Prince - I No tekst piosenki - Teksciory.pl

Prince: I No - Tekst piosenki

Wykonawca:
Statystyki wykonawcy:
Teksty628
Tłumaczenia0
Wideo330


Tekst piosenki

Prince: I No

Rain is wet, and sugar is sweet
Clap your hands, and stomp your feet
Everybody, everybody knows
When love calls, U gotta go

(I Know) [repeated in the background]

([Listen, the soul of this song belongs to God])

Welcome 2 the New Power Generation
The reason my voice is so clear
Is there's no smack in my brain
Hundalasiliah

Ha na na-sha na na na na na na

I know there is a heaven, I know there is a hell
Listen 2 me people, I got a story to tell
I know there was confusion lightnin' all around me
That's when I called his name don't U know he found me

No! Is what Spooky Electric say, it's not OK
But I know love is the only way till my dying day
No - til my dying day I'll be OK
Cuz Lovesexy is the one til my day is done
Hundalasiliah

I know there is a devil because he talks so loud
He makes U do things that your friends do, hang out with the crowd
But my Lord he is so quiet when He calls your name
When U hear it your heart will thunder
U will want 2 hear it every day

No! (people) Is what Spooky Electric say (everbody say)
But don't U know that I know
Love is the only way, til my dying day
No - Til my dying day I'll be OK
Cuz Lovesexy is the one til my day is done
Hundalasiliah

Alright y'all, everybody in the house (serve it up, Frankie)
Here's what I want U 2 do
Raise your hand up, straight in the air
Swing it 2 the right, savoir faire
Up on the 2, swing on the 4
Everybody on the dancefloor

Sha-ho, sha-ho, sha-ho, sha-ho
Sha-ho, sha-ho, sha-ho, sha-ho

Y'all ain't got it together
Go ahead, go ahead, go ahead

Raise your hand up, straight in the air

(let's get it up, let's get it up)

Yeah

Say no
(say no) No - if U can't find your way - everybody say
(say no) No - if U're afraid, everybody ain't got it made
(Say no) - if U want a drug other than the God above
No - if U need a drink every single day...
Blow that devil away!

Say yes
Yes - if U want this feeling called love
(come on 'ya, say)
Yes - if U want it now raise your hand 2 the man above
(Yes) Up on the 2, swing right on the 4
We want everybody 2 open this door!

Say no - if U don't wanna live life under the gun
(I know) We know a better way 2 have some fun
(I know) I know - there is a heaven and a hell
I know there is a heaven and a hell

[ song breaks down into a crowd noise... ]

Tell ya what...
Man, are we on the guest list?
Guest list? Guest list?
I don't see no 5 dollars U owe...
Ok
I'm gonna go to the car
I'm goin' home.
I'm gonna have one of them sandwiches.
[sleep] sandwich, that's right
I need the green three sheets.
That's right. (that's what I'm talkin' about)
A peanut-butter sandwich (her and her girlfriend)
(the one that was standin')
[D] (right next to my woman...)
(right next to my woman)
Let us praise God [E]
With the fruit of the vine ((My name's Andre Crabtree III))
Our [innocent] symbol of glory ((I've got more holes than a golf course))
And thank him 4 lessons
Of the past, for life, prince... (I said who popped the question?)
Autor tekstu: nieznany

Tłumaczenie piosenki

Prince: I No

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie Dodaj swoje tłumaczenie

Inne teksty wykonawcy

  • Prince Anna Stesia
    "Have U ever been so lonely That U felt like U were the Only one in this world? Have U ever wanted 2 play With someone so much U'd take Any one boy or girl? Anna Stesia come 2 me Talk 2 me, ravish me"
  • Prince Private Joy
    "My little secret, my private joy I could never let another play with my toy My little angel from heaven above Oh oh oh oh oh I think I'm falling in love And I ain't gonna tell nobody nobody 'bout my l"
  • Prince Ronnie, Talk To Russia
    "Ronnie talk to Russia before its too late Before its too late Before its too late Ronnie talk to Russia before its too late Before they blow up the world You go to the zoo, but you can't feed guerilla"
  • Prince Annie Christian
    "Annie Christian wanted to be number 1 But her kingdom never comes, thy will be done She couldn't stand the glory, she would be 2nd to none The way Annie tells the story, she's his only son Annie Chris"
  • Prince Jack U Off
    "If U're looking for somewhere to go Thought I'd take u to a movie show Sittin' in the back and I'll jack u off I can't give u everything u want But I can take u to a restaurant If u're not hungry I'll"

Prince: I No
Oceń tekst piosenki
0 %
0 %
Ocen: 0


muzyka.interia.pl


INTTV

Skomentuj tekst piosenki

Prince: I No

Komentarze: 0
Dodaj komentarz
Twój komentarz może być pierwszy
4000 znaków do wpisania
Piszesz jako gość

Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe

Polecane na dziś

teksty piosenek

  • Blacha 2115 Ferrari (ft. KUQE)
    "Ferrari Ferrari Ferrari , Ferrari za Ferrari Ferrari mówi, ze kocha i nie chce być z innym nie obchodzi forsa że szanuje siebie jest tylko dla ciebie i tak już do końca czas zmienia ludzi"
  • Igor Herbut Miłość jest wszystkim
    "ON WRACAŁ DO DOMU JUŻ OD WIELU LAT I WIERZYŁ ZE KTOŚ TAM CZEKA CHOĆ ZADRŻAŁ MU GŁOS WIEM CO USŁYSZAŁEM: MIŁOŚĆ JEST WSZYSTKIM – POWIEDZIAŁ pamiętam ja wtedy z tego zadrwiłem dziś wiem, że kto"
  • Young Igi Bestia
    "Okej, robię się dorosły, bo chyba muszę płacić za me auta Te diamenty na szyi to wszystko to nie bogactwa te diamenty na szyi to wszystko nie bogactwa zrobiłem dużo więcej i jest dumna moja matka "
  • Masters Portret na niebie
    "Oczu twoich blask onieśmielił mnie mocno tak i każdego dnia dziękuje bogu za to ze cię mam to co w sobie masz w sercu moim rozpala płomienie podążamy tak szlakiem który zwie się przeznaczeniem"
  • Liam Payne, French Montana First Time
    "montana you know what it is when you hear that maan Liam Payne I always pick up on the first time I been hoping you would check on me I can’t stop thinking about the first time it’s like you "

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

teksty piosenek


Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies. Prywatność. Copyright © 1999-2018 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone.
Teksty piosenek i tłumaczenia: ilość w serwisie - 670 505