Letni, Chamski Podryw - WAGARY (PARODIA Ed Sheeran "Shape of You") tekst piosenki - Teksciory.pl

Letni, Chamski Podryw: WAGARY (PARODIA Ed Sheeran "Shape of You") - Tekst piosenki

Wykonawca:
Statystyki wykonawcy:
Teksty13
Tłumaczenia1
Wideo13


Tekst piosenki

Letni, Chamski Podryw: WAGARY (PARODIA Ed Sheeran "Shape of You")

Szkoła to fajne miejsce, codziennie chodzić tam musimy
Pilnie zakuwać, nie łapać uwag i nie lać wody jak kran
Mam zeszyty książki, lekturę na polski, lecz chęci brakuje mi
Tobie też pewnie chodzi po głowie ta myśl: ‘Czy na pewno musimy tam iść?’

Ziom lepiej chodźmy stąd
już nie przejmuj się tym sprawdzianem z matmy
Kiedyś poprawisz na 3
nauczycielom nie psuj krwi
Wiec chodx!
Pewnie będzie spox
jak nic nie umiesz zostań z dala od drzwi
Nie chce cie się tak jak mi
Dawaj, zrywamy bez spin

I tak mija dzień po dniu
Ciągle walcze ze swym IQ
PO ci męka po co trud
Lepiej chodź na wagary
Nie uczułem się wczoraj znów
jak zalicze tyo będzie cud
Przecież jutro też jest dzień, a w dzisiejszym dniu
Lepiej chodź na wagary

Szkoła /4x
Lepiej chodź na wagary
/3x
przecież jutro też jest dzień
a w dzisiejszym dniu
Zamiast kuć, lepiej dać na luz

Studia to walka
gdy liczysz na farta nie zawsze uda się
dwója w indeksie to duże nieszczęście
lecz go5rzej gdy masz dwie
jak sa juwenalia to nikt nie ogarnia
i nie ma czasu spać
a jak ich nie ma
to też jest impreza i rano ciężko wstać

Ziom było cieżka noc
już nie przejmuj się tym kolosem z matmy
Kiedyś poprawisz na 3
wykładowcom nie psuj krwi
Wiec śpij, uzupełniaj moc
jak nic nie umiesz zostań z dala od drzwi
Nie chce cie się tak jak mi
Wyłacz budzik i śpij
Autor tekstu: Maciej "Canton" Piotrowski, Dawid "Anton" Antonkiewicz;
Dodane przez: Zbychu_K

Tłumaczenie piosenki

Letni, Chamski Podryw: WAGARY (PARODIA Ed Sheeran "Shape of You")

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie Dodaj swoje tłumaczenie

Inne teksty wykonawcy

  • Letni, Chamski Podryw BEJBE CIŚNIESZ!
    "Wszystkie laski ćwiczą w klubie fitness BEJBE CIŚNIESZ! BEJBE CIŚNIESZ! Waga spadnie a cellulit zniknie BEJBE CIŚNIESZ! BEJBE CIŚNIESZ! Bieżnia, rower, sztanga i orbitek BEJBE CIŚNIESZ! BEJBE "
  • Letni, Chamski Podryw Luis Wąsi, Debi Lovato - Se Szamę Ogórka
    "To taka historia która dobrze znasz gdy razem przy stole wszyscy są wujki idą w tango ciotki robią kwas na stole pełno ciast ogórki są w słoju "
  • Letni, Chamski Podryw Zielony PKS
    "Halo! Tak Kochanie, Hayabuza, akcja salceson normalnie, kiszka, pasztetówka. Właśnie wsiadam do PeKaeSu, jadę do Ciebie, wiesz? Niedługpo będę, za parenaście godzin, pa! Niech zawali się świat, i nie"
  • Letni, Chamski Podryw Czinkłaczento
    "Mam Czinkłaczento w holenderskim gazie, Siadaj na kanapie, jak nie - no to na razie! Wiesz o tym, bejbe! Nie wchodź mi tu, ej, z brudną podeszwą, Bo mam nowe dywaniki kupione w Tesco. Mam Czink"
  • Letni, Chamski Podryw Akademicki Melanż
    "Dawaj na melanż na mieszkanie! Akademicki melanż do krwi! Nie mam czasu na naukę, wolę jarać trawkę! Jebać sesję i egzamin, będę miał poprawkę. Waletuję na mieszkaniu u swojego kumpla. Sorry "

Letni, Chamski Podryw: WAGARY (PARODIA Ed Sheeran "Shape of You")
Oceń tekst piosenki
88 %
12 %
Ocen: 33


muzyka.interia.pl


INTTVMuzzo

Skomentuj tekst piosenki

Letni, Chamski Podryw: WAGARY (PARODIA Ed Sheeran "Shape of You")

Komentarze: 1
Dodaj komentarz
Zgłoś do usunięcia Odpowiedz (0)
Re: Letni, Chamski Podryw - WAGARY (PARODIA Ed Sheeran "Shape of You")
~Gość 9 października 2017, 16:27
Elo No Ja Niewiem Jak Tam ta Twoja Szmaciura
Ciekawe?
3
2

Dodaj komentarz

Polecane na dziś

teksty piosenek

  • Will Smith, Nicky Jam & Era Istrefi Live It Up (Oficjalna piosenka Mistrzostw Świata Rosja 2018)
    "one life, Live It Up cause we got one life one life, Live It Up cause we got one life one life, Live It Up cause we don't get it twice one life, Live It Up cause we don't get it twice your n"
  • Hinol Polska Wersja Tabula rasa (feat. Dj Lem)
    "znów inspiracji szukam pukam do drzwi mego ducha a tak pustka i knebel w ustach cisza głucha każda minuta jest długa jak lista spraw wskazówka gruba przesuwa godzinę przez 5 lat i nigdzie mi si"
  • Young Igi Big Ben
    "cały dzień pojebany jakieś miny ma cały dzień ma ten wdzięk no i co on ma dupa wielka, Big Ben cała tarcza ta Mówi nie wie co to skręt ale pali tak znamy takie z paznokci jej schodzi lakier"
  • MAŁACH Czego od nas chcą (feat. Dj Shoodee)
    "na mnie i na Żuka mówią o tych dwóch wysokich wiedzą ze nałogi śledzą moje kroki najpierw chcą żeby się najebał, potem nogi uginają mi się, jak gram, jakbym był … miejsce na Olisie mas mam… teg"
  • Filipek Przemierzyć świat
    "nigdy mi nie mów ze czegoś nie mogę mam paru przyjaciół i spoko zdrowie blizny na ciele już się zagoiły pięścią do walki nie brakuje siły to mój oktagon i walczę tu choćbym miał poczuć się słabo"

Użytkownicy poszukiwali

  • tekst piosenki wagary
  • tekst piosenki o wagary
  • wagary
  • wagary tekst piosenki
  • piosenka po angielsku wagary

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

teksty piosenek


Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies. Prywatność. Copyright © 1999-2018 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone.
Teksty piosenek i tłumaczenia: ilość w serwisie - 668 654