A.J.K.S. - +48-666 tekst piosenki - Teksciory.pl

A.J.K.S.: +48-666

Tekst piosenki

Brak wideo

A.J.K.S.

Teksty: 18 Tłumaczenia: 0 Wideo: 0

Tekst piosenki

A.J.K.S.: +48-666

[303]
Chcesz dodzwonić się do piekła - kierunkowy 48,
Oddawany głos po głosie, to pokłosie, że to prosie,
Coś o konstytucji bredzi, osobiście mam to w nosie,
Wykładam na to lachę o czym bredzili na WOS-ie,
Manifest mój ha, na zarobek kładę chuj,
Wiem, że z muzy nie wyżyję, kiedy robię taki gnój,
A pysk ciągle wyje ze wściekłości się wije,
Co najchętniej bym zrobił ? Założyłbym ci sznur na szyję,
Żmije sycząc jadem bezustannie ślipią w godło,
W kuluarach walą sake, dupę wkładają w wygodną kanapę,
Mamy mapę, no a przede wszystkim patent,
Kilogramy trotylu doprawione granatem,
Rozpierdolić parlament, na chuj wam kurwa mój podatek,
Skoro gdy wychodzę z domu zamiast kraju widzę szmatę,
Zapachniało dramatem ? Zapachniało rozprawą ?
Będą kurwa zawiasy ? Będzie też reklama, brawo!
Nie na lewo i nie w prawo tylko centralnie w pysk,
Czerpię zysk, korzyści w chuj,
Nie będzie mną rządził zapijaczony luj,
Wszystkie auta nietknięte, czemu spłonął właśnie twój,
Służbowy patent na przedłużenie lachy,
Kominiary i kałachy, to nie są strachy na lachy,
Rodzina niech spierdala jeśli starczy w aucie wachy,
A ty kurwa klęcz przede mną ujebany w krwi po pachy,
Tu nie ma rewelacji, to wynik zwykłej frustracji,
Miliony ludzi skazanych na władzę z degradacji,
Pierdolisz o kryzysie, pierdolisz o inflacji,
A dlaczego sześciolatek nie zjadł dziś kurwo kolacji ?
Z resztą co cię to obchodzi ? Grunt, że tobie się powodzi,
Im dłużej będziemy kraść tym dłużej będziemy młodzi,
W kikuta wdała się gangrena, to naprawdę nic nie szkodzi,
Jęk twojego gardła mój ból życia złagodzi.
[Odyn]
Spełniamy dawne obietnice, wychodzimy na ulice,
Za potylicę cię chwycę, jak wampir wgryzę w tchawicę,
Ten kraj jak padlina, wpierdalany przez larwy,
Jebane hieny, trupożercy, dla was stop procent pogardy,
Nie powstrzyma nas nic, silniejsi z roku na rok,
Smród spalonych zwłok, zdecydowany szybki krok,
Płoną stosy nagich ciał, płoną łacińskie krzyże,
Z zadanych przez nas ran, nikt się kurwa nie wyliże,
Demoniczna Armia Jednocząca Komanda Seth'a,
Strzela słowem w wasze mordy, odbezpieczona beretta,
I magazynek pełny, jak twoje gacie skurwielu,
Rośniemy kurwa w siłę, był jeden, teraz jest wielu,
Składasz ręce w znak trójkąta, modlisz się hipokryto,
Tępo powtarzasz formułkę, bezmyślnie na pamięć wyrytą,
Kiedy u twych drzwi staną żołnierze rogatego,
Nie zdążysz nawet jej zmówić, nasz gniew wybuchnie jak de Fuego,
Czas kolejnych wyborów, na bilbordach łby potworów,
Znane z telewizorów, głodne kasy pełnych worów,
Jak przez rodzinę wspierani, przez mafijnych zakapiorów,
Kreowana na fachowców banda amatorów,
Wolne media, wolna prasa, mam je poniżej pasa,
Jeśli tak ma wyglądać wolność, to kładę na nią kutasa,
Jebane mechanizmy do robienia sieczki w głowach,
Miały bawić i uczyć, nie bandę głąbów kreować,
Dosyć już stagnacji, wyzysku wielkich korporacji,
Powierzchnia tej planety wymaga puryfikacji,
Wyczyśćmy ten świat z tego co go zanieczyszcza,
Nic tak duszy nie oczyszcza, jak widok na zgliszcza,
Dołącz do armii, niech nie czują się bezkarni,
Nie daj się bajkami karmić, trzeźwym okiem świat ogarnij,
Walka się rozpoczęła, czas na posprzątanie gnoju,
Bagnet na broń i do boju, zasiejmy ziarno niepokoju.
Autor tekstu: nieznany

Tłumaczenie piosenki

A.J.K.S.: +48-666

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie
Podoba Ci się tekst piosenki? Oceń tekst piosenki?
0 %
0 %

Inne teksty wykonawcy

A.J.K.S.: +48-666

 

Skomentuj tekst

A.J.K.S.: +48-666

Komentarze: 0

Twój komentarz może być pierwszy

Polecane na dziś

Teksty piosenek

  • Puca (ft. Paluch, Young Igi, Koldi) Chris Carson x DJ Soina
    „Bez pucki do lamusów Na gierki już za stary Z tych wysuszonych fusów Nie zrobisz dobrej kawy Mówi król P do usług Zadanie weszło w nawyk Przy mnie grono szajbusów Nachosy i kalmary Je, je, je ”
  • Sabotage Bebe Rexha
    „Why do i soabotage everything i love? It’s always beautiful until i fuck i up Tell myself i am safe and lonely With nobody else to break my heart Even though i know you’d never I am my own wors”
  • Wanted Enter
    „kiedyś tu każdy pluł mi pod nogi rzucały kłody mi całe bloki dzisiaj im robię nuty pod nogi nuty po której pękają podłogi a tym samym pękają dupy bo Enter podpala chałupy i czasem zrobię nutę do”
  • Przyjaciółka Anika Dąbrowska
    „długo czekałam na twój znak czy zadzwoni ten telefon chociaz raz długo dusiłam w sobie zal skoro ciebie nie ma sama pójdę w tan pamiętam tamtą noc gdy znikąd przyszła moc uliczny deszcz rozma”
  • Jak przestać kochać Jorrgus
    „kochanie czy pamietasz jak pierwszy raz spotkaliśmy sie właśnie w tym miejscu miałaś n sobie tę piękną chabrową sukienkę pamietasz? obiecaliśmy sobie wtedy ze nieważne co by się działo choćby kt”

Użytkownicy poszukiwali

Teksty piosenek

  • ajks 48 666 tekst
  • ajks 48 666
  • ajks 48666
  • A.J.K.S. 48-666 tekst
  • kłade na to lache o czym bredzili na wosie

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

Teksty piosenek

Wykonawcy

Lista alfabetyczna

Tekst piosenki +48-666 - A.J.K.S., tłumaczenie oraz teledysk. Poznaj słowa utworu +48-666 - A.J.K.S.. Znajdź teledyski, teksty i tłumaczenia innych piosenek - A.J.K.S..