Jay-Z: Jay-Z

Tekst piosenki

Jay-Z

Teksty: 376 Tłumaczenia: 6 Wideo: 189
Profil artysty

Tekst piosenki

Jay-Z: Jay-Z

woke up this morning...
UH OHHH!
got yourself a...
*starts with cut of beats from Nas, "got yourself a gun"*
I GOT MYSELF A GUN
UH OHHH!
I GOT MYSELF A GUN
Brooklyn, stand up!
I got myself a gun,
but really I don't need the heat
Ya heart pump project Kool-Aid, ya sweet
I don't gotta 2-Way you gays?
This is not beef, this is rap, homie
I don't have a scratch on me,
Ya feel Jay's soft, ya rip Jay off,
Damn, I'm only worth over a hundred million,
Look, I got beef with like a hundred children,
Niggas with pink suits, tryn to get cute
You a li'l outta line, homie
Don't let the nine, homie
Put you out ya mind, homie
Just rhyme, homie
Kick ya little lies, I kick my real facts
Like you sneakn out the back of the source soundlab
We wasn't chasin, naw, we had a tapin', too
We came thru to do our 1-2 thang
It wasn't a Roc-a-Fella come thru thang
If it was on like that, niggas'll come through Queens
Wit' Queens niggaz, y'all know how I do
Look, I got more shooters than Queen's Bridge and you,
Gotta tie you up on the Coliseum roof,
'n open beer bottles off the boys chip tooth
Na'Look here:
I GOT MYSELF A GUN
UH OHHH!
I GOT MYSELF A GUN
Listen, I'm the J, the AY fuck you nas
Ya never so ask an now u escobar
Had to buy ya chain back last time u got robbed
THE NERVE OF THIS COWARD, he like "OH MY GOD!"
I know rap rumors or innuendos
But yo I bring it to ya LIVE lift up ya windows!
Let the public peek in
N' see ya dirty laundry
Y'ALL DON'T WANT ME TO CONTINUE, HOV!
(laugh) supa uglay
dj scratch, laughs
all i really know is yo ho wants to be wit me
she ain't playn, know what im sayin
AINT PLAYN AINT PLAYN AINT PLAYN wit me
me and the boy, A.I., got more in common than
just ballin and rhymin, get it?
MORE IN CARMEN*
I came in yo' Bentley backseat
Skeeted in the jeep
Left condoms on yo' baby's seat
Here the niggaz in the club,love is done
It's whatever, whenever, however you want
AND SINCE U INFATUATED WIT Sayin that GAY SHIT
Guess you was kissn my dick when you was kissn that bitch
Nasty shit, u thought i was taller than that
You callin home a hundred times, i was bonin her neck
U got a baby by the broad you can't disown her yet
when do your lies end?
when does the truth begin?
and when does reality set in, or does it not matter
GOTTA HURT THAT I'M YO BABY MAMA'S FAVORITE RAPPER!
and asd your current girl, she know whats up
Holla at ya real nigga *siren*
[Dre clip] I don't give a fuck
all i really know is that yo ho wants to be wit me
she ain't playn, know what im sayin
AINT PLAYN AINT PLAYN AINT PLAYN wit me
ooooooout
* Carmen is Nas' baby's mother
Autor tekstu: nieznany
Data dodania: 2011-02-22

Tłumaczenie piosenki

Jay-Z: Jay-Z

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie
Podoba Ci się tekst piosenki? Oceń tekst piosenki?
0 %
0 %

Inne teksty wykonawcy

Jay-Z: Jay-Z

Skomentuj tekst

Jay-Z: Jay-Z

Komentarze: 0

Twój komentarz może być pierwszy

Polecane na dziś

Teksty piosenek

Wykonawcy

Lista alfabetyczna

Tekst piosenki Jay-Z - Jay-Z, tłumaczenie oraz teledysk. Poznaj słowa utworu Jay-Z - Jay-Z. Znajdź teledyski, teksty i tłumaczenia innych piosenek - Jay-Z.