P. Diddy - Blast Off (feat. Mark Curry, G. Dep, Loon) tekst piosenki - Teksciory.pl

P. Diddy: Blast Off (feat. Mark Curry, G. Dep, Loon) - Tekst piosenki

Utwór nie ma przypisanego wideo
Bądź pierwszy i dodaj klip do wykonawcy Dodaj wideo
Wykonawca:
Statystyki wykonawcy:
Teksty109
Tłumaczenia0
Wideo0


Tekst piosenki

P. Diddy: Blast Off (feat. Mark Curry, G. Dep, Loon)

[G. Dep]
Yeah...
Yeah, me and my man's and them
We gon' blast off
Bad Boy nigga, and we don't stop
Come on to the top, blast off
Yeah, yo
Aiyyo, I take it up top for my peeps
Cracks in they Jeeps, don't sleep till they 6 feet deep
No 'lax' in my tracks they potent
Fuck homicide, I'ma ride, keep smokin'
I keep smokin' till the bullshit filter
Like cigarettes, Dep came through, killed ya
When I swerve hit nerves
Number 1 contenders, I put 'em on injured reserve
And everybody know what's golden, matter of fact platinum,
?mores trap to mold in?
Once I explode and I, burn up the road and
Cruise around the globe, the cops thinkin' it's stolen
Understand, the world's in my hand
G. Dep in this scam, no stunt
Bitch play the front
And I'ma show you how to lay back do a buck while you puff on a sac
Cause yo, I'm about to blast off -
Straight to the chase, cause everybody know what's the case
Aiyyo, I'ma about to blast off
Straight to the point, aiyyo, yo, light another joint
Nigga, I'ma blast off
Right to the top, aiyyo, no, I ain't gon stop yo
Nigga, I'ma blast off
Straight to the dome, you entered in the Bad Boy zone
[Mark Curry]
Yo, yo, uh
Who's a nigga harder than me?
On the boats, make it known how the slaughterin' be
Damn, Curry ain't the shit? Put the name in your mouth
Got it different? You ain't on what you talkin' about
Bustin' off in her mouth, catch me
I'm feelin' for whoever test me, pity for whoever second guess me
Know how to ?manhand'? it's real as it get
Feelin' my shit, straight through the cealin' with this
Bet your block love it, find me only with the grimy
Gutters of the street where my mind be
Play the game, get you a 'zil'
Forever, put you until, it fit me to kill
Heat, got it with me still
Flip the game over, see me, we be, untouched
Out like your motherfuckin' guns bust, BLAOW
Sure shot, hit again, spit it grim, anytime, anyplace
Bitch, I'm about to-
[G. Dep]
Blast off, yo I get it poppin'
When I rock, yo it's non-stoppin'
Yo, I'm about to blast off
See me at the show, when I rock everybody know
Aiyyo, I'm about to blast off
Bottles gon' pop, cause when I rock, everybody rock
Aiyyo, I'm about to blast off
Straight to the top, cause everybody know this is hot
[Loon]
Aiyyo son, I'm about to blast off, like an astronaut
Niggas don't wanna see a nigga blast the glock
Niggas don't wanna see a nigga flash the rocks
And pop up in the flashy drop - motherfuckers
Niggas know me, Loon's a gunslinger
Fuck fightin' a nigga, I'm usin' one finger
Catch one of you rap cats in the 'Humdinger'
Some niggas get shot, live and become singers
Expect to die, I'd rather sit in a chair, electrified
Than to stand here and testify
But, other than that though, we never get caught
We ?Joy Jefferson? walk, out of federal court
We gettin' bread in New York, ain't better the sport
So whatever you thought, you can use whatever support
But, I think it's best you go 'head and just walk
Or have the cops find traces of lead in your corpse
Yo, I'm about to-
[G. Dep]
Blast off-
Straight to the chase, cause everybody know what's the case
Aiyyo, I'ma about to blast off
Straight to the point, aiyyo, yo, light another joint
Nigga, I'ma blast off
Right to the top, aiyyo, no, I ain't gon stop yo
Nigga, I'ma blast off
Straight to the dome, you entered in the Bad Boy zone
Autor tekstu: nieznany

