Little Brother - Bring It On tekst piosenki - Teksciory.pl

Little Brother: Bring It On - Tekst piosenki

Utwór nie ma przypisanego wideo
Bądź pierwszy i dodaj klip do wykonawcy Dodaj wideo
Wykonawca:
Statystyki wykonawcy:
Teksty39
Tłumaczenia0
Wideo0


Tekst piosenki

Little Brother: Bring It On

(feat. Ray Cash)

[Rapper Big Pooh:]
Yeah...muh'fuckin Rapper..
H-O-J.."Soldiers of Fortune" coming soon..
You muh'fuckas still think this shit's sweet
Heh - uh..

You silly niggaz must got it confused, thinkin I'm gon move
or readjust my stance I got nuttin to lose
Muh'fuckas think they better cause they frontin with jewels
Look a lil' green nigga, tell me where's your blues (OW!)
I'm bad news; preach sermon minus the pews
You listenin close checkin for clues
I'm lookin for cues, eight-bar corner pocket Cash Rules
You don't wan' it wit me, dude
I bring back two for everyone that you lay
You're now standin on sankin ground and them boys don't play (nope)
Revolutionary like 'Shea, bitches gettin funky
on Pooh cause I said, "Not today"
Won't break neck or go outta my way
Never one to bite tounge, won't regret when I say, "I'm the best"
Keep fam close to the vest, attack rap like a full court press
Press pause, on mediocre niggaz spit spark, showin flaws
Your shit don't burn like ours, I'm military pressin these bars
I saw your life flashin not closing cars
I'm talkin bout your broad, nigga pannies and bras
Pay homage when you in a presence of stars.. and here we are

Shout out to Cleveland...
Shout out to Mick Boogie...
The whole state of Ohio...
Shout out to Sandusky...
That's for my nigga DJ Flash...
Yeah.. Shout out to Ray Cash...
He puttin Cleveland back on the map y'all..
CHEA!

[Ray Cash:]
I got it from here Pooh, damn (OW!)
You see the world is made up of the half the have-nots (nots)
Me and my niggaz from the other half of the haves
Seein life through the eyes of a ol time
When my rhymes was reminder where all these other niggaz'll still hustle
They need muzzles, dog they woof the heart
Figure I'll let 'em live, now later I whoop 'em hard
Y'all I swear to God, God I swear to D
Some niggaz G, but other niggaz don't compare to me
They ain't my pedigree, we ain't the same breed
We have nothing in common, not even the weed
See this shit that I'm smokin, not even seed
Take a hit of this and mybe you could be just where I be
Until then , you niggaz know they gang I claim
Recognize Bill St. Gang (do the damn thang!)
Chea! It's no place like home, I return wit'out Toto (wit'out Toto)
Had to turn away when Tony killed Minolo (uh)
If you remembered the beef then you should remember the speech:
Live life like a boss, a man dies on his feet
From the cradle to the grave where my regrets I should suffer
From now until then, I murder for my Little Brother
So, bring it on if you think you could hang
But if not then let me do my thang, yeah..

Mount, high, as, a mutha-fuckin, kite, holla
Ray, Will, chill, Mick, Boogie
Lil', Brutha, Ray, Cash, OW!



crbt2('Little Brother','Bring It On')







Soundtracks |
Top Hits |
One Hit Wonders
TV Themes |
Miscellaneous Lyrics |
Letras
Autor tekstu: nieznany

Tłumaczenie piosenki

Little Brother: Bring It On

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie Dodaj swoje tłumaczenie

Inne teksty wykonawcy

  • Little Brother The Pressure
    "[Phonte:] Unh, unh, unh, unh, let it, bounce Unh, unh, unh, unh, let it, bounce You know sometimes a nigga get tired of always Talkin' about shit he ain't got, milkin on shit Sometims you gotta make "
  • Little Brother Fan Mail
    "(feat. Darien Brockington, Joe Scudda) MIGGER! [Intro: Rapper Big Pooh] Rapper Pooh's in the motherfuckin buildin Phonte's in the buildin, Joe Scudda's in the buildin DJ Babu's on the motherfuckin B"
  • Little Brother Let It Go (Blackstar Version)
    "(feat. Mos Def & Talib Kweli) [Talib Kweli:] Mick Boogie (absolutely) Justus For All (hold up) Let's GOOOO! Be witcha in a second so sit tight Sometimes I be doin my body wrong just to get right"
  • Little Brother One Eleven
    "(feat. O-Dash) [Chorus: Rapper Big Pooh] All my real niggas trying to make money All them fake nigga trying to take money Why them little girls wanna shake for they money You don't want no problems w"
  • Little Brother Cross That Line (Remix)
    "(feat. Kardinal Offishall) [Intro: Kardinal Offishall] Mick Boogie, waddup?? Justus League, WADDUP?? KARDINAL! (OH!) Konvict, Black Jays! UH! [?], knowwhatI'msayin? Cadillac, T-Dot [?] due out my nig"

Little Brother: Bring It On
Oceń tekst piosenki
0 %
0 %
Ocen: 0


muzyka.interia.pl


INTTV

Skomentuj tekst piosenki

Little Brother: Bring It On

Komentarze: 0
Dodaj komentarz
Twój komentarz może być pierwszy
4000 znaków do wpisania
Piszesz jako gość

Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe

Polecane na dziś

teksty piosenek

  • CHUNG HA Snapping
    "don’t make me love you (…) the way you look at me really freaky (…) doesn’t matter what you baby hate or love (…) drop me of (…) take me off Snapping Snapping (…) Snapping Snappi"
  • Pokahontaz BURZA MÓZGU (ft. Young Igi & Bober)
    "[Fokus] nie pytam, bo nie inetrere mnie skąd jesteś ale sie dogadamy jeśli wkładasz w coś serce nigdy w opcji biznesman, który chce wziąć więcej najlepsze wersy napisałem w call center i nadal le"
  • Pidżama Porno Hokejowy zamek
    "za chmurą… HOKEJOWY ZAMEK nasze kłopoty znowu nas znajdują sam chora pamięć na pamięć się choruje witam dziś przygodę .molestuje moją … daliśmy sie zagarnąć sz.. I hołocie tłum tumanieje.."
  • Monsta X WHO DO U LOVE? (ft. French Montana)
    "in the heat of the moment when you’re all alone and out of breath what’s keeping you going? what do you see up in your head when your eyes are closing where do you whis you erer instead? you got"
  • ALMA Lonely Night
    "the city’s on fire and girls gettin’ hotter I;m faded on liquor you all I can picture don’t leave when I am with you but can’t be without you waitin’ I waitin I keep on waitin’ my baby gon’"

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

teksty piosenek


Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies. Prywatność. Copyright © 1999-2019 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone.
Teksty piosenek i tłumaczenia: ilość w serwisie - 677 599