Pretty Ricky - Can't Live Without You tekst piosenki - Teksciory.pl

Pretty Ricky: Can't Live Without You - Tekst piosenki

Wykonawca:
Statystyki wykonawcy:
Teksty59
Tłumaczenia0
Wideo38


Tekst piosenki

Pretty Ricky: Can't Live Without You

[Verse 1: Pleasure]
It's 4 O'clock in the morning.
And she ain't feeling right.
I'm on a first class trip.
Through this place called life.
I don't know what to do.
Cuz my body's still shaking.
I know it's time to man up.
And start my education.
I need someone to call on.
So I called on my bestfriend.
I said "Bro, I can't take it".
He said "Boy, stop tripping".
So I hung up the phone.
Packed my shit and got right.
I know what I gotta do now.
Be a man and face life.

[Chorus: Pleasure]
Maybe we could work it out.
Cuz you know I can't live without you.
And everytime I think about it.
I know a nigga can't live without you.
Ain't no need to cry about it.
Cuz you know I can't live without you.
I even wrote a song about it.
Cuz you know I can't live without you.

[Verse 2: Spectacular]
At the beginning you was gone.
I was staying wit my momma.
I stayed getting in trouble, man.
Straight damn drama.
I started dancing so I stayed out of trouble.
Cuz I stayed in school, selling candy so my money doubled.
But then you told me man, dancing was for punks.
Then you told me come and stay.
And you ain't care what I want.
You told me come and dance and rap wit my brothers.
You taught me how to love and how to care for my brothers.
And then you taught me all yo hustlin' skills.
Just in case I get alone I know how to pay bills.
You told me I was straight regardless of a deal.
And I love you man for that cuz you always kept it real.

[Chorus: Pleasure]
Maybe we could work it out.
Cuz you know I can't live without you.
And everytime I think about it.
I know a nigga can't live without you.
Ain't no need to cry about it.
Cuz you know I can't live without you.
I even wrote a song about it.
Cuz you know I can't live without you.

[Verse 3: Slick'Em]
Now that I made it, it feel real good.
Take you out the hood.
Put you on B and the block in the middle of the woods.
And as hard as it seems, you was there for me.
One bedroom apartment.
On 6-0 14 number efficiency down in Coverly.
Told you I had a dream.
And even though I like to cheat.
I'm going along my Geogria peach and that's a promise I'm gone keep.
To the end, never gone blend.
And I can hear you tell yo friends.
And I can see you wanna buss and fuss with yo brand new Benz.
To the world, baby it's yours.
I'd give you the world cuz you not no ordinary girl.
I'm yo son, you my ol' girl.
My momma, we shared for 19 years.
And from the bottom of my foundation I'm telling you how I feel, and I love ya.

[Chorus: Pleasure]
Maybe we could work it out.
Cuz you know I can't live without you.
And everytime I think about it.
I know a nigga can't live without you.
Ain't no need to cry about it.
Cuz you know I can't live without you.
I even wrote a song about it.
Cuz you know I can't live without you.

[Verse 4: Baby Blue]
See, I fell in love wit ya.
Wanna raise my kids wit ya.
But you left me all alone wit tears dripping down the picture.
I remember the day like yesterday.
May 9th, to be exact.
I'd do anything to get you back.
Even though I know you ain't coming back.
I'm serious as a heart attack.
Could we get it back the way it was?
Cuz I know you had some outside influences that pulled a plug.
The reality, Junebug, girl I know we'll always be together.
I got you locked away deep in my heart, always here forever.

