Method Man - What The Beat tekst piosenki - Teksciory.pl

Method Man: What The Beat - Tekst piosenki

Utwór nie ma przypisanego wideo
Bądź pierwszy i dodaj klip do wykonawcy Dodaj wideo
Wykonawca:
Statystyki wykonawcy:
Teksty187
Tłumaczenia0
Wideo2


Tekst piosenki

Method Man: What The Beat

[DJ Clue]
Ha haaaaa... [echoes]

[Method Man]
Now...now...now...unnhhh..
Professional 2 shit...WHAT!
Staten Island up in this muthafucka...
Mr. Meth rep rep rep rep rep rep...
For the cause
Wu-Tang Killa Beez forever my niggaz
Yeah...we put our draws in it...CLUE! [echoes]

[DJ Clue]
[talking over above Method Man verse]
New Method Man!
Eminem...
Royce...
CLUE! [echoes]

[Method Man]
Niggaz is like "Oh my God not you!"
Yes I'm in the flesh like hollow heads through your vest
No contest, M.E.-Eth Man's obsessed
With sex, drugs and rock & roll
New tecs and calicos!
Word has it we move mathematic on rappers
Who don't add up, you get broke, battered and slapped up
8 million stories in the nekkid call yo man Method
Straight guerilla iller nigga kill a murder record
My verbal shooter does it to ya
The 16-bar Ruger, bustin' yo funky dope manuevers
But I'm not ya Super Lover Cee, I'm the Super Sperm
Splash it on your skin rub it in like it's Lubriderm
10 out of 10 I'll be the...
Men of all men I mean the...
Creme de la creme a schemer...
Sippin' on 'Gnac and Zima...
True professional 2...
(DJ CLUE!)
Now that Bush is president nigga we all through

[DJ Clue]
Wooooooooooord!

[Eminem]
It's like a jungle sometimes it makes me wonder
Why I keep on duckin' under the bed when I hear thunder
Cuz I ain't crazy, I say shit that's crazy to crazy people
To make 'em believe I'm crazy so they can relate to me
And maybe believe in Shady so they can be evil baby
I like that! I'm only as crazy as people made me
Believe me, there'll be just as many muthafuckin' murderers
And heroin users without Marlilyn's music
But I figure I make my music I don't care if you use it
To murder somebody, I just wanna be there when you do it!
Now the parents are suein' cuz little Darren is screwin'
Karen and Susan cause I told him to do it on Clue's new shit
Now it's all ruined, the whole world is fucked up
Cuz of me? Two 12-year old girls is knocked up
My attitude's 'fuck it' like Pac's was at one point
Wanna come join? Pick up a glock and just point
Now everybody's killin' everybody and everybody's bloody
And I'm just laughin' like it's funny
Cause I don't really give a shit about no-muthafuckin'-body
I'm so muthafuckin' nutty I don't give a fuck about nuttin'!

[Royce]
My wrist is...water and freeze
And mix this is...audio Jesus the repent shit gets big
Keep it sharp like knife in a pop device
So "Duro you gotta let it bump!", I came from a hard knock life
They say this kid be rude like this can't be true
I suck my own dick like if I had a rib removed
Vampire, sun go down I'm still wylin'
Bullets travel through the air in the night like Phil Collins
Rock City baby knife through your throat 'til you're broke
Rise from the underground like sewer smoke
It's all shifty, I got all-a my dogs wit' me
And they all rich, and still all-a they palms itchy
We'll pump, rumble over birds jungle urge
Walkin' like we talkin' drunk while we stumble over words
Clue *inhale*...Duro *inhale*...Slim *inhale*...Meth *inhale*...
Five *inhale*...Nine *inhale*...Hold up *inhale*...breath

[Method Man]
It's just...Mr. Meth and DJ Clue
I ain't crazy, I just do what the beats say do

[Eminem]
It's just...Slim Shady and DJ Clue
I ain't evil, I just do what the beats say do

[Royce]
Unnh..Royce 5-9 and DJ Clue
I ain't bad, I just do what the beats say do..unnh...

[kiss noise]

[DJ Clue]
DJ Clue!
Desert Storm!
Come oooooooon maaaaaaaan! [echoes]
Autor tekstu: nieznany

Tłumaczenie piosenki

Method Man: What The Beat

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie Dodaj swoje tłumaczenie

Inne teksty wykonawcy

  • Method Man The Prequel
    "(feat. Streetlife) [Method Man] I'm out... Once again, it's the super, pied piper Light your lighters for the future And I ain't talking about Mekhi Phifer Roll it if you got it people At last the P"
  • Method Man Say What
    "(feat. Missy Elliott, P. Diddy) [Intro: Missy Elliott (Method Man)] Yeah! This-this-this-this This is an exclusive (let's go) Mr. Meth, you're so Def, you put them other M.C.'s out to rest (that's ri"
  • Method Man Run 4 Cover
    "(feat. Redman, Ghostface, Street Life) [Street Life] Yo yo, enta, enta, enta, enta yo It's the synical, lyrical rap individual On my death bed I spit sick flows that's critical I'm not a fan of this,"
  • Method Man Elements
    "(feat. Star, Polite) [Method Man] (There...there?) One more game Yo, uh huh uh huh Staar Surround sounder, blunt smokin, remy downer Hip-hop sizzar slingin my raw in your flounder You get skidawed, u"
  • Method Man Dart Throwing
    "[Raekwon the Chef] Let's get it on Kokomo John John Blazeini, Donna J-Bird Yeah Another Persian legacy [Method] The Iron Lung [Raekwon the Chef] Yo yeah Yeah, yo, yo Dart throwing, yo aimin at your "

Method Man: What The Beat
Oceń tekst piosenki
0 %
0 %
Ocen: 0


muzyka.interia.pl


INTTVMuzzo

Skomentuj tekst piosenki

Method Man: What The Beat

Komentarze: 0
Dodaj komentarz
Twój komentarz może być pierwszy
4000 znaków do wpisania
Piszesz jako gość

Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe

Polecane na dziś

teksty piosenek

  • ONAR Equipment (feat. PEZET, BILON)
    "Jestem z miejsca, które od dawna pierd* policję uśmiech na twarzy, addidas Equipment 90, 9-7, 9-5 za nawijki propsy szam od chińczyka a na ścianach bombinng na ścianach ksywki dla potomnych się"
  • Michał Szpak King of the Season
    "… is it still you? the great King of the Season you want more and more you afraid of the trap Oh, is it you? No one can save us Who else will give us another chance? It is self we don’t lov"
  • Zbigniew Wodecki Chwytaj dzień (feat. Kayah)
    "Pytasz mnie jak powstrzymać ten czas pędzi tak jak by wpadł w jakiś trans powiem ci, na ciężkie czasy Horacy radził tak Radził tak chwytaj dzień tak by znaleźć swój rytm chwytaj dzień ciesz "
  • Cardi B Be Careful
    "Be Careful Be Careful Be Careful Look at this I wanna get married like the curry’s Steph and Ayesha shit but we more like belly tommy and Keisha shit gave you TLC you wanna creep and shit "
  • Igo / Pepe. Bliżej
    "na każde twoje słowo przeciwciała rzucam ja podchodzę wciąż bliżej na palcach liczę wszystkie chwile gdy znów jestem sam nie unoszę się wyżej i tak się skradam wciąż po cichu niczym wąż gotowy "

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

teksty piosenek


Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies. Copyright © 1999-2018 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone.
Teksty piosenek i tłumaczenia: ilość w serwisie - 668 614