Limp Bizkit - The Propaganda tekst piosenki - Teksciory.pl

Limp Bizkit: The Propaganda - Tekst piosenki

Wykonawca:
Statystyki wykonawcy:
Teksty166
Tłumaczenia0
Wideo89


Tekst piosenki

Limp Bizkit: The Propaganda

[Intro]
Uh, yeah!
Tell 'em how to sell it
this propaganda

[Verse 1]
Don't tell me how to keep my composure
It ain't over 'till I get me some closure
Wanted dead or alive here's my profile
Hostile is the frame for my state of grace
Severly a mental disorder
where reality is highly distorted
Psychosis weaken the mind
inclined in small doses
as we approach this
a relentless quest for revengence
while those who expose and pretend this
life, is just a big ball of cherries
a bunch of fairies
screamin' to be scary

[Chorus 1]
It's propaganda
Sell it to the innocent
oh yeah they're buyin' it
just show up to rebel again

[Verse 2]
I'm a maniac
hard one to handle
You'd better come packin more than a scandal
fucked over from the times I've been greatful
fucked over in the times i've been hateful
main attraction fuck you and your prissy [pussy??] mouth
come again flip, now we got some action
on and on is the name that they gave me
and your misery came here to save me

[Chorus 2]
It's propaganda
Sell it to the innocent
oh yeah they're buyin' it
just show up to rebel again

It's propaganda
Sell it to the innocent
fuck yeah they're buyin' it
just show up to rebel again

[Bridge]
Mommy!
Fuck It!

who is phony
if fate would turn me
you don't know me
but I made you

who is phony
their fate is lonely
you don't know me
but I made you

who is phony
their fate is lonely
you don't know me
but I made you

who is phony
it faded slowly
you don't know me
but i made you

who is phony
it faded slowly
you don't know me
but i made you

who is phony
it faded slowly
you don't know me
but i made you

who is phony
it faded slowly
you don't know me
but i made you

i made you

i made you

who is phony
it faded slowly
you don't know me
i made you

who is phony
it faded slowly
you don't know me
but i made you

i made you

i made you

i made you

yeah i made you
Autor tekstu: nieznany

Tłumaczenie piosenki

Limp Bizkit: The Propaganda

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie Dodaj swoje tłumaczenie

Inne teksty wykonawcy

  • Limp Bizkit The Priest
    "[Intro] It could be the absense talking I dont think so I dont either Ive gotta find a new place A new place to feed Gotta be [Pre-Chorus] Stop everything, something is not feeling right The planets "
  • Limp Bizkit The Key
    "[Intro] Check! Shut the fuck up! You shut the fuck up! Who the fuck are you? Who the fuck are you? (I ain't nobody) That's the question, the question at hand. Oh, man, fuck this. Fuck this! (I ain't n"
  • Limp Bizkit The Channel
    "[Verse 1] Check one I don't like the radio I don't like tv They're selling so much shit these days And this shit is not who I want to be I don't like officials Using rank to pretend they're not crooks"
  • Limp Bizkit The Story
    "[Verse 1] Just live and let die Check, check, check, comon If you could take a minute of your life A certain minute when you feel the lightning strike Danger is the only level of that moment But it'"
  • Limp Bizkit The Surrender
    "[Verse 1] Don't label me a monster I'm a monster just like you Don't label me a victim Cause I'm a victim just like you I'm a victim just like you [Verse 2] When your heart aches You can know that mi"

Limp Bizkit: The Propaganda
Oceń tekst piosenki
0 %
0 %
Ocen: 0


muzyka.interia.pl


INTTV

Skomentuj tekst piosenki

Limp Bizkit: The Propaganda

Komentarze: 0
Dodaj komentarz
Twój komentarz może być pierwszy
4000 znaków do wpisania
Piszesz jako gość

Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe

Polecane na dziś

teksty piosenek

  • Pectus Najlepiej być w podróży (feat. Kasia Popowska)
    "za mną oczu zapatrzonych sto za mną usta plotkujące byle co za mną przekroczony szybko próg niewysłane listy nie oddany dług Najlepiej być w podróży na nieznany brzeg odgadywać co mi wróży fa"
  • KACZOR BRS Uliczne Bajlando II (ft. Dudek P56, Bajorson, EPIS DYM KNF)
    "Bajlando Bajlando Uliczne Bajlando siema siema siema to uliczne Bajlando zasad stara szkoła patologia, nie to tamto po podwórku wersem bo kto tutaj nie milczy kończy jak dziwka i chlasta"
  • Joanna Liszowska Into U
    "i don’t wanna say goodbye i don’t wanna leave you behind that’s fine i don’t wanna be the one killing of the spark in your eyes not right and I know, I know, I know I was wrong and I know, "
  • Taylor Swift You Need to Calm Down
    "you’re someody that i don’t know but you’re taking shots at me like it’s patron and I’m just like, damn it’s 7 am staying in the street that is knock out but you say it in a tweet that’s a c"
  • Neo-Nówka ONE LOVE
    "był początek maja albo wczesna jesień poznali sie przypadkiem jadąc PKS-em od razu przytuleni no bo było tłoczno jechali na trasie Sulejów – Opoczno ona z zakupami, on jechał do banku niestety wy"

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

teksty piosenek


Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies. Prywatność. Copyright © 1999-2019 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone.
Teksty piosenek i tłumaczenia: ilość w serwisie - 677 473