SB MAFFIJA - Zabija #3 / Twerk tekst piosenki - Teksciory.pl
RMF ON

SB MAFFIJA: Zabija #3 / Twerk - Tekst piosenki

Utwór nie ma przypisanego wideo
Bądź pierwszy i dodaj klip do wykonawcy Dodaj wideo
Wykonawca:
Statystyki wykonawcy:
Teksty8
Tłumaczenia0
Wideo7


Tekst piosenki

SB MAFFIJA: Zabija #3 / Twerk

Ona trzęsię swoją dupą, no i cała jest mokra
Daje jej 10/10 ale w skali beauforta
Sie wygina jak wyginą bez tych polskich znaków
Choć do niej jest ogonek, więc to dupy sporo ma tu
Jej menedżer przez depreche bo choć znalazł se rakietę
To jak ją gdzieś zaprasza no to słyszy - nie polecę
To nie równo dzieli bece lecz przychodzą tu dla niej
Całe życie piach w oczy, ona wodą w oazie
Kiedy inne na nią patrzą no to zła też zazdrość jest
Z tego ciała to nie z robią nawet w TV Mango sklep
Ich typy już czerwone, zachodzą od buntu w głowę
Nagle są jak Balcerowicz - muszą odejść
A ona tylko dupą trzęsie w bit
I robi to tak, że by mogła moim wersem być
Nie mam uwag, ale coś i tak przykuję
A to wszystko no to ona ma tu w dupie


Nocą bawisz się sama w tłumie
Jak ktoś Cię klepie w dupę to nawet tego nie czujesz
Bo masz dupsko jak Nicki, jest śliczne
Jego ruchy wywołują fale sejsmiczne
Jesteś głupią suką to mówi każda inna
Tak trzęsiesz dużą dupą, że aż sie trzęsą z zimna
Z boku same siedzą wkurwione i głodne, bo ciągle tylko jedzą rukole
Kręcisz tak, że same położyły by se łape tam
Ich chłopaki są jak twoje pieski robią up and down
Takie jak ty nie chcą modeli
Ich dupy wciąż sie trzęsą jak pies po kąpieli
Fani podbijają żeby ich przy barze niańczyć
Jak nie chce mi się z nimi gadać to Ci każe tańczyć
Wkładam Ci hajsy za pasek
...o kurwa właśnie przejebałem hajsy na pasek!


Ej patrz, ona szuka księcia
Chce zgubić swego pantofelka
Chce skraść twój klucz do serca
Potem wyniszczy Cię jak salmonella
Ej płać, cały bar w kolejkach
Tu nikt nie płacze, to nie koncert Drake'a
To bladź to bladź to bladź, bladź, bladź tańczy twerka


Jak tańczysz twerka, twoje pośladki grają w berka
A ja jak Denis Berkamp, David Beckham
Coś Ci wkręcam na banie ty foko
Chce Ci strzelić gola skoro poprzeczkę masz wysoko
Nie interesuje mnie twój poziom inteligencji
To nie gimnazjum, nie trzeba ukrywać intencji
Postaw im lufę, potem posyp im mefedron
Jak chcesz się pierdolić ziomek? To się nie pierdol
Tu sie odbywa takie tarło, że nawet sam Neil Armstrong
Przyznałby mu rangę międzyplanetarną
Jej dupa lata po orbicie jak teleskop Hubble'a
To nie ciało niebieskie, to nie nekrofilska akcja
Jakiś lamus jej w drineczki inwestuje pare stów
Wszystko jest ukartowane jakby grał tu DJ Underwood
Na oku ma innego odkąd przekroczyła próg
Z tego wyssie co sie da, a z tamtym pójdzie w chuj


Zawijaj cipe na parkiet i szalej kolo
Myśli, że jest killer bo robi lipe i siare?
Nie do wiary, że to z nim tu przyszłaś
Tydzień temu z patusami sypał w kiblu kryształ
Psy warują, chciałyby przyłożyć ryj do tyłka
Suki obgadują "co za zwykła dziwka"
Widzą jak ich pieskom leci ślina z pyska
Opcja nieciekawa coś jak dla mnie bitwa freestyle
Drin za drinem stawia ci miejscowy golden boy
Portfel wsiąkł, a z wypłaty całą forse wziął
Rano dramat no bo na łbie komornik
I ma oddać jutro kasę za torby
Twój dżihad ma za darmo fajną bombę
A niewierne psy wokoło tracą głowę
Zakładasz nogę na nogę, myślisz "wiem, że mogę mieć wszystkich"
Styka, że zakręcę biodrem, co jest?

