Alexandra - Mówisz mi, że przepraszasz tekst piosenki - Teksciory.pl

Alexandra: Mówisz mi, że przepraszasz

Tekst piosenki

Alexandra

Teksty: 13 Tłumaczenia: 4 Wideo: 10
Profil artysty

Tekst piosenki

Alexandra: Mówisz mi, że przepraszasz

Mogłam mieć przepiękne życie,
choć spróbować żyć inaczej.
I pokochać jeszcze kiedyś,
gdybyś tylko dał mi szansę.

Mogłam mieć przepiękne życie,
każdej nocy być królową balu.
I spróbować znaleźć szczęście,
by do Ciebie nie mieć żalu.

Mówisz mi, że przepraszasz,
lecz ja nigdy nie zapomnę;
to są tylko puste słowa,
nie wymażesz nimi wspomnień.

Mówisz mi: Twego szczęścia chcę,
a ja sobie już nie radzę.
To są tylko puste słowa,
wspomnień nimi nie wymażesz.



Mogłam mieć przepiękne życie,
mogłam budzić się szczęśliwa.
I być tą, o której marzysz,
gdybym tylko jeszcze żyła.

Mówisz mi, że przepraszasz,
lecz ja nigdy nie zapomnę;
to są tylko puste słowa,
nie wymażesz nimi wspomnień.

Mówisz mi: Twego szczęścia chcę,
a ja sobie już nie radzę.
To są tylko puste słowa,
wspomnień nimi nie wymażesz.

Mówisz mi...
Mówisz mi...
Mówisz mi...
Mówisz mi...

Mówisz mi, że przepraszasz,
lecz ja nigdy nie zapomnę;
to są tylko puste słowa,
nie wymażesz nimi wspomnień.

Mówisz mi: Twego szczęścia chcę,
a ja sobie już nie radzę;
to są tylko puste słowa,
wspomnień nimi nie wymażesz.
Autor tekstu: Alexandra
Ostatnia edycja: Saba18

Tłumaczenie piosenki

Alexandra: Mówisz mi, że przepraszasz

I could have a beautiful life
but try to live differently.
I love ever again,
if only you gave me a chance.

I could have a beautiful life
every night to be prom queen.
I try to find happiness,
would you not have regrets.

You tell me you're sorry,
but I will never forget;
these are just empty words,
not erase their memories.

You tell me your happiness I want,
and I advise you not.
These are just empty words,
memories will not erase them.

You tell me ...

I could have a beautiful life
I could wake up happy.
I be the one you're dreamin ',
if only I were still alive.

You tell me you're sorry,
but I will never forget;
these are just empty words,
not erase their memories.

You tell me your happiness I want,
and I advise you not.
These are just empty words,
memories will not erase them.

You tell me ...

You tell me you're sorry,
but I will never forget;
these are just empty words,
not erase their memories.

You tell me your happiness I want,
and I advise you not;
these are just empty words,
memories will not erase them.
Podoba Ci się tekst piosenki? Oceń tekst piosenki?
99 %
1 %

