Do Or Die - V.I.P. tekst piosenki - Teksciory.pl

Do Or Die: V.I.P. - Tekst piosenki

Wykonawca:
Statystyki wykonawcy:
Teksty61
Tłumaczenia0
Wideo36


Tekst piosenki

Do Or Die: V.I.P.

There's a lot of things that I never understood, (never understood)
Somethin' like Victory, look here, (look here)
Blessin's to the men that walk Chicago streets, and survive (and survive)
We all in a test of time, (God bless us)
One thing let me show you, (show me)
Trials and tribulations, Victory, (victory), felony P.A.
(public announcement), Victory, (victory)
Do or Die, Mike Dun, Victory, (victory)
This is a must, (this is a must)
Amongst the Chicago area, beyond the universe
Is have to be a must, C'mon

[(Chorus) X 2]
Got to keep it real baby party all night
You spill a drink on me baby that's all right
How should you be in the V.I.P., and the
Think of all the nights you can creep out with me

See I'm about leasin' real estates
Ball with the heavyweights, tryin' to get a bad hoe
Lease up in every state, some on the estimate
Motherfuckers calculate, then to straight ass shake
Thugs hyperventilate, bounce for me baby, baby, show me, show me love
For it's 'bout the love of money, motherfucker stay in the club
Cause all my nigga's fresh out start back
I fold em' up murda baby right back
Shit, ya'll in the Benz's, hoe's love us
If you not wit' the flow, hoes ride wit' us
My nigga Chas' tol' me never let em' see you sweat
Never let em' see you wet
Never let em' call your bet
Sex for a rival, look for some 5-0
Watch those kinve'o's, just anaylze yo'
Nigga's for the 5-0, bus' those thugs on the flo'
With my eyes closed, motherfuckers wha' ha!

[Chorus]

You'd be lookin' fine, and so sexy and all that
Threw away my pillow when I slept wit' my gal
Bounce for me baby shake yo' ass like that
Remember us 96', po' see a cadillac
Ya'll stressin' now, while we're tryin' to handle that
Louie 13, hell yeah, sippin' that, only ones to shine
(??) with 2 plaques, we be sangin' dame's, top that
Diamonds 'round my wrists goin' blin', blin', blin'
Money at the bank goin' ting', ting', ting'
Love or die be, put a rock on my fing'
Make the average (??) make a hummin' bird sing
Ya'll let me, let me, let me who?
Show a chick som' paper tell me what she wan' do
I could flip a jack, make a nigga go ooo...
You can get yo' girls, I can with my own crew, wha'

[Chorus]

All my thugs don't count, you in the club bouncin'
He goin' make yo' habit go from a dub to an ounce
This do or die link put em' on the same shit
Nigga pull drama, I'm gonna cock an' spit
We tryin' to take the city, the block ain't shit
North pole niggas get cold as the game get
I'm official, that means I pull it down with no cabbage, (no cabbage)
Open up shop with no status, (no status)
It's my time to spit it, and make the world right
It's my time to shine, like ya'll girls said
It's my turn to whip niggas, and have niggas Cross have it, look
Keep it for 3 months and I'm gon' let ya'll by, yeah, right now
I'm lookin' for somethin' it's probably gonna be it, hey Ma
QP's the baddest, yo' sex, remind's the status, me V.I.P.
You need, to holla at us.

[Chorus]

Would you ride for me baby?
Would you bus' some slugs in them nigga's?
Heey, pump, pump, pump, pump, and ya'll niggas don't want to duck
Lemme bump that shit for ya', who make them hits for ya'
And when you down and out, I'm goin' make them knicks for ya'
All my niggas paper chase, paper chase,
And when them motherfuckers roll up in yo' face
You can catch a case, catch a case, so I just stay home niggas
I've got a phone niggas, roll when I blow nigga, hittin' other cities
Then I'm runnin' through the toll niggas, partner we die young
Wil'in out, no doubt, have fun, V.I.P., pop guns, and I drop bombs
But I, told ya'll motherfuckers just to come
And anything in my perimeter I bomb

[Chorus]
Autor tekstu: nieznany

Tłumaczenie piosenki

Do Or Die: V.I.P.

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie Dodaj swoje tłumaczenie

Inne teksty wykonawcy

  • Do Or Die Alpha And Omega
    "[Do or Die] The alpha is the beginning The omega is the end The alpha is when you do The omega is when you die So the alpha omega is when you do or die It's unexplainable when I drop that ass like a "
  • Do Or Die Thuggin' It Out
    "(feat. Outlawz) Outlaw nigga Do or Die nigga Ride or die nigga Let's get high nigga [Young Noble - Outlawz] Yo, I know niggas that kill Niggas that dump pills Niggas that ill Niggas that don't feel "
  • Do Or Die Shut 'em Down
    "[Do or Die] Ew weee them niggas down there tip Dam man they holding down there Who the fuck is that man lets walk down here and see who this mothafucka is I don't know who in the fuck it is who this n"
  • Do Or Die Already Know
    "(feat. E-40) [E-40] Hook up and do a song together Ugh ugh, let's hook up and do a song Uh huh, uh huh uh huh Already know, game orienfested Ugh, irrequested, ah, irrequested, You already know, you a"
  • Do Or Die Po Pimp
    "(feat. Tung Twista, Johnny P) [Chorus: Johnny P] Do you wanna riiide? In the backseat, of a Caddy Chop it up, with Do or Die Do you wanna riiide? In the backseat, of a Caddy Chop it up, with Do or D"

Do Or Die: V.I.P.
Oceń tekst piosenki
0 %
0 %
Ocen: 0


muzyka.interia.pl


omnibusombibus 2

Skomentuj tekst piosenki

Do Or Die: V.I.P.

Komentarze: 0
Dodaj komentarz
Twój komentarz może być pierwszy
4000 znaków do wpisania
Piszesz jako gość

Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe

Polecane na dziś

teksty piosenek

  • KALUCH x COVIN WIELKI NAPAD
    "Chciałbym kiedyś obrabować wielkie banki Nie usłyszeć potem w radiu o tym wzmianki Liczyć w setkach tysi cały papier La la la casa de papel Chciałbym kiedyś obrabować wielkie banki Nie usłyszeć p"
  • Zara Larsson Love Me Land
    "Never though i would love again Here i am , lost in Love me land How dare you have lips like that? How dare you go and kiss like that? How dare you make use of it? Touch me in the way that yo"
  • Taco Hemingway POLSKIE TANGO
    "w latach 90' nie miałaś tożsamości zachód pędził do przodu zachód nie miał litości Trzeba się było wspomóc By nie wyminął nas pościg A świat eks-wrogów przewidział: Będziemy głodni Zapuszczał"
  • MAJOR SPZ Wstawaj (ft. Kali)
    "[Kali:] życie lubi grać ze man w rosyjską ruletkę powiedz mi jak wstać kiedy znów padam w pędzie może w błędzie kolejny raz dałem ci siłe gdy dziś musisz mi ją dać życie lubi grać ze man w rosyj"
  • FRIZ x PATEC WAKACJE
    "Chmurka za mną Chociaż mamy teraz czyste niebo Furka nisko siedzi Z radia leci sobie Quebo Ej Mama powtarzała: Synek pracuje Miała racje Dziś z każdego dnia zrobię sobie te wakacje I ty sobi"

Użytkownicy poszukiwali

  • sex vip piosenka
  • bounce for the show me baby
  • motherfycker VIP tekst

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

teksty piosenek


Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies. Prywatność. Copyright © 1999-2020 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone.
Teksty piosenek i tłumaczenia: ilość w serwisie - 685 853