Ej patrz, ona szuka księcia
Chce zgubić swego pantofelka
Chce skraść twój klucz do serca
Potem wyniszczy Cię jak salmonella
Ej płać, cały bar w kolejkach
Tu nikt nie płacze, to nie koncert Drake'a
To bladź to bladź to bladź, bladź, bladź tańczy twerka
Autor tekstu: SB Maffija
Dodane przez: BonXu

Tłumaczenie piosenki

SB MAFFIJA: Zabija #3 / Twerk

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie Dodaj swoje tłumaczenie

Inne teksty wykonawcy

  • SB MAFFIJA Halo ziom! (feat. ReTo, Wac Toja, prod. BobAir)
    "Ja nie czynie zła Ja nie jestem zły Ale nie w obawie o jakieś werdykty Dla mnie to życie to przesiadka jest Miedzy nigdy a … nigdy W połowie drogi zaczęło mi trybić I czuje że w końcu się budzę "
  • SB MAFFIJA JBMNT REMIX (Solar, Białas, King Tomb, Blejk, Lanek)
    "JEBEM NA TO, JEBEM JEBEM JEBEM NATO WHOOP WHOOP JEBEM NA TO, JEBEM JEBEM JEBEM NATO WHOOP WHOOP JEBEM NA TO, JEBEM JEBEM JEBEM NATO WHOOP WHOOP JEBEM NA TO, JEBEM JEBEM JEBEM NATO Jebem LGBT"
  • SB MAFFIJA Roast Dawida Czerwiaka, host ADM (Deys Diss)
    "Siemanko ludzie! Siema! Przed Wami znany i lubiany roastmaster ADM! Witam państwa serdecznie, ja nazywam się ADM SB Maffija, normalnie, dwójeczki, trójeczki. Dziś nadszedł ten wielki wieczór! Oso"
  • SB MAFFIJA Go-tu-jemy kompot [ŚLIWA DISS]
    "Sliwka, dlaczego ta nagrywka? Już grałem w każdym mieście, czy tak cię boli to pojawiam się tam częściej niż Peja w twoim bio my nie latamy na Sokoła skrzydłach, mamy swoje i znowu beef jak nie "
  • SB MAFFIJA Zabija #1
    "By, by, by przegryźć wam te rurociągi z hajsem Uprawiam medytację, ostrzę sobie zęby diaksem Lepsze jest wrogiem dobrego? To wojna trwa właśnie teraz My przejmujemy grę, aż się gra przejęła Spamuj"

SB MAFFIJA: Zabija #3 / Twerk
Oceń tekst piosenki
100 %
0 %
Ocen: 6


muzyka.interia.pl


MuzzoDODAWAI_I_ZGARNIAJ

Skomentuj tekst piosenki

SB MAFFIJA: Zabija #3 / Twerk

Komentarze: 0
Dodaj komentarz
Twój komentarz może być pierwszy
4000 znaków do wpisania
Piszesz jako gość

Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe

Polecane na dziś

teksty piosenek

  • KęKę / Hase Daruj sobie
    "Weź sobie daruj gadanie Nie wiem co daj ci rzucanie słów na wiatr Weź sobie daruj kłamanie Żadna z tych masek nie naprawia szkód Weź sobie daruj szukanie Głodnych i tak znajdziesz na każdej z dró"
  • Miuosh Perseidy
    "Styczność ucieka mi spod rak Jak spod nóg beton Sceny świecą, jak kiedyś ja – zbyt lekko 30lat odbijam się od ścian i ulic W całej puli mam tylko parę dni gdy było kiepsko Tu lecieć co rano jakby"
  • Rest Dix37 x Dudek P56 ZIOMECZKU MÓJ (FEAT. KAFAR)
    "ZIOMECZKU MÓJ ZIOMECZKU MÓJ Sam to dobrze wiem jak to jest Gdy dopada cię stres A to życie cię ciągnie w dół ZIOMECZKU MÓJ ZIOMECZKU MÓJ Sam to dobrze wiem jak to jest Gdy dopada cię stres A "
  • Beteo Besos (feat. Bedoes)
    "'Na "Bejbi" Beteo jestem na featuringu w "Besos". W piątek się przekonacie jaki to sztos.' - taką wiadomością powitał fanów Bedoes, na swoim profilu Facebooku w poniedziałek, 22 maja 2017 roku. Album "
  • Malik Montana Baby Same Przyjdą
    "Ja gonię wciąż za hajsem Nie gonie za babami Bo goniąc wciąż za hajsem Baby same przyjdą Ja gonię wciąż za hajsem Nie gonie za babami Bo goniąc wciąż za hajsem Baby same przyjdą /2x Rezerwu"

Użytkownicy poszukiwali

  • twerk tekst
  • daje jej 10/10 ale w skali beauforta
  • Ona jest cała mokra daje jej 10/10 w skali
  • białas tłerk
  • patrz ona szuka księcia

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

teksty piosenek


Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies. Copyright © 1999-2017 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone.
Teksty piosenek i tłumaczenia: ilość w serwisie - 664 068