Kurupt - I'm Back tekst piosenki - Teksciory.pl

Kurupt: I'm Back - Tekst piosenki

Statystyki wykonawcy:

Tekst piosenki

Kurupt: I'm Back

[Intro Kurupt]
One timers are ignored and suckers are banged on (bitch!)
Busters get popped in they mouth for nothing (bitch!)
Yeah, it's Kurupt Young Gotti, Against the Grain. Holocaust 92's started!
And y'all bitch ass niggaz gotta beat it. Just to let y'all know nigga... I'm Back!
Keepin' it real gangsta'd up... and bitches get banged on too... bitch

[Chorus X3 Kurupt]
I'm Back!
Where ya at? Back home
Where ya headed? To the hood
What you up to? No good, motherfucker!

[Verse 1 Kurupt]
llac's ain't never scraped like it
Hopped up jumped and ran away like it
Wrapped up in rope and yellow tape like it
Never was collected, never was respected
Never was ejected, just up and left it
Socked niggaz decrepit, nigga I'm Back!
Mini 14's selected nigga, I'm Back!
Select your selections nigga, I'm Back!
Mark up the sections nigga, I'm Back!
Napalm and auto, hell in Acapulco
Fuck international, I'm Death Row loco
With a trigger man and a Death Row logo again
And all permits are passed to go loco again
I can spritz, I can skitz and I spits like vipers
Gotti's a sniper, nigga I spits like gatlings
With a new Commander-in-Chief that appointed me Captain


[Verse 2 Kurupt]
A walking semi-auto, Ricardo the Great
Going bananas, bonkers as baboons and apes
I love the homies; just tell me whether the homies love me?
Positioning myself to a higher degree
Remember me? Calico Jerome, motherfucker
Teflon took the tone, motherfucker
c'mon lift your face, chest up, and your chin
Hold it steady, tell the homies, hold up
Don't slap them cos I'ma be the first one to throw bombs at em
And I'ma be the first one to throw a chrome in em
And I'ma be the first one to thunderdome with em
Nigga, this is Kurupt Young Gotti in case you don't know me
This ain't for the homies this is for my enemies only!

[Chorus X3]

[Interlude Kurupt adlibs]

[Verse 3]
I'm in Vegas with Vegas, motherfucker
Gangstaz smashing through Vegas motherfuckers
Let me show you something that you never seen before
Gangsta'd up on the eastcoast with chucks on the floor, motherfucker
Yeah motherfucker, shut the fuck up let's go heads motherfucker
Oh you think the shit here is a game
Like the fire and torch when I spit the flame
Like the angle you're at ain't really your aim
Like when you see the mist this definitely ain't your aim
Like, I'm really sposed to interact with lames?
Young Gotti Against the Grain, motherfucker

[Chorus X3]

[Outro - Kurupt]
And all you bitches, eat a dick. See me on the streets, ya dig?
(Young Gotti'll tell 'em)
You hoes, you hoes, you bitches...
It's Kurupt! Young Gotti, motherfuckers, Young Gotti
And y'all know who I'm talking to, I'ma see y'all...
I'ma see y'all at the next awards show, punks!
Autor tekstu: nieznany

Tłumaczenie piosenki

Kurupt: I'm Back

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie Dodaj swoje tłumaczenie

Inne teksty wykonawcy

  • Kurupt Space Boogie
    "(feat. Nate Dogg) [Kurupt] Yeah nigga... Westcoast Westcoastin', floatin', oh so floatin' Nigga!... G'z... Young Gotti I'm like... fuck a bitch and fuck you too It's so many different things that i'"
  • Kurupt Gangsta's
    "(feat. Daz Dillinger) [Chorus - 1x: Daz & Kurupt] [D] - Gangsta [K] - Yeah blastin' on these sucka niggas [D] - Gangsta [K] - Yeah homie fuck them niggas [D] - Gangsta You do not know me very wel"
  • Kurupt The Life I Live
    "(feat. Krook) [Intro - Kurupt (Krook)] Yeah, My Life Kurupt Young Gotti, Why everybody mad (The life I live) (Yeah..) Yeah, Lifes a bitch homie [Hook - Krook] Back in the days Growing up in the hoo"
  • Kurupt Da World
    "(Daz) Motherf**kers know that it's on tonight we came in here to f**k it up with a shoot out or fight Niggas don't understand that it's on tonight hap hap hap it's on tonight.. Young Gotti! (Kurupt) "
  • Kurupt Just Don't Give A..
    "(Intro: Nore) Yo, what's up yo? This is Nore, nigga. Yeah, let me know when y'all comin out here so I can y'all some gats immediately. The minu-The minute y'all land I'll put some, some, some armor in"

Kurupt: I'm Back
Oceń tekst piosenki
0 %
0 %
Ocen: 0



Skomentuj tekst piosenki

Kurupt: I'm Back

Komentarze: 0
Dodaj komentarz
Twój komentarz może być pierwszy
4000 znaków do wpisania
Piszesz jako gość

Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe

Polecane na dziś

teksty piosenek

  • L.U.C Najlepsze Przede Mną (ft. Sarsa, Gutek, DJ FEEL-X)
    "prosta nauka co ma moc tajemną odnajdziesz Graala jako miłość wzajemną pozytywne słowa nawet kiedy ciemno powiedz to głośno: Najlepsze przed mną czasem trzeba żyć od nowa, szanse mam niejedną wia"
  • SŁAWOMIR Ty mała znów zarosłaś
    "ty mała znów zarosłaś mała znów zarosłaś zapachniałaś, zajaśniałaś tak jak wiosna ty mała znów zarosłaś mała znów zarosłaś i do tego ja znalazłem w tobie osta dwie dekady walka trwa kosił ojci"
  • Migos Walk It Talk It (ft. Drake)
    "Walk it like I talk it walk it like I talk it /4x Walk it like I talk it walk it like I talk it /4x take my shoes and walk a mile something that you can’t do big talks of the town big bo"
  • Kygo Remind Me to Forget (ft. Miguel)
    "it never fades away, it’s staying your kiss like broken glass on my skin and all the greatest loves end in violence it’s tearing up my voice, left in silence baby, it hit so hard, holding on to "
  • SITEK 280
    "(a kiedyś byłeś już na dnie) co oni mogą widzieć? (przez co przeszedłeś, wygrałeś to) mówili zejdź na ziemię (a kiedyś byłeś już na dnie) nigdy nie wrócę tam! (przez to przeszedłeś, wygrałeś to)"

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek


teksty piosenek

Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies. Copyright © 1999-2018 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone.
Teksty piosenek i tłumaczenia: ilość w serwisie - 667 767