Inne teksty wykonawcy

Alexandra: Mówisz mi, że przepraszasz

Skomentuj tekst

Alexandra: Mówisz mi, że przepraszasz

Komentarze: 16

Sortuj

~Gość (28 maja 2019, 21:57)
Re: Alexandra - Mówisz mi, że przepraszasz
Dawniej nie rozumiałem tej Piosenki myślę sobie dziewczyna która ma wszystko ma służących którzy podkładają jej jedzenie pod nos jeszcze śpiewa tak smutne rzeczy ma przecież wszystko ale teraz rozumiem że nawet jeśli masz wszystko a czujesz się jak ptak uwieziony w klatce tak naprawdę nie kochana tylko na niby kochana bez planów na życie to masz pełne prawo tak się czuć i śpiewać jak Alexandra która chciała by się ponownie zakochać ale przeszkadza jej jej facet z którym na niby jest i który nie chcę dać jej ułożyć sobie życia. Ktoś Napisał w Innych komentarzach na temat tej Piosenki "czy to dziewczyńsko naprawdę musi być aż tak zakochane w sobie" ja uważam ze Alexandra nie jest zakochana w sobie ona po prostu7 w tej piosence czuje że facet nie chcę z nią być tylko trzyma ją nie wiadomo tak naprawdę po co? a ona nie ma sił odejść i ponownie kochać smutna piosenka choć ja myślę że zawsze jest wyjście z toksycznego związku i że można ponownie się zakochać trzeba tylko spróbować zmienić swoje życie skoro czujesz że to dotychczasowe cię przytłacza.
~Gość ( 2 maja 2018, 19:51)
Re: Alexandra - Mówisz mi, że przepraszasz
Trochę nie rozumiem tej Piosenki i tego co się w niej dzieje co oznacza że na końcu znika samochód i Alexandra która tą piosenkę śpiewa? tez nie rozumiem co się dzieje z Alexandra w tej piosence czy ona jest duchem ale szkoda mi jej w tej piosence że jak w niej śpiewa to nie ma żadnych dalszych poglądów na życie.
~Gość (24 marca 2013, 16:01)
Re: Alexandra - Mówisz mi, że przepraszasz
super piosenka
~Gość (13 czerwca 2012, 09:53)
Re: Alexandra - Mówisz mi, że przepraszasz
Prze ch** piosenka dajcie spokój
~Gość (25 kwietnia 2012, 18:55)
Re: Alexandra - Mówisz mi, że przepraszasz
SUPER ale popłyniemy daleko to tylko słucha w naszej szkole Andrzelika B
~Gość (19 kwietnia 2012, 20:59)
Re: Alexandra - Mówisz mi, że przepraszasz
Bardzo śliczna piosenka ... Podobne jest moje życie jak przekaz tej piosenki....
~Gość (19 kwietnia 2012, 15:06)
Re: Alexandra - Mówisz mi, że przepraszasz
Bardzo ładna piosenka lecz najbardziej mi się podoba piosenka POPŁYNIEMY DALEKO!
~Gość ( 5 kwietnia 2012, 12:34)
Re: Alexandra - Mówisz mi, że przepraszasz
fajna zajebista kocham to nagrnie bym mogła tego nagrania słuchać do końca mego życia :*
~Gość ( 5 kwietnia 2012, 12:34)
Re: Alexandra - Mówisz mi, że przepraszasz
fajna zajebista kocham to nagrnie bym mogła tego nagrania słuchać do końca mego życia :*
~Gość ( 5 kwietnia 2012, 12:33)
Re: Alexandra - Mówisz mi, że przepraszasz
fajna zajebista kocham to nagrnie bym mogła tego nagrania słuchać do końca mego życia :*
~Gość ( 5 kwietnia 2012, 12:32)
Re: Alexandra - Mówisz mi, że przepraszasz
fajna zajebista kocham to nagrnie bym mogła tego nagrania słuchać do końca mego życia :*
~Gość ( 3 kwietnia 2012, 14:23)
Re: Alexandra - Mówisz mi, że przepraszasz
to są tylko puste słowa ale i tak ją kocham
~Gość (28 marca 2012, 15:13)
Re: Alexandra - Mówisz mi, że przepraszasz
DobReeee :D
~Gość (22 marca 2012, 15:57)
Re: Alexandra - Mówisz mi, że przepraszasz
Kochaaam to !!!
~Gość (10 marca 2012, 10:38)
Re: Alexandra - Mówisz mi, że przepraszasz
jak zawsze super:)
~Gość ( 8 marca 2012, 16:35)
Re: Alexandra - Mówisz mi, że przepraszasz
fajna piosenka

Polecane na dziś

Teksty piosenek

  • Red Pill Kacper HTA
    „Kiedy byłem młody chciałem nosić ciuchy jak Fendi, Vi, Crips I mieć codziennie nowe dupy tak jak Johnny Sins jarałem szlugi wagonami sam nie wiedząc nic pytasz czy jest git? to nie klick, klick,”
  • Fresh (ft. White 2115, donGURALesko) Deemz
    „zimny lód i pełny klub mi tu daj, daj na nogach oblepiony susz jestem w najkach wszystko dookoła wróg bo od niedawna znowu jestem gwiazda jak chuj! ... so fresh chyba słyszałęś żeby dać dać na”
  • Przynoszę deszcze Intruz
    „Przynoszę deszcze Na szare chodniki Przynoszę deszcze Na szare chodniki Przynoszę deszcze Na szare chodniki Przynoszę deszcze Przynoszę deszcze Na szare chodniki zalewam miasta i domy wiers”
  • HONG KONG PUSHER x OSKA030
    „na dworze jest gorąco znowu walę koko Najebany ostro i zajebane oko Mała pragnie foto, i pyta się mnie dokąd A ja płynę pod prąd Lecimy dziś na Hong Kong {PUSHER, zwr. po niemiecku, tłumaczeni”
  • CINKCIARZ Frosti
    „mama mówi na mnie CINKCIARZ bo zarabiam na wszystkim robię to z bliskimi ale nigdy na bliskich telefony, aplikacje że coś sie wymyśli pojedziemy na wakacje odbijemy na misji bezrobotni, ale ”

Użytkownicy poszukiwali

Teksty piosenek

  • alexandra mówisz mi że przepraszasz teksciory
  • mówisz mi że przepraszasz
  • alexandra mówisz mi że przepraszasz tekst
  • mówisz mi że przepraszasz tekst
  • alexandra mówisz mi że przepraszasz

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

Teksty piosenek

Wykonawcy

Lista alfabetyczna

Tekst piosenki Mówisz mi, że przepraszasz - Alexandra, tłumaczenie oraz teledysk. Poznaj słowa utworu Mówisz mi, że przepraszasz - Alexandra. Znajdź teledyski, teksty i tłumaczenia innych piosenek - Alexandra.