Sean Paul - Oh Man tekst piosenki - Teksciory.pl
RMF ON

Sean Paul: Oh Man - Tekst piosenki

Wykonawca:
Statystyki wykonawcy:
Teksty153
Tłumaczenia1
Wideo56


Tekst piosenki

Sean Paul: Oh Man

(feat. Daddy Yankee)

[Intro:]
Looney Tunes..... Subelo al maximo (Turn it Up to the Max)
Turn it up, turn it up, turn it up... Subelo al maximo
Daddy Yankee a turn it up, turn it up... Subelo al maximo
S Peezy a turn it up,bomb it up, blaze it up, bun it up...

[Chorus Yankee:]
vela como maquinon
son son de lo latino
ohh no daddy yankee yo
ohh man
chulo y muevelo
cuerpo, dale agitalo
puerta, quiero verlo stop
ohh man
locos quieren pelear
buscate un arma y ya
no no no miro stop
noo man

[Chorus Translation:]
she looks like a great machine
rhythm of the latinos
ohh no daddy yankee yo
ohh man
hot and moving it, body's shaking it all up
door's close, wanna see you, stop
ohh man
this crazy guys wanna fight
just get a gun that's it
I don't even want to look stop no man

Because we bouncin' to the ouncin'
Keep on flippin' and dippin' it
Gal cause the riddim have kick in it...stickin' it...

[Verse 1:]
no firmoleo en el juego
en la zona cero me quedo
y disparo a lo callejero
so siguelo
mami llego el machetero
cargando el macho de acero
pa dar piquete a ese cuero
so dimelo

[Verse 1 Translation:]
I don't get involved In the game
I stay in the neutral zone
and I shoot in the street style
so let's go.
Mami the killer has arrived
carrying the man of steel
to give some cuts to that skin
so tell me

[Chorus Sean:]
Because the gal dem ever hot
We love fi see them shake it from front to the back
Reggae, Dancehall, Reggaeton gimme the track
Make I rock it to the gal them make them move non-stop
Cause that's....whats up...
[Repeat]

[Verse 2:]
Lockin' it and stockin' it...Make the gal dem put dem back in it
Same time we be trackin' it...Sean da Paul be slappin' it
The gal den say we rockin' it..You done know we a di top in it..
We a di dap in it...Hey yo some bwoy they be gun poppin' it...
When they should be straight rammin' her...pammin' her and bammin' her..
I man put this John in her...She bawl out we a superstar
She love to feel this Don in her...Some bwoy say dem a warrior..
But just gimme the gal dem make we give it to them with stamina...

[Chorus Yankee:]

[Verse 3:]
you gotta let it bounce
aqui esta el mas guillao
welcome to my house of pain
wired out ......
daddy suena activa'o
con el son del caribe
las mamis se lo viven
pega y te doy melao

[Verse 3 Translation:]
You gotta let it bounce
here is the
welcome to my house of pain
wired out ......
Daddy is activated now
with the rhythm of the caribbean.
All the girls just enjoy it
get closer and you shall receive

Me push it right up inna di tight up make dem bawl and all a
Scream the whole night up...ready fi go turn gal on..
Them say dem a love gal like we love gal SP ready fi rub-a-dub gal..
Fat gal...slim gal.....stoosh gal and all me
Thug gal mamitas...sexy and petitas...like them dress up inna dem neatas
Ready fi greet us...waan fi meet us...
Gimme the senoritas with the tight up in between-as,
All the Jennifer dem, the Eva's and Selena's...Yankee!

[Chorus Yankee:]
[Chorus Sean:]
[Chorus Yankee:]
Autor tekstu: nieznany

Tłumaczenie piosenki

Sean Paul: Oh Man

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie Dodaj swoje tłumaczenie

Inne teksty wykonawcy

  • Sean Paul It's All Right
    "[INTRO: (SEAN PAUL)] All you need to know is the vibe round' here we built and instill it Sean Paul alongside Fabolous...You done know we buss'... Telling them again, ay!... Girl run away tha guy that"
  • Sean Paul Bubble
    "(feat. Farenheit) [Intro: Sean Paul] Well it's my girl, child caw dem cyaan Spend time an pon di style an yun dun kno Yuh haffi get wild, wuh me say Easy, Sean-A-Paul bun di fire Yuh dun kno Fahrenhe"
  • Sean Paul Legalize It
    "Just gimme di trees and mek we smoke it yow It a mek we peace so dont provoke it yow We nuh need nuh speed so we nah nuh coke it yow Set yuh mind at ease we gotta take is slow. So when yuh see di S.P"
  • Sean Paul Safe Sex
    "Chorus: Me guh suh den sex is not what it used to be, Belive me, it displease me Nuff a dem a walk like dem hot but When yuh connect di dot Dem nuh easy dem nuh disease free Repeat Verse 1: "
  • Sean Paul Can You Do The Work
    "(feat. Ce'Cile) [Intro:] [Sean Paul:] Bwoy Ce'cile, I see it clear yuh know, mi need ya yuh know [Ce'cile:] Pleeeaaaaseeee!!! I got a man ok [Sean Paul:] Yeah but mi neva hear yuh seh nuttin bout"

Sean Paul: Oh Man
Oceń tekst piosenki
0 %
0 %
Ocen: 0


muzyka.interia.pl


MuzzoDODAWAI_I_ZGARNIAJ

Skomentuj tekst piosenki

Sean Paul: Oh Man

Komentarze: 0
Dodaj komentarz
Twój komentarz może być pierwszy
4000 znaków do wpisania
Piszesz jako gość

Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe

Polecane na dziś

teksty piosenek

  • PlanBe Przez sen (ft. Sztoss)
    "nie biore leków na sen choć mało sypiam jak bad boy wczoraj widziałem się z nią choć nie wiem tego na pewno niczego nie wiem na pewno za dużo żyję przez sen wciąż odróżnić jawe za ciężko to wes"
  • Fergie Like It Ain't Nuttin'
    "my mic soundcheck one my mic soundcheck two my mic soundcheck three hey, watch cha gonna do when I step in the room betcha y’all ballers gonna rock to the tune betcha y’all ballers gonna rock "
  • Noah Cyrus Again (ft. XXXTENTACION)
    "you just made the worst mistake and you’ll regret it darling Cuz once you give and then you take you always end up wanting was everything not enough? Cuz one day you’ll wake up and the you’ll "
  • Miley Cyrus Week Without You
    "if I spent a week without you bet you’d wonder what I do I think that I’d start going out get caught kissing other dudes and it seems you just wanna bring me down, down with your bad attitude "
  • Demi Lovato Sexy Dirty Love
    "hittin me up late always be blowing up my phone I;m lying awake wondering why I;m still alone lord knows I;m sinning please forgive me for my lust sending pictures back and forth baby, I’m cravin"

Użytkownicy poszukiwali

  • sean paul oh man

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

teksty piosenek


Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies. Copyright © 1999-2017 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone.
Teksty piosenek i tłumaczenia: ilość w serwisie - 665 104