Awantura - Chuliga tekst piosenki - Teksciory.pl

Awantura: Chuliga

Tekst piosenki

Brak wideo

Awantura

Teksty: 13 Tłumaczenia: 0 Wideo: 0

Tekst piosenki

Awantura: Chuliga

Gdy już będziesz starym dziadem
niezapomnij o tym że
byłeś kiedys chuligane
którego wszyscy bali się
swoją blizną chwaliłes sie dziewczynie
wrogom na głowach rozbijałes butelki
ludzie z osiedla cię szanowali
dla swoich kumpli byłes wielki
ref.
Chuliganskie życie przemocy świat
wal mocno w morde będziesz coś wart
Chuliganskie życie przemocy świat
ten co sie boi niema tutaj szans
Pamiętaj akcje na stadionie
kiedy twoim honerem był twój klub
gdy w pierwszym rzędzie z deską w ręku
krew lała sie z rozbityh głów
potem gonitwy z pożądkowymi
na plecach miałes pręgi od pał
po meczu z kumplami na miasto
ogołocić jakis bar
ref.X2
Chuliganskie życie przemocy świat
wal mocno w morde będziesz coś wart
Chuliganskie życie przemocy świat
ten co sie boi niema tutaj szans
Autor tekstu: nieznany

Tłumaczenie piosenki

Awantura: Chuliga

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie
Podoba Ci się tekst piosenki? Oceń tekst piosenki?
0 %
0 %

Inne teksty wykonawcy

Awantura: Chuliga

 

Skomentuj tekst

Awantura: Chuliga

Komentarze: 0

Twój komentarz może być pierwszy

Polecane na dziś

Teksty piosenek

  • NPC Szpaku
    „to jest jebana muzyka ulic czaisz to tu kurwa? wszyscy za czymś gonimy Chcemy się zrelaksować niskim kosztem zapomnieć o problemach tak rodzą się nałogi amfa, piguły za małe pieniądze czaisz to”
  • Lo Vas A Olvidar Billie Eilish, ROSALiA
    „Dime si me echas de menos aun Dime si no me perdonas aun Que haras con tode este veneno nada bueno Dime si me echas de menos aun Lo vas a olvidar? Lo vas a olvidar? Can you let it go? Can y”
  • Wrong Party (ft. Scottibrains) Brodka
    „My mind goes by Fill with dreams of endless night There’s no surprise I lose myself in moonlight shine -- Brodka powraca z nowym singlem 'Wrong Party' w międzynarodowym towarzystwie!!! Utwór ”
  • spal moją bluzę doli
    „Wydzwaniam wtykę - za chwilę tu będzie Ziom kruszy kamień, co nie na receptę Dawki za duże, a wlatuje więcej To będzie cud, jak nie jebnie mi serce Jebać te kur* , nie wierzyła we mnie Spal moj”
  • Morsochlanie QBIK
    „halo, nie mogę teraz rozmawiać, bo morsuje przecież to ty do mnie dzwonisz na razie morsuje cały dzień morsuję cały rok wódka rozgrzewa mnie kiedy nadchodzi noc mój ziomek to jest mors wali t”

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

Teksty piosenek

Wykonawcy

Lista alfabetyczna

Tekst piosenki Chuliga - Awantura, tłumaczenie oraz teledysk. Poznaj słowa utworu Chuliga - Awantura. Znajdź teledyski, teksty i tłumaczenia innych piosenek - Awantura.