Sher7ock - Czysty Tlen (feat. Białas, Paluch, Danny) tekst piosenki - Teksciory.pl

Sher7ock: Czysty Tlen (feat. Białas, Paluch, Danny) - Tekst piosenki

Wykonawca:
Statystyki wykonawcy:
Teksty1
Tłumaczenia0
Wideo1


Tekst piosenki

Sher7ock: Czysty Tlen (feat. Białas, Paluch, Danny)

To moja jedyna prawdziwa miłość
Czysty hip hop
Przyznam, że suka jest niczego sobie
Innym wszystko
Wiec pierwszy po ksywach jechałem lamusów
A jak pisałem o nich na fb
To już się śmiałem i kiwałem głową
Bo już miałem na nich diss na odsłuchu
I Się ładował na yt
Każdy mnie hejtował gdzie się da
A ja ziom doszedłem tu bez skrótów
Hashtag BTK
Dupy tu kminią że mam złote życie
Bo ostatni wydałem płytę
Dają się nabrać
Więc biore je na łychę
przez życie kroczę jak dj khalet
a nie jak tremanologic
dali mi tu jedna miłośc
i co z nią niby mam zrobić
to powiedz gdzie jest mój belcik
się łezka w oku aż kręci
bo nie ma tu lepszych raperów ode mnie
są jedynie popularniejsi
Bywało że mnie i pseudo gwiazdora
Chcieli tu mieć na jednym tracku
Zgadnij kogo wyrzucali z kawałka
Jak stawiałem im ultimatum
Bo studio odwiedzam co drugi dzień
Polskie rapery – co drugi leń
Wstańcie skurwiele i ruszcie ta scenę
Bo zasiedzieliście się jak Gucci Mane

dam ludziom, dam ludziom
to czego brakowało im do tej pory w tej grze
za długo, za długo
czekali na coś co przyśpieszy w ich żyłach krew
dam ludziom, dam ludziom
to czego brakowało im do tej pory w tej grze
za długo, za długo
wdychali syf, dzisiaj poczują czysty tlen

hej raperku, gdzie masz styl?
Czy robisz se bekę czy to jest naprawdę?
Raczej retoryczne pytanie
Kurwa słaby kabaret
Duże logówki
I złoto do dresów
Rapery ze stylem biednych cygeksów
A stylówa na króla biznesu
A braknie wam hajsu na piwo do kebsów
Taka prawda
Chuj cie spala
Foty z hajsem
A za miesiąc wypłata
A lewe roleksy na pokaz z sieci
Tylko dzieci kupują te śmieci
Ja jestem kotem
Ma je na muszce
Paluch na cynglu
przeganiam ich śrutem
w pogoni za myszką jebany Tomy
siemano dizzy
a co tam u ciebie
za chwile z kwitami
wydamy se ep-ę
a za to co wpadnie
kupimy siódemkę
i to jest piękne
z tego co kochasz zarabiasz pengę
wciąż z podwórek
nadal pluje na salony
jestem raperem klimat miejski
nie kurwa discopolowy
chuj mnie obchodzi twoja muzyka
która przeminie jak mem
ja mam pan na resztę życia
będę grał w grę!

dam ludziom, dam ludziom
to czego brakowało im do tej pory w tej grze
za długo, za długo
czekali na coś co przyśpieszy w ich żyłach krew
dam ludziom, dam ludziom
to czego brakowało im do tej pory w tej grze
za długo, za długo
wdychali syf, dzisiaj poczują czysty tlen


Autor tekstu: Sher7ock,Białas, Paluch, Danny
Dodane przez: Karabin

Tłumaczenie piosenki

Sher7ock: Czysty Tlen (feat. Białas, Paluch, Danny)

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie Dodaj swoje tłumaczenie

Sher7ock: Czysty Tlen (feat. Białas, Paluch, Danny)
Oceń tekst piosenki
70 %
30 %
Ocen: 10


muzyka.interia.pl


INTTV

Skomentuj tekst piosenki

Sher7ock: Czysty Tlen (feat. Białas, Paluch, Danny)

Komentarze: 2
Dodaj komentarz
Zgłoś do usunięcia Odpowiedz (0)
Re: Sher7ock - Czysty Tlen (feat. Białas, Paluch, Danny)
mariolka 21 grudnia 2016, 20:16
:))
Ciekawe?
0
0

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz (0)
Re: Sher7ock - Czysty Tlen (feat. Białas, Paluch, Danny)
~Gość 30 grudnia 2016, 18:55
w chuj do poprawy
Ciekawe?
1
0

Dodaj komentarz

Polecane na dziś

teksty piosenek

  • Rufuz Żeby Żyć (feat. Łapa, Małek36, Zbuku, DJ Shoodee)
    "Żeby Żyć Trzeba być żeby być trzeba mieć chłopaku, wystarczy tylko chcieć Żeby Żyć Trzeba być żeby być trzeba mieć wystarczy tylko chcieć Żeby Żyć Trzeba być żeby być trzeba mieć łapani"
  • Zeamsone Jedna Noc
    "noc jedna noc, jedna noc jedna noc, jedna noc, jakich sto jeden blok jeden krok jeden krąg jeden joint jeden skok jena broń jedna noc jeden skok co jest co wiem wiesz co nie wiesz kt"
  • Avi x Filipek Poeta Wyklęty
    "jak sprzedałem pierwsze kg kupiłem sobie jeansy pamiętam je do dzisiaj były drogie jak skur* chodziłem w Bossie a byłem jeszcze gnojem i i nie ważne że w Bossie, tylko to że za swoje! suki s"
  • Szopeen Custom (ft. Jan-rapowanie, Otsochodzi)
    "Pamiętam jak nie lubiłem Przemka dziś to koleżka, ze wiesz… wódeczka dziewczyny się patrzą wiesz, grupies grupies grupies cały kraj komentuje nasze ruchy ruchy ruchy pierd* śmietankę i nie chce "
  • Hase Najlepszego
    "już nie pamiętam jaka miała być treść życzeń co miały świeczki spełniać jeśli zdmuchnąłem wszystkie i nawet nie wiem kiedy już tylko symbolicznie trochę do zdjęcia raczej profilaktycznie pisz"

Użytkownicy poszukiwali

  • czysty tlen tekst
  • tekst piosenki czysty tlen
  • bialas paluch czysty tlen
  • czysty tlen teksty
  • paluch tlen

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

teksty piosenek


Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies. Prywatność. Copyright © 1999-2018 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone.
Teksty piosenek i tłumaczenia: ilość w serwisie - 669 850