Tłumaczenie piosenki

P. Diddy: Blast Off (feat. Mark Curry, G. Dep, Loon)

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie Dodaj swoje tłumaczenie

Inne teksty wykonawcy

  • P. Diddy Child Of The Ghetto (feat. G. Dep)
    "Yo, yeah, yo Uhh, uhh, yeah, yo Uhh, uhh, yeah, yo Uhh, uhh, G. Dep! [G. Dep] A child of the ghetto, nobody explain it to me Livin the scripture the picture they painted for me Rippin it runnin and gu"
  • P. Diddy Come To Me (ft. Nicole Scherzinger)
    "It's bad boy bitch Do it to it P- It feels good to be back, I missed ya Relax ya mind, let your conscience be free and I'm rolling with the sounds of BBE (Do it to it) you know what time it is "
  • P. Diddy Diddy (feat. Neptunes)
    "Yeah Its Bad Boy Baby Neptunes And we won't stop (I like that) 'Cause we can't stop Yeah Let me tell you something [Verse I] Sometimes I rhyme slow, sometimes I rhyme quick I was on 1-2-5 and Saint Ni"
  • P. Diddy I Need A Girl (To Bella) (feat. Loon)
    "[Chorus] I need a girl who'll ride for me (Keep her self real fly) Damn near die for me (Stand by my side) Gon' call for me (Stand up and cry) Pay my bail for me, make sales for me Have a baby with (T"
  • P. Diddy If You Want This Money (feat. G. Dep, The Hoodfellaz)
    "You are now entering a Bad Boy zone [3x] Yeah! [Morock] This is for the niggas who ain't got shit to love I cripple thugs, just because You not Jada but you could, kiss the slugs Until your place hit "

P. Diddy: Blast Off (feat. Mark Curry, G. Dep, Loon)
Oceń tekst piosenki
0 %
0 %
Ocen: 0


muzyka.interia.pl


omnibusombibus 2

Skomentuj tekst piosenki

P. Diddy: Blast Off (feat. Mark Curry, G. Dep, Loon)

Komentarze: 0
Dodaj komentarz
Twój komentarz może być pierwszy
4000 znaków do wpisania
Piszesz jako gość

Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe

Polecane na dziś

teksty piosenek

  • Filipek Moi kumple gonią kwit
    "Moi kumple gonią kwit na ulicy nie ma ... pozostaje tylko spryt patrze na ciebie jak śpisz chciałbym się nie martwić tym myśląc co będzie za rok a nie jak przetrwać dziś "
  • Young Stars Team Nowe Pokolenie (Sylwia Lipka & Bartek Kaszuba)
    "Minęły lata ja nie ta sama bo każdy dzień to lekcja jest zakrywasz uczy bym nie słyszał nic lecz zmysły moje biją się musisz zrozumieć że los obdarował m,nie inna wolą niz ty chcesz spr"
  • Qry // ZetHa Tylko raz
    "Zrobiłem to tylko raz No może dwa Zapomniałem ze jesteś krucha Z tobą odbiłem się od dna Gdzie spadłem sam Podałaś mi rękę i pomogłaś wstać Dzisiaj patrzysz nam nie tak Jakbym miał miliony wa"
  • Opał Bullet Time
    "to tylko kolejna planeta od słońca to tylko kolejna zakręcona zwrotka, ej To tylko kolejny rok To tylko kolejna złomka Po ile u ciebie 5? Cena jest dobra Zgasłem, nie ma we mnie ognia znów te"
  • Young Stars Team Nowe Pokolenie (Sylwia Lipka & Bartek Kaszuba)
    "Minęły lata ja nie ta sama bo każdy dzień to lekcja jest zakrywasz uczy bym nie słyszał nic lecz zmysły moje biją się musisz zrozumieć że los obdarował m,nie inna wolą niz ty chcesz spr"

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

teksty piosenek


Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies. Prywatność. Copyright © 1999-2020 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone.
Teksty piosenek i tłumaczenia: ilość w serwisie - 686 578