "Wracam do domu; sam nie umiem sobie pomóc Żaden z dni nie hamuje mi spadków nastroju I nie byle komu, obiecałem tylko sobie Przetrwać ostatni raz, choćby tylko jedną dobę Blask odbija się od nagic"
  • Abraham Mateo All The Girls (La la la)
    "Quédate aquí a mi lado Que no nos salga el sol Ya estoy desesperado Tu piel mi piel están en confusión Arden ya tus caricias Ya no puedo esperar De mi solo cenizas Quedarán niña si tú te vas "
  • Foo Fighters Something From Nothing
    "(Foo Fighters w trailerze opowiadającym o nowym albumie zatytułowanym "Sonic Highways" zaprezentowali fragment nowej piosenki "Something From Nothing". Premiera wydawnictwa planowana jest na 17 paździ"
  • Calvin Harris Outside (feat. Ellie Goulding)
    "Look at what you’ve done Stand still, fallin’ away from me When it takes so long, Fire’s out, what do you want to be? I’m holdidn’ on, Myself was never enough for me Gotta be so strong There’"
  • Archive Feel It
    "There’s a hole A hole in we lies Can’t be broken Split in the life So live for the time Feel It! Feel It! Evacuated soul Souls in the light Emotions in night Can’t put up the fire F"

Użytkownicy poszukiwali

  • everybody is in selavie

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek


Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies. Copyright © 1999-2014 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone.
Teksty piosenek i tłumaczenia: ilość w serwisie - 650 434