Neil Diamond - Don't Go There tekst piosenki - Teksciory.pl

Neil Diamond: Don't Go There - Tekst piosenki

Utwór nie ma przypisanego wideo
Bądź pierwszy i dodaj klip do wykonawcy Dodaj wideo
Wykonawca:
Statystyki wykonawcy:
Teksty474
Tłumaczenia0
Wideo377


Tekst piosenki

Neil Diamond: Don't Go There

She wants to take it just a little bit further now
Don't let it happen,
'Cause if you let her in,
She's gonna take it away
Makin' you pay.
And what are you gonna say?
You better beware
And don't go there.

Don't wanna let her play with what belongs to you
'Cause if you let her play with you know what
You know what she's gonna do
She's gonna take it from you
That's just what she's gonna do
I don't know where
And don't go there.

The voice is sitting on my shoulder and telling me
The night is warm now but it might be getting colder
Better look out friend
Before you finally decide which way to go
I hope you stop and review
The scenario and how it ends
So just take care
And don't go there.

Alright...

Don't say I didn't warn you my friend.
If you think it'll last
May be time to start thinking again.
You're lookin' for love and you think that you'll find it soon
You're looking to put it away in the bank and save it
Follows you around like the odor of cheap perfume
You're paying a price when your heart has been misbehavin'
Don't go there
Don't go there.

You'll want to play it safe
And make no promises
If she understands the rules of the game but maybe work out fine
But baby take your time and don't you be unkind
But till that's clear
Then don't go there.

This thing is liable to take some funny turns
The only thing -- a real concern to me
Is having you protect yourself
It's not like either one of you is flying blind
But in the heat of things,
You got to apply your mind to something else.
No, life ain't fair
Don't go there.

Once you're in, you might not get out.
He he he he

You're looking for love in the back of a limousine
You're looking for something that's missing inside to fill you.
If you think you can run on the power of nicotine
They got a new drug for your mood that'll surely thrill you.
Don't go there
Don't go there

This ain't the Bible, and it ain't no moral tale
If it's a lesson in survival, you can learn it
If it's not too late
But don't you wait
Or hesitate
The lesson's clear
Please don't go there
Don't go there
Don't go there
Don't go there.
Autor tekstu: nieznany

Tłumaczenie piosenki

Neil Diamond: Don't Go There

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie Dodaj swoje tłumaczenie

Inne teksty wykonawcy

  • Neil Diamond Another Day (That Time Forgot)
    "(feat. Natalie Maines) Another sunny afternoon Denies the worried look that's on my face Connected through the years It somehow took us both in separate ways Was on a day that time forgot Another day"
  • Neil Diamond One More Bite Of The Apple
    "Been away from you for much too long Been away but now I'm back where I belong Leave while I was gone away But I do just fine But I couldn't get the music of my mind And I couldn't leave the meaning b"
  • Neil Diamond Forgotten
    "Oh I try to right by you Yeah, yeah, yeah where did it get me? And I tried to do everything I knew Dont seem fair cos look where you left me Youve got me waiting out in the back Under a stack Stuck i"
  • Neil Diamond Act Like A Man
    "Songmaker You heartbreaker You figure Better stop it while you can You know you're just a worthless daydreamer But hey dreamer It's time to act like a man Song writin' It's just a little bit "
  • Neil Diamond Whose Hands Are These
    "Whose hands are these That reach into a secret place Whose hands are these That brush across my sleeping face Like quiet waves, on silent shores Whose hands are these These hands are yours Who"

Neil Diamond: Don't Go There
Oceń tekst piosenki
0 %
0 %
Ocen: 0


muzyka.interia.pl


INTTV

Skomentuj tekst piosenki

Neil Diamond: Don't Go There

Komentarze: 0
Dodaj komentarz
Twój komentarz może być pierwszy
4000 znaków do wpisania
Piszesz jako gość

Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe

Polecane na dziś

teksty piosenek

  • Juan Magán, Álvaro Soler, Marielle Hazlo Sobrenatural
    "un ayer adelantodo un pasado recordado quizas un no y antes vivido un dajavu que y a pase te esperas y no deseo recordando aquel momento en que en mis suenos la bese entre mis suenos la bese "
  • PlanBe x Smolasty Najlepsze Lata
    "vto moje najlepsze lata kiedyś pewnie będę do nich w głowie wracał jak na razie chce zobaczyć trochę świata wielkość świata, przeprowadzam mata to moje najlepsze lata kiedyś pewnie będę do nich w"
  • TKM & PIT CUBAN DOLL
    "dupa wielka jak Cuban doll otwieramy dom perignon lubię kiedy zapada zmrok chcę cię tylko na jedna noc dupa wielka jak Cuban doll otwieramy dom perignon lubię kiedy zapada zmrok chcę cię tylko"
  • Sam Smith How Do You Sleep?
    "I’m done hating myself for feeling I’m done crying myself awake I’ve gotta leave and start the heeling but when you u move like that, I just want to stay what have I become? looking at your pho"
  • olszakumpel trapiraci (feat. paris platynov)
    "trapiraci, trapiraci JUŻ NA GŁEBOKICH WODACH JA I Z ZAŁOGI KAMRACI trapiraci, trapiraci ZBRZUYDŁA NAM JEBANA BIEDA, CHCEMY W KOŃCU SIĘ BOGACIĆ trapiraci, trapiraci LECZ ZA ŻADNE SKARBY ŚWIATA"

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

teksty piosenek


Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies. Prywatność. Copyright © 1999-2019 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone.
Teksty piosenek i tłumaczenia: ilość w serwisie - 677 993