Szpaku & Kubi Producent: Pali się

Tekst piosenki

Szpaku & Kubi Producent

Teksty: 15 Tłumaczenia: 1 Wideo: 9
Profil artysty

Tekst piosenki

Szpaku & Kubi Producent: Pali się

Rozpaliłem cały kraj
pali się, pali się, pali się baka
a jak młynek masz to daj
weź nie odpalaj Tupaca
puść mi Chief Keef-a,
potem Keef Chief’a "Sosa Love"
odpalam Josh, potem Josh

robię brr, potem brr , potem brr, brr w dzwonek
biorę buch, potem buch, potem buch, buch ziomek
bez koszulek z moja bandą pato-fanfary
5 rano, ziomal krzyczy: ''w nogi mamy zawiasy''

(jebać!) lecą butelki na szyby
(kurwa!) krzyczymy: jebać was gliny!
K nowy, S nowy, TET mam w kielni
trzeba będzie odbezpieczę

pierdole życie chujowe
chce kasy, basen na głowę!
chcę go mieć, chcę go mieć
labirynt życia w nim chodzę
chcę tylko szczęśliwą drogę,
chcę ją mieć chcę ją mie-ee-eć
pierdole życie chujowe
chce kasy, basen na głowę!
chcę go mieć, chcę go mieć
labirynt życia w nim chodzę
chcę tylko szczęśliwą drogę,
chcę ją mieć chcę ją mie-ee-eć

żyję w blokach , z okien dymi Mary Jane
ona lubi mnie, z okien leci Gucci Mane
nosze B.O.R. dres (co kurwa?)
nie mieści mi się w spodnie portfel
w nim noszę ojca portret i gruba forsę,
skąd mam brać kasę, powiedz
jestem z bloków prosty chłopiec
nie mam szans puszczam w obieg, uff
robię to dobrze, a ten stan mam tu ciągle
pali się /3x

pali się /3x
(jazda z kurwami)

(jebać!)
lecą butelki na szyby
(kurwa!) krzyczymy: ''jebać was gliny!''
K nowy, S nowy, TET mam w kielni
trzeba będzie odbezpieczę

pierdole życie chujowe
chce kasy, basen na głowę!
chcę go mieć? chcę go mieć?
labirynt życia – w nim chodzę
chcę tylko szczęśliwą drogę,
chcę ją mieć chcę ją mie-ee-eć
pierdole życie chujowe
chce kasy, basen na głowę!
chcę go mieć, chcę go mieć
labirynt życia – w nim chodzę
chcę tylko szczęśliwą drogę,
chcę ją mieć chcę ją mie-ee-eć

Autor tekstu: Szpaku
Ostatnia edycja: ks_xd

Tłumaczenie piosenki

Szpaku & Kubi Producent: Pali się

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie
Podoba Ci się tekst piosenki? Oceń tekst piosenki?
80 %
20 %

Inne teksty wykonawcy

Szpaku & Kubi Producent: Pali się

Skomentuj tekst

Szpaku & Kubi Producent: Pali się

Komentarze: 0

Twój komentarz może być pierwszy

Polecane na dziś

Teksty piosenek

  • ZAPACH CANDY DOMINIK RUPIŃSKI
    „Ja biorę ten wdech Znowu czuje to samo Na bok ten stres Choć pobudza moje ciało Niebieski dres I nike tak samo Mam czyste myśli A koszulkę z plamą Patrzę na storki, one śmierdzą reklamą I”
  • Święta w prezentach Piękni i Młodzi
    „znowu dzień kończy się wracam z pracy choć wiem raczej spóźnię się cała drogę padał gesty śnieg ominie mnie kolacja jakoś rade dam puszczam sobie 'Last Christmas' gdybym tylko mógł pocztówkę”
  • Nie Znasz Wad Dwa Sławy
    „Od kiedy wszedłem nie wiesz o co common zakręciłem w głowie czy za szybko wstałaś? już przeglądasz moje profilowe skomentujesz czy wkleisz 2 ognie? ty jak gospodarka albo influenserkja albo ”
  • Ratuj (ft. Tribbs) Smolasty
    „Ciągle jestem taki sam Coś zjebałem – to nie ja! Nie chce słuchać twoich rad Nie chce słuchać twoich dram Dla niej będę słodki cham Bukiet róż i nocny włam Dzisiaj nawet whisky sour nie uleczy t”
  • WOW MEGA Patrycja Mołczanow
    „Dzwoni menadżerka, mówi jest nowa oferta WOW MEGA skrzynka i koperta, w niej dycha w papierkach WOW MEGA Komu to zawdzięczam zapytam dzisiaj lusterka słyszę: WOW MEGA WOW MEGA, WOW MEGA, WOW ME”

Użytkownicy poszukiwali

Teksty piosenek

  • szpaku pali sie
  • Szpaku& Kubi pali sie
  • pali się szpaku
  • szpaki pali sie tekst
  • pali się tekst

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

Teksty piosenek

Wykonawcy

Lista alfabetyczna

Tekst piosenki Pali się - Szpaku & Kubi Producent, tłumaczenie oraz teledysk. Poznaj słowa utworu Pali się - Szpaku & Kubi Producent. Znajdź teledyski, teksty i tłumaczenia innych piosenek - Szpaku & Kubi Producent.