Tymek - MILION (FIT. PLANBE, OKI) tekst piosenki - Teksciory.pl

Tymek: MILION (FIT. PLANBE, OKI) - Tekst piosenki

Wykonawca:
Statystyki wykonawcy:
Teksty53
Tłumaczenia3
Wideo53


Tekst piosenki

Tymek: MILION (FIT. PLANBE, OKI)

[Intro: Tymek]
Choć drogi kręte jak sort
Doda ci skrzydeł to
Płynę po milion
Znajdziesz mnie w tripie, ziom
Choć drogi kręte jak sort
Doda ci skrzydeł to
Płynę po milion

[Refren: Tymek]
Znajdziesz mnie w tripie, ziom
Choć drogi kręte jak sort
Doda ci skrzydeł to
Płynę po milion
Znajdziesz mnie w tripie, ziom
Choć drogi kręte jak sort
Doda ci skrzydeł to
Płynę po milion

[Zwrotka 1: Tymek]
Chcę się tylko bawić słowem, nie do przemilczenia
Nieprzespane noce, sorry, dzisiaj nie odbieram
Rozjeżdżam problemy furą, robią wyświetlenia
Pewien za swoich ludzi, byli, są tu teraz
Nie mam nic do stracenia, hajs do zrobienia
Biały świt się pojawia, siądę do widzenia
Jestem poza kontrolą, tego było trzeba
Zabieram co moje, nie macie już czego zbierać

[Refren: Tymek]
Znajdziesz mnie w tripie, ziom
Choć drogi kręte jak sort
Doda ci skrzydeł to
Płynę po milion
Znajdziesz mnie w tripie, ziom
Choć drogi kręte jak sort
Doda ci skrzydeł to
Płynę po milion

[Break: Tymek]
Znajdziesz mnie w tripie, ziom
Choć drogi kręte jak sort
Doda ci skrzydeł to
Płynę po milion
Znajdziesz mnie w tripie, ziom
Choć drogi kręte jak sort
Doda ci skrzydeł to
Płynę po milion

[Zwrotka 2: PlanBe]
Bo kiedy byłem na dnie, nikogo wokół z pomocną ręką
Kiedy byłem na szczycie wszyscy mówili, że stąd spaść ciężko
Po cichu spychali mnie, to było dla mnie ważniejszą lekcją
Teraz lecę po miliony, milion, yeah
Oni niemili są, jak widzi ktoś, że milion chcesz
Nie ufaj żmijom, się wiją, gdy czują fame
I snują się, chcą tych wspólnych zdjęć
Suki kleją się, dla mnie to pusty seks
Jestem głuchy na ich szepty, ślepy na ich gesty, cash mi dawaj
Nie przyszedłem tu po setki, chcę tylko tysięcy, wielki hałas
Zawijamy zieleń w bletki gdy reszta wali kreski, prestiż, dramat
Milion ludzi to wyświetli, więc muszę być najlepszy, wierz mi mama

[Zwrotka 3: Oki]
Zawijam moją małą bibi, świeci VVS
Drogę wymyślę na chwili, nie, że GPS
Ze mną sami moi mili, to jest miły gest
Duży plan, a twój mały tak jak Pipi jest
Lecę z familią, płynę po milion
Lecę po tę banię na bani, jeszcze nawinę to na Bali
Ale na razie to zaczynamy traskę
Popykamy w basket, potrzymamy fazkę
Jak zarobimy kaskę to kupimy Alaskę
Mamy słowa, powiedz, po co komu kastet
Lecę z familią
Popykamy w basket, potrzymamy fazkę
Jak zarobimy kaskę, to kupimy Alaskę
Mamy słowa, powiedz, po co komu kastet, ey
Daję słowo, Tymek powie gdzie mnie znajdziesz

[Refren: Tymek]
Znajdziesz mnie w tripie, ziom
Choć drogi kręte jak sort
Doda ci skrzydeł to
Płynę po milion
Znajdziesz mnie w tripie, ziom
Choć drogi kręte jak sort
Doda ci skrzydeł to
Płynę po milion

[Break: Tymek]
Znajdziesz mnie w tripie, ziom
Choć drogi kręte jak sort
Doda ci skrzydeł to
Płynę po milion
Znajdziesz mnie w tripie, ziom
Choć drogi kręte jak sort
Doda ci skrzydeł to
Płynę po milion
Autor tekstu: TYMEK, PLANBE, OKI
Dodane przez: szotgan
Ostatnia edycja: maciek-x

