Arab - Salka tekst piosenki - Teksciory.pl

Arab: Salka - Tekst piosenki

Wykonawca:
Statystyki wykonawcy:
Teksty27
Tłumaczenia1
Wideo26


Tekst piosenki

Arab: Salka

Znowu wbija ma salkę
po prostu chce a nie musze
po treningu jest tak fajnie
to moja terapia
tak leczę dusze
Znowu wbija ma salkę
po prostu chce a nie musze
po treningu jest tak fajnie
to moja terapia
tak leczę dusze


Znowu wbija ma salkę
znowu mijam te bandę
co tu z tyłu siedzą z piwem
i szlugami, na wagarach
no i mordy jakieś krzywe

no i wbijam na salkę
kumpel na recepcji
puszczamy luźna gadkegrzejemy się ja zakładam tarcze
wole bokserski z kolanem i klinczem
niż tajskie
czuje się chyba dobrze, i taki mam cel
na razie sama stójka
bo ze złamanym palcem
jak miałbym robić parter?
pozdrawiam Groundgame bandę!
dostałem znów spodenki z ..
dzięki!
i opaskę i rękawiczki
a od mamy zapaśniczki
i jest fajnie
kończymy tarcze
zakładamy szczeki
nagolenniki, nałokietniki
a w tle dziwki, piękne, etniczne
gdzieś znikają w transie
walki różne techniczne
be spinki i podpałki
sparingi nagrywane
analizowane błędy
szkoda, ze w kółko te same
szkoda ze pijany mi znów powiesz ot samo
że od jutra trenujesz
i czekasz na mnie pod salą

* cnd niebawem
Autor tekstu: Arab

Tłumaczenie piosenki

Arab: Salka

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie Dodaj swoje tłumaczenie

Inne teksty wykonawcy

  • Arab W porządku..
    "gdzie moja inspiracja? jakby nieco wyblakła każdy ma swoją racje każdy ponad kimś w swoim świetle prawdy może to początek końca? a może koniec początku? może to nowy rozdział? może potrzebuje"
  • Arab Jiu-jitsu (feat. Kacper HTA, DJ EDK)
    "Oni do mnie mordo, mordo jak ci idzie mata a ja do nich mordo mordo nauczyłem się padać, ee! Oni do mnie mordo, mordo jak ci idzie w rapach a ja do nich mordo mordo nauczyłem się latać! On"
  • Arab Miał kurde
    "Wrzuca na bit ze jest topem a to tylko „miał kurde’ co. co, miał kurde’ wkręca wszędzie ze jest kotem a słyszę tylko „miał kurde’ co, co miał kurde’ Wrzuca na bit ze jest topem a to tylko „miał"
  • Arab Love
    "zmęczony jestem tak bardzo zmęczony jak oczy ludzi wrażliwych co widziały hardcore-y zmęczony, co dzień budzę się zmęczony przez te myśli co ważą ze 3 tony zmęczony jestem tak bardzo zmęczon"
  • Arab DIE
    "oni tylko daj daj daj jak maja płacić aj aj aj wiec mówię głupkom bye bye bye a oni mnie pytają why? oni tylko daj daj daj a jak maja płacić aj aj aj wiec mówię głupkom bye bye bye a oni mnie"

Arab: Salka
Oceń tekst piosenki
11 %
89 %
Ocen: 19


muzyka.interia.pl


INTTVMuzzo

Skomentuj tekst piosenki

Arab: Salka

Komentarze: 1
Dodaj komentarz
Zgłoś do usunięcia Odpowiedz (0)
Re: Arab - Salka
~Gość 27 września 2017, 13:05
A w tle dziwki? XD Dźwięki*
Ciekawe?
2
0

Dodaj komentarz

Polecane na dziś

teksty piosenek

  • Bedoes & Kubi Producent Wow
    "WoW! kiedy zobaczyłem pierwszy łańcuch pomyślałem – chce taki jak on kiedy zobaczyłem pierwszy pierścień pomyślałem – chce taki jak on kiedy zobaczyłem pierwsze rary pomyślałem – chce taki jak o"
  • AKCENT Przez Emocje Oszalałem
    "Odkąd wiem, że na mistrzostwach drużyna polska będzie grać Myślę, czym zadziwi Rosja? Jak mundial – to się musi dziać! Moje serce już szaleje Orły Nawałki idą w bój Polski kibic ma nadzieję "
  • Jano PW, Paluch, Sztoss / Wac Toja Sukces / Go! (White House Connection)
    "ej, w co ty grasz tam w wojny z sobą czy miasta wojny z tobą czy państwa wolny tu bądź jak kasta 43 14ta pisze te słowa Wacław Mój dziennik, tytuł PRAWDA bądź dzielny czas już nastał i klamka "
  • Ariana Grande The Light Is Coming (ft. Nicki Minaj)
    "you wouldn’t let anybody speak for this today you wouldn’t let anybody speak for this today ayyo filthy wife aw, you want me until you had to find out it’s on me now you benched aw you’re u"
  • GrubSon Nie ten lot
    "mam plan dobry plan dzisiaj będę wznosić się wysoko pond chmury czeka mnie ambitny lot, który eliminuje upadek kultury sorry, biletu nie oddam wchodzę na pokład załoga w komplecie jedyne wo"

Użytkownicy poszukiwali

  • arab salka tekst
  • arab salka
  • arab szkoda ze w kolko te same
  • po treningu lecze dusze

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

teksty piosenek


Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies. Prywatność. Copyright © 1999-2018 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone.
Teksty piosenek i tłumaczenia: ilość w serwisie - 669 068