[Chorus: Pleasure]
Maybe we could work it out.
Cuz you know I can't live without you.
And everytime I think about it.
I know a nigga can't live without you.
Ain't no need to cry about it.
Cuz you know I can't live without you.
I even wrote a song about it.
Cuz you know I can't live without you.
Autor tekstu: nieznany

Tłumaczenie piosenki

Pretty Ricky: Can't Live Without You

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie Dodaj swoje tłumaczenie

Inne teksty wykonawcy

  • Pretty Ricky Everybody Get Up
    "(feat. Pitbull) (Oh Oh Oh Oh) Pretty Ricky And The Mavericks. And Chico Pitbull! Mia (Yeah) Mia (Yeah) We Gone Kill Them In The Club Wit This One, Tear Tha Club Tha Fuck Up (Rah!) We Gone Kill Th"
  • Pretty Ricky Feel The Rush
    "[Intro:] He Sing "Cant Be Wit Out You" [Chorus:] Say Lady You Gotta Feel The Rush Ay [x2] [Pleaure P:] You Layin On The Coach Kissen Me From Head To Toe You Breathin Hard Lik"
  • Pretty Ricky Flossin'
    "[Intro: Slick'em] Yeah Come on Let's Ride [Hook 1] Me and You And you and me Yall riding on some 22s and 23s We riding on some 24s down on the beach No one flosses better [Verse1: Slick'em] Got my w"
  • Pretty Ricky Grind On Me (Remix)
    "[Chorus:] Baby grind on me Relax your mind take your time on me Let me get deeper shorty ride on me Now come and sex me till your body gets weak With slow grindin' Baby grind on me (Sloww griind) Rela"
  • Pretty Ricky Hey Girl
    "We Are Superstars, We Are Bluestars, We Are The Mavricks, Totally For Sure Oh Really Ah Ah Ah Ah Hey Girl You So Fine You So Fine You Blow My Mind Oh Realy Yeah Oh Realy Hell Yeah Hey Girl You So"

Pretty Ricky: Can't Live Without You
Oceń tekst piosenki
0 %
0 %
Ocen: 0


muzyka.interia.pl


INTTVMuzzo

Skomentuj tekst piosenki

Pretty Ricky: Can't Live Without You

Komentarze: 0
Dodaj komentarz
Twój komentarz może być pierwszy
4000 znaków do wpisania
Piszesz jako gość

Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe

Polecane na dziś

teksty piosenek

  • Bonson Coś więcej
    "nie miałem nic jak otwierałem pierwsze drzwi mówili jak wejdziesz nara a co niby miało mnie tu trzymać weź spier* co miałem stare naje, brudne spodnie parę groszy, tonę wspomnień i nadzieję ze j"
  • Rudimental These Days (ft. Jess Glynne, Macklemore & Dan Caplen)
    "i know you moved onto someone new hope life is beautiful you were the life oh me to find my truth I just wanna say, thank you leaving to find my soul told her I had to go and I know it ain’t"
  • POWER BOY Nie świruj mała
    "Słodka niewiasto no powiedz mi, Jak mam zapukać do serca drzwi, Czy mam być czuły, bardzo subtelny, Wiem będzie ciężko, bo jestem spięty, Za Twoje ciało oddam nawet duszę, Chciałbym Cię tulić m"
  • Ola Nizio Kuloodporna
    "co dzień mocne słowa nowa wojna mimo to jestem kuloodporna co noc wszystko wraca każda scena mimo to jestem kuloodporna chce znów odpychać poznać życia smak nie chce uciekać spalę wspomn"
  • YOUNGCZUUX X SKINNY NIEBO [Prod. CashmoneyAP]
    "♪ Yeah, yeah ♪ ♪ Yeah, yeah ♪ ♪ wow ♪ ♪ Let's get it ♪ ♪ Ta piękna chwila kiedy siedzę sobie ♪ ♪ I patrzę tylko na Ciebie ♪ ♪ Ty mimo tego dalej siedzisz sobie ♪ ♪ I myślisz tylko o niebie ♪ ♪"

Użytkownicy poszukiwali

  • Cant you live iv you know

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

teksty piosenek


Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies. Copyright © 1999-2018 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone.
Teksty piosenek i tłumaczenia: ilość w serwisie - 666 602