Dj.Frodo - Kawasaki (feat. Malik Montana, Josef Bratan, Alberto) tekst piosenki - Teksciory.pl

Dj.Frodo: Kawasaki (feat. Malik Montana, Josef Bratan, Alberto)

Tekst piosenki

Dj.Frodo

Teksty: 10 Tłumaczenia: 0 Wideo: 10
Profil artysty

Tekst piosenki

Dj.Frodo: Kawasaki (feat. Malik Montana, Josef Bratan, Alberto)

Kawasaki, asfalt jedno koła
5 koła - doba pokój
Na sportowo
Dwa trapphony
Każdy dychę tygodniowo
Gdybym tego nie robił, nie byłbym sobą
Wchodzę do strip-clubów w kieszeniach mam cash
Obsługa wie, ze dziś będzie padał deszcz
Od razu widać że to GM2L
dziewczyny mówią ze chłopaki mają gest

Jaki kurwa raper w kraju
Tak jak Malik styl ma
Prawda taka ze was ubiera stylista
Niemieckie fury, zegarki Szwajcaria
Ja mówię to co chcę
Wy – kurwy w kagańcach
Coś nie pasi ci , to zapraszam do tańca
Klik klack, paf puf, szafa pada
A2 autostrada
W 3 walutach hajs zarabiam

Kawasaki, asfalt jedno koła
5 koła - doba pokój
Na sportowo
Dwa trapphony
Każdy dychę tygodniowo
Gdybym tego nie robił, nie byłbym sobą
Wchodzę do strip-clubów w kieszeniach mam cash
Obsługa wie, ze dziś będzie padał deszcz
Od razu widać że to GM2L
dziewczyny mówią ze chłopaki mają gest

Jeśli bierzesz go do buzi
Rachunek biorę na bary
Dzisiaj jesteś moja, a jutro się nie znamy
Kolor zielony na każdy dzień szary
Gonie pakiety, mnie niebieskie szmaty
Słodka, pachnąca się kręci jak zwijam
Palisz ja raz, a później ci mija
Jeszcze chwila, karta sprzyja
Dziś z pieniędzmi wychodzę z kasyna

Kawasaki, asfalt jedno koła
5 koła - doba pokój
Na sportowo
Dwa trapphony
Każdy dychę tygodniowo
Gdybym tego nie robił, nie byłbym sobą
Wchodzę do strip-clubów w kieszeniach mam cash
Obsługa wie, ze dziś będzie padał deszcz
Od razu widać że to GM2L
dziewczyny mówią ze chłopaki mają gest

Moje mordy mają zasady
Moje mordy mają ostre kły
To płonie jak wasabi
Mordy moje maja wilczy apetyt
Moje mordy mają zasady
Moje mordy mają ostre kły
To płonie jak wasabi
Mordy moje maja wilczy apetyt

Kawasaki, asfalt jedno koła
5 koła - doba pokój
Na sportowo
Dwa trapphony
Każdy dychę tygodniowo
Gdybym tego nie robił, nie byłbym sobą
Wchodzę do strip-clubów w kieszeniach mam cash
Obsługa wie, ze dziś będzie padał deszcz
Od razu widać że to GM2L
dziewczyny mówią ze chłopaki mają gest
Autor tekstu: Malik Montana, Josef Bratan, Alberto
Tekst dodał: Szpanpan

Tłumaczenie piosenki

Dj.Frodo: Kawasaki (feat. Malik Montana, Josef Bratan, Alberto)

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie
Podoba Ci się tekst piosenki? Oceń tekst piosenki?
100 %
0 %

Inne teksty wykonawcy

Dj.Frodo: Kawasaki (feat. Malik Montana, Josef Bratan, Alberto)

 

Skomentuj tekst

Dj.Frodo: Kawasaki (feat. Malik Montana, Josef Bratan, Alberto)

Komentarze: 1

Sortuj

~Gość ( 2 kwietnia 2021, 14:39)
Re: Dj.Frodo - Kawasaki (feat. Malik Montana, Josef Bratan, Alberto)
Malik Montana, Josef Bratan, Alberto - takich trzech to ani jeden!

Polecane na dziś

Teksty piosenek

  • Wiesz Jak jest Natalia Zastępa
    „W powietrzu już warszawski sen znów tak jak kiedyś zaspać chcę dzisiejszy splif, wczorajszy jazz to wszystko przeżyć jeszcze chcę po trawie boso iść przez nowy świat bez wstydu spojrzeć w uśmi”
  • Palo Santo Opał x Gibbs
    „Oczyszczam energie Jak Palo Santo Nosiłem już wiele Więc oddaje dusze na custom Tłumić emocje nauczył mnie tatko Ciągle powtarzaną mantrą, Że chłopaki nie płaczą Wiesz… Oczyszczam energie J”
  • MVP OIO
    „rap jakbym nosił beggi ona widzi ile mam hitów so many! nosze ciuchy z reguły węższe niż powieki duże miasta daje tylko leki mi wiec jeżdżę po nich w moim aucie w którym nie dotkną mnie żadne bł”
  • Hey Man Brodka
    „Hey Man What are you doin’? Come on my .. Now, what you blow it! Simply plan I hang around Hey Man What are you thinkin’? Come fill my cup And watch me sinking Simply plan I take a ri”
  • Wirus Rolex
    „r do o do l do e do x chociaż lękam się zegarów jak zły chromofobobie dziwne czasy gdzie nie pójdziesz tam widzisz maski może i lepiej że nie widać ich prawdziwej twarzy żyje się lepiej odką”

Użytkownicy poszukiwali

Teksty piosenek

  • Kawasaki malik
  • dj.frodo kawasaki teksy
  • malik kawasaki tekst
  • Kawasaki tekst malik
  • malik kawasaki

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

Teksty piosenek

Wykonawcy

Lista alfabetyczna

Tekst piosenki Kawasaki (feat. Malik Montana, Josef Bratan, Alberto) - Dj.Frodo, tłumaczenie oraz teledysk. Poznaj słowa utworu Kawasaki (feat. Malik Montana, Josef Bratan, Alberto) - Dj.Frodo. Znajdź teledyski, teksty i tłumaczenia innych piosenek - Dj.Frodo.