Bonson / Matek - MAMA I DID IT tekst piosenki - Teksciory.pl

Bonson / Matek: MAMA I DID IT - Tekst piosenki

Wykonawca:
Statystyki wykonawcy:
Teksty25
Tłumaczenia0
Wideo23


Tekst piosenki

Bonson / Matek: MAMA I DID IT

Może chciałbym cos jeszcze od życie
Ma dwie ręce, serce, oddycham
Umiem pisać, gdzieś na głośnikach
Znów mnie słychać, siema, witam
Mam gdzie mieszkać,
Kogo kochać
Ktoś mnie kocha – spoko opcja
Są tacy którzy co noc w…
Jedzą sami kolację i nie mogą się spotkać
Chyba miałem szczęściem
Może nie doceniam tego co mi dał los?
Chyba tak jest lepiej
Wzloty i upadki przezywam z nią
I kiedy mam dosyć wylewam litry potu na kolejnym koncercie
Wtedy las rą k pod sceną przypomina mi po co tu jestem
.. mo podał rękę
Matek mi podał rękę
I gdyby tak samo
Trafić nie można lepiej
I wiem ze dziękuje to i tak, za mało
Pamiętasz gościa który nie mógł się pozbierać
I darł japę ze umierać chce
Ich ju nie ma

Byłem w miejscach o których marzyłem
A ponoć rap miał znudzić się za chwile
Z kimś biłem się i się napiłem
I poznałem ta branżę i wiem co za ile
Niby gówniarz a niezły mam bagaż
Grałem w barach i na festiwalach
Dla pustych sal i dla tysięcy krajan
Gdzie tysiące gardeł robię wielki hałas

Przeżyłem to –czaisz
Choć nie raz się biłem z myślami
Przecież kurwa nie mamy nic z tego
Poza kacem i zdrowie od tego jebany
Wstaję rano i patrzę za oknie
I nie wiem gdzie jestem i kasy mam dość
I nie czuje się wzorem, idolem
Gdy pragniesz nas dotknąć – jebana samotność
Czasem nie chcę odpisać na maile
Czasem zdjęcie to dal mnie za wiele
Zmęczony, spocony i głodny
Jak nie wiem
Sam chleję pod hotelem
Pale szluga, patrzę w niebo i pytam
I śmieją się ze mnie te demony w myślach
Czasem chciałbym cos jeszcze od życia
Mam dwie ręce, serce, oddycham
Autor tekstu: Bonson,
Dodane przez: DJ Zoon
Ostatnia edycja: Purpose94

Tłumaczenie piosenki

Bonson / Matek: MAMA I DID IT

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie Dodaj swoje tłumaczenie

Inne teksty wykonawcy

  • Bonson / Matek MVP (gośc. Białas, Zelo PTP)
    "Nasze gówno jeszcze przez sto lat Będzie nadal lepsze niż ten szajs Słabe gówno pieprze bez dwóch zdań Do tego trzeba serce mieć i vibe Dla nas niebo nad nimi to niebo nad nimi To niebo nad nimi"
  • Bonson / Matek Wracam do domu (gośc. Masia)
    "Budzę się znów w obcym mieście Dziś z otwarciem oczu spadł mi z serca cały świat Nie wiem dlaczego akurat dzisiaj jest tak lekko Nie mam już ochoty liczyć wczorajszych poświęceń, strat Żałuję tylk"
  • Bonson / Matek Nie wiem co to pokora (gośc. Mam na imię Aleksander, Gedz)
    "Chcę tu robić hajs na rapie Zatkaj japę, bo kiedy widzę ile zarabiacie za padakę mam dość Czekać na farta, kiedy gaśnie ostatnia fajka, Jebana rap gra, bo się czuję, jakbym znowu na start wlazł. "
  • Bonson / Matek Być może (cuty Dj Flip)
    "Być może miałaś wyjść, ale znowu nie zadzwonił I być może chciałaś z nim, ale znowu cię zawodzi. I być może sama z tym jesteś i znowu patrzysz w sufit, I być sama z tym nie chcesz, a może tak być m"
  • Bonson / Matek Dzień Sądu
    "Nie rozumieli go. Zawsze tam samotny stoi, często wyśmiewany przez tych kurwa szkolnych idoli. Często wytykany palcem na swojej przestrzeni, bo chcieli zgasić ten ostatni płomień nadziei. Nie wiedziel"

Bonson / Matek: MAMA I DID IT
Oceń tekst piosenki
70 %
30 %
Ocen: 23


muzyka.interia.pl


omnibusombibus 2

Skomentuj tekst piosenki

Bonson / Matek: MAMA I DID IT

Komentarze: 2
Dodaj komentarz
Zgłoś do usunięcia Odpowiedz (0)
Re: Bonson / Matek - MAMA I DID IT
~Gość 3 grudnia 2014, 14:59
Jak nie umiesz słuchać albo masz problem z pisownią, to nie przepisuj ze słuchu, bo wyszła kapa straszna. Nie pozdrawiam autora.
Ciekawe?
0
0

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz (0)
Re: Bonson / Matek - MAMA I DID IT
~Gość 11 stycznia 2016, 02:05
dokładnie . popieram kolege pod tym komentarzem. robota zrobiona od odpierdol, jak w większości tekstów a rozpierdala mnie wstawiana w tekście " ????" No ludzie zatrudnijcie kogoś kto ma o tym pojęcie, a nie idiotów ! dziękuje nie pozdrawiam 5!
Ciekawe?
0
0

Dodaj komentarz

Polecane na dziś

teksty piosenek

  • Kali HUCPA
    "(mamy stan epidemii Przez to jest państwo W zawiązku z ogłosznym stanem Virus test positiv! Zobacz – ryzyko rozprzestrzeniania) Filmik zaprezentowany przez rapera 29 października 2020 roku."
  • Becky G, Ozuna No Drama
    "Me ves con esa mirada de la Primera vez Tan perfecto no encuentro Defectos mi Mundo est aal reves Tu tienes el fisico Exacto Y tienes ese orgullo Intacto Tu tienes tantas cualidades No pa"
  • Karol'ek Ślizgawka
    "napadło w końcu śniegu idę na ślizgawkę biorę z sobą kolegów bo razem zawsze raźniej I lecę bokiem, bokiem, bokiem Bo tak jest najfajniej Chłopcy pod blokiem, blokiem, blokiem Bawią się w ślizg"
  • Dua Lipa Fever (feat. Angele)
    "Before you come around i was doing just fine usually /3x i don't pay no mind Nowy singel firmowany nazwą Dua Lipa & Angele zatytułowany "Fever" ujrzy światło dzienne 30 pażdziernika 2020 rok"
  • Sam Smith Love Goes (ft. Labrinth)
    "I hope you understand that i have to send you away you're broken i know this but that's love goes, goes that's love goes, goes goes, goes that's love goes, goes goes, goes i try to chan"

Użytkownicy poszukiwali

  • bonson mama i did it
  • moze chcialbym cos jeszcze od zycia
  • bonson mama i did it tekst
  • BONSON/MATEK - MAMA I DID IT
  • mama i did it

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

teksty piosenek


Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies. Prywatność. Copyright © 1999-2020 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone.
Teksty piosenek i tłumaczenia: ilość w serwisie - 688 224