P.O.D. - Let You Down tekst piosenki - Teksciory.pl

P.O.D.: Let You Down - Tekst piosenki

Utwór nie ma przypisanego wideo
Bądź pierwszy i dodaj klip do wykonawcy Dodaj wideo
Wykonawca:
Statystyki wykonawcy:
Teksty138
Tłumaczenia0
Wideo71


Tekst piosenki

P.O.D.: Let You Down

No one knows what goes on inside of your head
And everything seems to be ok.
And your the same as you've always been (your the same)
If I'd listened, would you have talked to me?
I don't wanna Let You Down,
But I can't even pick up myself.
I only wanted to make you proud,
But I don't think I can do this anymore.
When did this crowded room get so lonely?
And everyone keeps looking at me.
I'm tired (so tired) of faking my life (faking my life)
I'm so tired, I don't wanna feel this way.
I don't wanna Let You Down,
But I can't even pick up myself.
I only wanted to make you proud,
But I don't think I can do this anymore.
(do this anymore)
And you mean more, You mean so much more
And you mean more, You mean so much more
And you mean more, And you mean so much more
And you mean more, And you mean so much more
I don't wanna Let You Down,
But I can't even pick up myself.
I only wanted to make you proud,
But I don't think I can do this anymore.
Autor tekstu: nieznany

Tłumaczenie piosenki

P.O.D.: Let You Down

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie Dodaj swoje tłumaczenie

Inne teksty wykonawcy

  • P.O.D. Say Hello
    "Oh, yeah, yeah, Come on! Walked in the place, and everybody looked down at we Disgust on their face, but we don't mind cause we're too busy smiling Never get in my face, that's not the way to understa"
  • P.O.D. Lost In Forever (Scream)
    "Am I just floating around in this moment of time and space? It makes me wonder A state of mind cause I'm just fading away And my head is lost up in the satellites I'm so far and gone to ever get i"
  • P.O.D. Murdered Love
    "The death sentence, capital punishment Give o blood-shed, convict the innocent Eradicate the witness Lynch the first, slaughter the last Exterminate the absolute Stain the just in the blood bat"
  • P.O.D. Beautiful
    "you stand with the gun in your hand staring at the wall with a look so sad thinking about who really cares and will they even notice if I just disappeared in one bang, blood rushed to the head sh"
  • P.O.D. This Goes Out to You
    "I've been around so many places Identical odds a million faces Ups and downs traditional phases And I, I, I, I I ain't gonna change still Youth of the Nation Four corners of the world positive vi"

P.O.D.: Let You Down
Oceń tekst piosenki
0 %
0 %
Ocen: 0


muzyka.interia.pl


omnibusombibus 2

Skomentuj tekst piosenki

P.O.D.: Let You Down

Komentarze: 0
Dodaj komentarz
Twój komentarz może być pierwszy
4000 znaków do wpisania
Piszesz jako gość

Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe

Polecane na dziś

teksty piosenek

  • Zayn Malik Better
    "Hope i only leave good vibes On your living room floor It hurt so bad that i didn’t when you asked for more Your dad probably loves me more then b ever did now Caus ei finnally got out Yaeh, we f"
  • Kasia Popowska Powiedz Gdzie
    "niełatwo tak ułamkiem słów nakreślić choćby linie tam ociekać stąd wierzyć ze wciąż coś jeszcze jest pisane nam wiem ze ciągle mnie słyszysz kiedy krzyczę do chmur i z tysięcy tych głosów "
  • Jennifer López x Maluma Pa Ti + Lonely
    "It is production, product and sample Estamos hablando de miles de millones de dolares What of the executive of Wall Street That has to change! Tengo una vista ai mer desde el balcon Desde hay u"
  • Travis Scott Franchise (feat. Young Thug & M.I.A.)
    "Yup, in my white tee, yeah Call up Hype Williams for the hype, please Uh, they gon’ wipe you, before you wipe me Unboxing my checks not my Nikes Cacti not no iced tea Got ‘em bamboozled like"
  • Melanie Martinez The Bakery
    "Pack it, box it, flip it, top it With a bow tie ribbonm stop it Eatin’ all the raindbow cookies Pies are flying through the roof Not my first pick but i’ll do it Make the cash right so i can mo"

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

teksty piosenek


Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies. Prywatność. Copyright © 1999-2020 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone.
Teksty piosenek i tłumaczenia: ilość w serwisie - 687 544