Popek - Mój jest ten kawałek podłogi tekst piosenki - Teksciory.pl

Popek: Mój jest ten kawałek podłogi - Tekst piosenki

Wykonawca:
Statystyki wykonawcy:
Teksty37
Tłumaczenia1
Wideo35


Tekst piosenki

Popek: Mój jest ten kawałek podłogi

Mój jest ten kawałek podłogi

Cenię swą prywatność
Łapy precz ode mnie, won
Fałszywych przyjaciół dawno pogoniłem stad
Pozdrawiam swych fanów
Ty też znajdź swój własny kąt
Zadbaj o swych bliskich
Zbuduj swemu dziecku dom

Zaplanuj dzieciak przyszłość swą
Bądź kowalem swego losu
Kochaj życie - mówiąc wprost
Uderz pięścią w stół, dojdź do głosu

Mój jest ten kawałek podłogi
Nie mówcie mi wiec, co mam robić
Mój jest ten kawałek podłogi
Nie mówcie mi wiec, co mam robić
Co mam robić

Moich rachunków nie opłacą te sępy
Co cały dzień harują jak wyjebać mnie na hajs
Prędzej skur* zjesz swoje zęby
nie przejdziesz przez próg bo będę stał w drzwiach
To jest Mój dom, kawałek podłogi
Będę walczył o swoje dumny jak paw
Zawsze swojego będę bronił
Spier* z posesji, rampampam
Jebać kłamców i ich chore bzdety
Oni w oczach mają tylko hajs
Jak chcesz się z tego wykręcić
licz na siebie, nie licz na fart
Kawałek prywatność, cztery ściany
Na ścianie wisi Bóg
W pokoju telewizor, i ...
I ch* ci w mózg
Stoisz jak slup przylepiony do ściany
listonosz wrzuca w kopercie list
...
Za parę dni będziesz już ....
Wyp* na bruk
...
200 metrów kwadratowych
Basen, willa no i ja
Kręcić bączki w swoim porsche
Możesz tylko w swoich snach

Chciałbyś żyć jak król
I zarabiać kokosy
Wielką chatę mieć jak (OSTRY ?)
Chciałbyś godnie jutra dożyć
Mieć kawałek swej podłogi

Mój jest ten kawałek podłogi
Nie mówcie mi wiec, co mam robić
Mój jest ten kawałek podłogi
Nie mówcie mi wiec, co mam robić
Co mam robić
Autor tekstu: Popek, Mr Zoob
Dodane przez: mariolka
Ostatnia edycja: rabor

Tłumaczenie piosenki

Popek: Mój jest ten kawałek podłogi

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie Dodaj swoje tłumaczenie

Inne teksty wykonawcy

  • Popek NAJlepszy KAWALEK Jazzowy Na ŚWIECIE
    "Zagryzam zęby, zaciskam pięść Czego ty, kur*, znowu ode mnie chcesz Proszę cię skarbie, odpierd* się TY dobrze wiesz, jak wkur* mnie Chyba będę musiał zabić cię Bo nie mogę dłużej tego znieść OD"
  • Popek Braci się nie traci (ft. Kali x Rozbojnik Alibaba)
    "To historia o braciach, którą napisało życie Połączyła ich ulica i brudny rap Razem pierwsze kroki stawiali w muzyce I jeden drugiemu był jak rodzony brat Nasza klika, zespół składała się z pięciu"
  • Popek Życie
    "Wyjebało fazę na wszystkich piętrach Centralnie w święta W środku keta Będzie tragedia Gdzie jest karetka? Jedzie na sygnale Mijają księdza TY najebany się tam rozkręcasz I wjeżdża on Pada st"
  • Popek Więzienna piosenka o miłości
    "Ona czeka na widzenie przed więzieniem znów On nie możesz się doczekać żeby poczuć dotyk jej ust Ona bardzo kocha go Po nocach nie może spać Zawieszeni w czasie są na następne 10 lat On Jak we "
  • Popek 8 Rano (prod. EW)
    "Budzę się rano I wjeżdżam do studia I zaraz mnie zamuli poranny skręt NIe jestem tu sam Mam tutaj kumpla Siedzimy tu razem całe noce i dnie Leży na stole do koksu rurka Na której opiera się por"

Popek: Mój jest ten kawałek podłogi
Oceń tekst piosenki
85 %
15 %
Ocen: 66


muzyka.interia.pl


omnibusombibus 2

Skomentuj tekst piosenki

Popek: Mój jest ten kawałek podłogi

Komentarze: 3
Dodaj komentarz
Zgłoś do usunięcia Odpowiedz (0)
Re: Popek - Mój jest ten kawałek podłogi
~Gość 22 czerwca 2016, 18:16
To jakiś głuchoniemy pisał? Bo w wielu słowach sie pogubił.
Ciekawe?
1
0

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz (0)
Re: Popek - Mój jest ten kawałek podłogi
~Gość 5 listopada 2015, 17:33
PIOSENKA JEST ZAJEBI..A
Ciekawe?
0
0

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz (0)
Re: Popek - Mój jest ten kawałek podłogi
~Gość 27 października 2015, 23:29
widzę, że hiphopowcy lubią numer mr zooba. sie chwali.
Ciekawe?
0
0

Dodaj komentarz

Polecane na dziś

teksty piosenek

  • Przyłu LOT 2020
    "Nananannanana Zawsze się bałem ze nie poznasz mnie Nigdy więcej Wszystko co złe To weszło mi w krew Jak najprędzej Który z nich to dziś Messi Nowy CR7 Gonili marzenia Gonią towar Gonią si"
  • Beteo POR FAVOR
    "Hajs leżał na ulicy jak ja osiedlowy bar co weekend fight club szalone dzieciaki muszą sie nadźgać po używkach zawodnicy muai tai Oko za oko Ząb za ząb Oko za oko POR FAVOR Oko za oko Chodź"
  • KUBAŃCZYK Hałas (feat. ADM, Filipek)
    "kiedy wchodzę robię szoł to jest to stoję na scenie pełna sala ludzi wokół zawsze deja mi natchnienie spełniam marzenie za marzeniem i jestem tego pewien że bez mych fanów dawno skończyłbym na gl"
  • Rufuz Tam skąd pochodzę ft. Płomień 81 (Onar, Pezet)
    "Bisko puste Nie widzę nikogo na zrzutkę Jak poszli to hurtem Nie działa na pewno ten numer już Tutaj gdzie mieszkam Z prawem problem ma niejeden koleżka niejeden koleżka, niejeden koleżka n"
  • Harry Styles Golden
    "Golden /3x as i open my eyes hold it, focus, hoping take me back to the light I know you were way too bright for me I am hopeless, broken so you wait for me in the sky browns y skin just right "

Użytkownicy poszukiwali

  • mój jest ten kawałek podłogi tekst
  • popek moj jest ten kawalek podlogi
  • popek moj jest ten kawalek podlogi tekst
  • Mój jest ten kawałek podłogi
  • mój jest ten kawałek podłogi popek

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

teksty piosenek


Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies. Prywatność. Copyright © 1999-2020 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone.
Teksty piosenek i tłumaczenia: ilość w serwisie - 688 106