A.J.K.S. - 4x1 (attendite a falsis prophetis) tekst piosenki - Teksciory.pl

A.J.K.S.: 4x1 (attendite a falsis prophetis)

Tekst piosenki

Brak wideo

A.J.K.S.

Teksty: 18 Tłumaczenia: 0 Wideo: 0

Tekst piosenki

A.J.K.S.: 4x1 (attendite a falsis prophetis)

Otwórz oczy i nie mów ,że to Ciebie nie dotyczy
Potwór pewnie kroczy, bo nie trzymasz go na smyczy
Jasne, lepiej się byczyć, apolityczne jazdy
dojrzały, odpowiedzialny, mądry i rozważny
Pozwalasz by robactwo zalęgło się w Twoim mieście
Życiowa przestrzeń ? Przypomnieć Ci coś jeszcze ?
no to pokrótce streszczę ,te idee pustych głów
głupotę można zamknąć w liczbie 14 słów
to samo znów ? ta wojna się nigdy nie skończy !
reakcja i bunt i mam gdzieś ten wasz list gończy
tylko zal mi waszych rodzin ,ze tak kiepsko wychowali
Adolf Hitler i Dmowski Brezniew i Józef Stalin
po uszach wali głupota waszych wodzów
co to prawo stali stawiają wyżej niż rozum
nie będziemy się was bali bo ,tak , jesteście niczym
NOP, ONR i Kongres Nowej Prawicy
spotkania na ulicy i kontrmanifestacje
to naprawdę niezły wyczyn by nie wiedzieć kto ma racje
siwa , wąsata kukła na usługach schizofrenii
wstań od kompa , wyłącz film i jeszcze tej jesieni
pokaż, ze masz mózg, potrafisz samodzielnie myśleć
wyjdź z domu nie bądź tchórz nie pozwól im zaistnieć
słowa ostre jak nóż lecz wrzask nie załatwia sprawy
kamienie idą w ruch czas wyrobić w sobie nawyk
woli stawiania oporu nie ma stabilnego gruntu
nacjonalistyczna szmata co się puszcza za sto fontów
i taka to mądrość tych kochanków flagi
myślą ,ze władca ma godność a naprawdę król jest nagi
miedzy nogami mu zwisa jeden wielki kompleks
zawsze możesz się pocieszyć ,zapuść sobie romper stomper
zakaz pedałowania, im tez pewnie w chuj zazdrościsz
my przynajmniej mamy jaja a wy wciąż musicie pościć.
REF :
trzeba zebrać dużo sił, rok po roku co raz gorzej
każdy kto w tym kraju żył wie ,ze państwo nie pomoże
no bo ci co są u władzy maja ze sobą problem
albo są idiotami lub zastraszyli ich na dobre
pamiętaj nie rozmawiaj, psiarnia gówno może
więcej krzyczą niż im wolno, te tchórze w radiowozie
zawsze są po drugiej stronie ciągle maja cie w dupie
walczymy w jednej armii wiec trzymamy się w kupie ,tak ?
II
kurwy legalizują spędy porytych jednostek
celtyki i swastyki ,szczerbiec ,tak, to przecież postęp
proste , trudno się dziwić ,nie ma politycznej fikcji
w tym ze pól tej białej polski pracuje na policji
monitoruje fora i obserwuje skłoty
jak najtańsza prostytutka sprzeda się za parę złotych
to ja gadam głupoty ? to pomyśl sobie o tym
ze sponsorujesz nazistowski chłam ze swojej floty
którą co miesiąc oddajesz by dozbrajać te hordę
jak tak bardzo lubią biel to spuść im się na mordę
antypolski populizm i do tego zniesławienie ?
nie będzie mi cie zal wiec lepiej skończ z tym pieprzeniem
o szacunku dla tradycji wymierzonej butem
troglodyta z aparycji co mu z mózgu wali trupem
te łby zakute na ciebie tez maja haka
wiec się lepiej szybko przyłącz glizdy trzeba wyłapać
mówią ,ze w grupie siła , ja nie twierdze pójdzie gładko
ale w życiu nie osiągną nic Ci, co maja łatwo
jesteś to winny swoim dziadkom , to sprawa jasna
stawiać opór na alejach stołecznego miasta
bo walka trwa , to niby wyświetlany slogan
a i tak mądrzejszy od bredni NS-Neo-Pogan
wielcy ,proszę Cię, Słowianie na ulicach robią desant
pojebane mentalnie wnuki Rudolfa Hessa
i przestańcie w końcu bredzić ze to sprawa marginalna
wcale nie "wato rozmawiać" trzeba skoczyć do gardła
prosto w ryj petarda , uniesiona garda
intelektualne dno o sylwetce bodyguarda
tak bardzo chciałem zawsze być daleko od przemocy
ale kiedy na to patrze to złość za dnia i w nocy
jak grom na mnie spada i wiem już czego chce
http://www.11listopada.org (o er gie)
REF :
trzeba zebrać dużo sił, rok po roku co raz gorzej
każdy kto w tym kraju żył wie ,ze państwo nie pomoże
no bo ci co są u władzy maja ze sobą problem
albo są idiotami lub zastraszyli ich na dobre
pamiętaj nie rozmawiaj, psiarnia gówno może
więcej krzyczą niż im wolno, te tchórze w radiowozie
zawsze są po drugiej stronie ciągle maja cie w dupie
walczymy w jednej armii wiec trzymamy się w kupie ,tak ?
SAMPLE:
Policja zawsze więcej straszy niż może zrobić - nie daj się
zastraszyć, nie przejmuj się tym co mówią, ale też bądź uważny
i nie lekceważ wroga. Nie musisz zeznawać - masz prawo odmówić
zeznań. Co więcej - masz prawo kłamać, mataczyć , nie mówić prawdy
w swojej sprawie. Nie dotyczy cię więc oskarżenie o składanie fałszywych
zeznań (chyba, że jesteś świadkiem). Tak czy inaczej wyjdziesz - po kilku
godzinach, lub max po 48h. Nie stresuj się, jakby miało być inaczej - najpierw
pogadasz z sędzią i twoja w tym głowa by przed nim dobrze wypaść.
Kiedy znowu bedziesz na zewnatrz...
Zgłoś się koniecznie do organizatorów / ACK i - jak cię stać - do adwokata,
a potem możesz sobie dogadzać i się relaksować. Jeśli przyswoisz sobie te zasady
zachowań oraz będziesz ich przestrzegać, to będziesz dobrze uzbrojony do trzymania
nerwów w walce przeciw arbitralnemu i brutalnemu państwu, wraz z jego aparatem
represji i (nie) sprawiedliwości.
Autor tekstu: nieznany