Tłumaczenie piosenki

Tymek: MILION (FIT. PLANBE, OKI)

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie Dodaj swoje tłumaczenie

Inne teksty wykonawcy

  • Tymek 94' (FIT. KIZO, SZPAKU)
    "Szczylu 94' rocznik mam swoje pieniążki mam swój błyskotki niosłem na barkach tu chociaż nie miałem forsy mama sprzątała te chaty, za te parę drobnych ale miałem co jeść dzisiaj dziękuje pięknie "
  • Tymek NIEŚMIERTELNOŚĆ (FIT. BONSON)
    "jesteśmy a kim jesteś ty czasem dociera do m nie jestem nieśmiertelny zostawiam po sobie butelki puste wersy łącze sie z wami w bólu, strachu, szczęściu, nędzy jak lektor opowiadam wam, jakbym"
  • Tymek ECSTASY (FIT. WAC TOJA)
    "odbijam się od fal na głębokiej wodzie odbijam się od fal dla mnie jak narkotyk uzależnia dobry vibe chcę więcej forsy śmigam tu i tam samoloty i porsche dla rodziny nowy start! "
  • Tymek DIAMENTOWE SERCA (FIT. KIZO, STAMIR)
    "nie ma już szans dla wielu z nas z nawiasu patrz poezja dla kilku z nas nie ma już szans za lasem .. nie boje sie sowich demonów gram z nimi w karty o zmroku patrzą ci w oczy jak z lodu te"
  • Tymek Jeziorko (ft. Kacperczyk)
    "dziwne mam podejście do życia czasem nie rozumiem o co pytasz i po co znajdź proszę chwilę dla mnie lubię sobie leżeć nad jeziorkiem stara baba w oknie chuligani z jointem ładne panie biegn"

Tymek: MILION (FIT. PLANBE, OKI)
Oceń tekst piosenki
83 %
17 %
Ocen: 6


muzyka.interia.pl


omnibusombibus 2

Skomentuj tekst piosenki

Tymek: MILION (FIT. PLANBE, OKI)

Komentarze: 2
Dodaj komentarz
Zgłoś do usunięcia Odpowiedz (0)
Re: Tymek - MILION (FIT. PLANBE, OKI)
~Gość 9 maja 2020, 15:54
MOJA ULUBIONA PIOSENKA A TEKST KOKS
Ciekawe?
1
0

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz (0)
Re: Tymek - MILION (FIT. PLANBE, OKI)
Szary Miraż 31 stycznia 2020, 07:31
zajebiste!
Ciekawe?
1
1

Dodaj komentarz

Polecane na dziś

teksty piosenek

  • Szymi Szyms x OsaKa Muza, tripy, luźne życie
    "zarobiłem kafla, wydałem półtorej do mojej puchy odłożyłem parę monet poczytówek i magnsów zwiozłem do tego parę bezcennych wsomnień "
  • MiłyPan Pod Ścianą
    "wszyscy tańczą ty siedzisz pod ścianą no, jak chcesz ty przy stole nie wstyd wcale – no to sobie siedź ty nie tańczysz, dawaj u mnie to już w miejscu bieg wszyscy tańczą i śpiewają ty, a ty si"
  • Intruz Białas
    "jak pije to białas jak szponci to białas jak sie ryje to potrąci białas na dzielnicy rzezi białas ma swe imię za nie bije łokciem białas na daleki dystans rozpoznanie jasny odcień pewnych ocen"
  • TPS Małą łyżeczką
    "prawdziwe historie opowieści miejskie tylko łzy przez ten balet i pragnienie miłości przenieśmy się wstecz, jeszcze do czasów szkolnych o 5 i 6 nerwy, duża ambicja marzeniem nauczać i pomagać "
  • Miły ATZ RYTM
    "kocham nadawać słowom rytm nawet gdy nie znaczą nic więcej niz nadaję słową rytm wciaz się różnią od cyfr dlatego nigdy nie chwyicłem za gitary gryf może nie naucze cienbie nimi jak żyć "

Użytkownicy poszukiwali

  • tymek milion
  • takst milion tymek
  • tymek milion tekst
  • znajdziwsz mbie w ziom
  • tymek miliony

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

teksty piosenek


Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies. Prywatność. Copyright © 1999-2020 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone.
Teksty piosenek i tłumaczenia: ilość w serwisie - 684 814