Mad Skillz - Together tekst piosenki - Teksciory.pl

Mad Skillz: Together - Tekst piosenki

Utwór nie ma przypisanego wideo
Bądź pierwszy i dodaj klip do wykonawcy Dodaj wideo
Wykonawca:
Statystyki wykonawcy:
Teksty26
Tłumaczenia0
Wideo0


Tekst piosenki

Mad Skillz: Together

[Mad Skillz]
Yo, yo, I spit six of rap figures, get your (shit) together
Require some (shit) to stitch your lips together
My click stick together, mic rip together
Move no bricks or I make hits to flip my cheddar
No chicks for you and your man? Y'all trick together
Y'all fools flow? Y'all cats gonna brick together
I do a song with a whole group they getting lit together
Pop your snotbox son, move and stick, you'd better
Nextel cellphone CB, chips together
In a telly with two chicks that like to lick together
He talking slick? He'll skip when I get the Beretta
Hope he wearing red, cause tonight, he might leave redder
I'm about to send a fix that'll split your sweater
Crying bout that trick trying to pull a vick, you deader
Your chick looking at my (dick) pushing her (tits) together
Got you and the head of your label watch y'all slit your wrists together
Y'all wanna battle? Y'all cats are getting ripped together
In a draft me and my better half get picked together
Your girl will get got, I ain't got to sweat her
Cause see I hop out a coupe, duke, while you hop out of Jettas
She wanted to see it, so guess what (nigga) I let her!
Now sister want to stretch me to and I just met her
Hit 'em both now them hoes is throwing fits together
Turn them (bitches) to foes, they won't even sit together
Me and you on the same record and we spit together?
And I don't make you look bad? You sound sick, son, never
Timbaland, that's my man, we make hits together
You and your producer, y'all cats miss together
Aim low, extra clips just to leave you wetter
Had the doctors mending your (motherfucking) hips together
That's your clique? Y'all cats think you look slick together?
Y'all look gay, y'all probably piss and (shit) together
Pop your brother, you and your mother reminice together
See the preacher how your family used to fish together
He might come back if y'all just wish together
He won't, go upstairs and take a ( ) of his letter
Haters trying to Swiss cheese me, I'm like "whatever"
That's like skydiving son, trying to grip a feather
Me and my flow? We're about to get rich together
You and yours need to change our f-ing pitch together
Y'all the type rap cats that snitch together
F around, get thrown down in a ditch together
Oh, now y'all cats want to pop (shit) together?
My clique in here you can get drop kicked together
Slip mickeys, have rappers getting sick together
Break fools like a couple of soup kids together
Mad Skillz and VA, we on your list together
Y'all sick, I'm gonna be sick with this forever, what?

[Timbaland]
I told y'all that we don't stop
That's right baby, Timbaland, Mad Skillz, uh
Feel us, feel us
Autor tekstu: nieznany

Tłumaczenie piosenki

Mad Skillz: Together

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie Dodaj swoje tłumaczenie

Inne teksty wykonawcy

  • Mad Skillz Ugly Freestyle
    "[uses sound snippits & references from songs by:] P.Diddy, Jay-Z, Fabolous, Lil' Wayne, Lil' Jon, Coo Coo Cal, Juvenile, Jadakiss, Destiny's Child, M.O.P, Lil' Mo, Ludacris Mr. Cheeks, Missy Ellio"
  • Mad Skillz Y'all Don't Wanna
    "Uh, skillz Uh, Hi-Tek Yea VA yea, yo Yo, trust me y'all don't want none of me man You wanna discuss that shit with your dog like the Son of Sam If I, run out of hustles, then I'm runnin a scam Spit s"
  • Mad Skillz Ya Favorite Joints
    "[scratch] Uh, uh, yeah! Oh, yeah! Come on! Uh-oh, uh-oh! Skillz, uh, yeah, uh, S, K, I, double-L, Z, Oh! VA, Rawkus, uh, uh, uh, oh! Two thousand and two, oh! Oh! Yo, check me out, oh, oh, oh! Yo, I "
  • Mad Skillz From Where??? (Intro)
    "...It's not about the salary I do this so MC's think twice before they battle me Cause Lonnie B can really flow shit (say what!) This ain't no wo, thuggish ruggish, bow wow, yippie yo shit I through y"
  • Mad Skillz The Nod Factor
    "Verse 1 I know your tired of bouncin so check this here we got tha back breakin club shakin beat for this year yeah..so peep the steelo and the flow I gotcha head noddin cuz your neck already knows so"

Mad Skillz: Together
Oceń tekst piosenki
0 %
0 %
Ocen: 0


muzyka.interia.pl


INTTV

Skomentuj tekst piosenki

Mad Skillz: Together

Komentarze: 0
Dodaj komentarz
Twój komentarz może być pierwszy
4000 znaków do wpisania
Piszesz jako gość

Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe

Polecane na dziś

teksty piosenek

  • Kortez Hej wy
    "pamiętam jak mówili na mnie z nim będzie trudno, bo to zbój i zawsze gdzieś w ostatniej ławce odpływałem wróżyli mi że skończę marnie patrz jaki wtedy miele dar choć nie dmuchali w moje żagle o"
  • Avril Lavigne Head Above Water
    "i’ve gottta keep the calm before the storm I don’t want less I don’t want more most bar the windows n the doors to keep me safe to keep me warm "
  • ZBUKU Dwa Światy
    "mamy te same buty te same czapki z daszkiem te same okulary z czesto z podrobionym znaczkiem jemy tę samą szamę w tych samych punktach chu* tam teź nie miałem wybić się z podwórka glanc po"
  • Lana Del Rey Venice Bitch
    "Fear fun, feel love Fresh out of fucks forever Trying to be stronger forever, ice cream, ice queen hard dream, jeans and leather life is dream, charm sweet for you Oh god, miss you on my lip"
  • LesKi Humanitarnie
    "grasujesz zakłócasz system wsiąkasz przez pory w nerwów rdzeń czuję smród mięsa ścina się żywcem znów hormonalną wszczynasz rzeź a przecież tylko chcesz miłości tylko miłości chcesz a przeci"

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

teksty piosenek


Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies. Prywatność. Copyright © 1999-2018 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone.
Teksty piosenek i tłumaczenia: ilość w serwisie - 670 278