Tłumaczenie piosenki

A.J.K.S.: 4x1 (attendite a falsis prophetis)

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie
Podoba Ci się tekst piosenki? Oceń tekst piosenki?
0 %
0 %

Inne teksty wykonawcy

A.J.K.S.: 4x1 (attendite a falsis prophetis)

 

Skomentuj tekst

A.J.K.S.: 4x1 (attendite a falsis prophetis)

Komentarze: 0

Twój komentarz może być pierwszy

Polecane na dziś

Teksty piosenek

  • OK Carla Fernandes
    „Nie mów że mnie znasz Bo nawet sama ja O sobie nie wiem tyle Ile chciałabym i tak Więcej nie chcę mieć W kalendarzu walk Wiem na 3wszytko jeszcze Będzie czas Szkoda dnia Nie mów, co do m”
  • Golden Rules C-BooL
    „Sometimes you Wander If you walk the proper way You looking for advisers Who have so much to say They always know Whet’s bad and what is good for you You stick to your own rules And try to be s”
  • Rumba (Puro Oro Anthem) ft. The Sun Maluma
    „Que loca fue la rumba aquella Que cosa buena, tu ahi tan bella Destapando la botella Vimos salir el sol No fue imaginacion La que paso fueron Las consecuenclas de una rumba loca Y fue tan loc”
  • La Vida Loca Major
    „S do P do Z Życie La Vida Loca mam plan jak spędzić sobie dzień kupie sobie glocka i strzelę komuś prosto w łeb u nas tu na blokach każdy w papierach ma ok. robię hajs po nosach syn będzie m”
  • Zabawa najgorszych Blaga
    „To wszystko się kręci Się kręci, Się kręci Jak na karuzeli Myślimy o czerni Gdy jesteśmy w bieli Nad nami jest niebo Czerwone jak wino Będziemy żałować dopiero jak przyjdą Kot? Ono Źli Szyb”

Użytkownicy poszukiwali

Teksty piosenek

  • ajks 4x1
  • tekst piosenki ajks systematycznie wjeżdżamy perpetum mobile
  • przylacz sie wiec do tej armi tekst piosenki
  • wstań od kompa nie bądź piosenka
  • attwndite a falsis

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

Teksty piosenek

Wykonawcy

Lista alfabetyczna

Tekst piosenki 4x1 (attendite a falsis prophetis) - A.J.K.S., tłumaczenie oraz teledysk. Poznaj słowa utworu 4x1 (attendite a falsis prophetis) - A.J.K.S.. Znajdź teledyski, teksty i tłumaczenia innych piosenek - A.J.K.S..