Eazy-E: Cock the 9

Tekst piosenki

Brak wideo

Eazy-E

Teksty: 51 Tłumaczenia: 0 Wideo: 0

Tekst piosenki

Eazy-E: Cock the 9

(Eazy-E) Here's the latest from the king of badness I got the shit that makes niggaz wanna flip G'd up all better wit beanies Sweatin all the bitches to blow are weanies Niggaz all getting drunk, and smoking a bum bud Oh wait here's a punk, pump the trunk Cuz it's a gang of jackers in the front smoking all the hump, some shit was said about blue and red but I'm colour blind and I gotta nine threw up the sign I cock the 9, I cock the 9. (Loco S.A.B) Well nigga pop the 9and let it holla Test drive wit a neighbourhood's scholar Black Impaler, blue chucks on gettin outta Sucks on hip hop thugsta get the fuck on Niggaz looking shifty, do they wanna diss me, lick me Show me love or peel my cap quickly My six sense won't let me slip don't puff wit the draggin em I'm still toe taggin em, hit the spot wit a don still baggin em It's the low call, S.A.B on the vocal, blast my way out eazy pay The way, all you bitch niggaz stay out (Hook) x2 I cock the 9, I cock the 9, I cock the 9 ( and everything is fine) I cock the 9, I cock the 9, I cock the 9 (my homey pop the 9) I cock the 9, I cock the 9, I cock the 9 (*gun shot*) I cock the 9, I cock the 9, I cock the 9 (my homey pop the 9) (Phalos Mode) It's like dice game, dice game niggaz get they roll'on Everything's all good till niggaz getting sold on Here we all get together and shoot, fuck I grab my gun then I picked up my loot But I didn't lose shit so it's all good Leavin pumpin Eazy-E "Boyz n the Hood" Cuz I'm a gangsta so I can relate, most of these Niggaz is fake and tryin to hate I put a buster in his place, I put one in his face Obey my first and give him the taste That's how I duz it, that's how I do it and the murder weapon that I use you know I threw it he kept persuading so I had to do it, 'uh' play for keeps that's the rule of the streets 'uh'. (Loco S.A.B) Dick Tracy all on my nuttz like Cagny and Lacy And don't faze me, Ruthless is the label that pays me But this one H.K weighs a ton, words are yellow wit the ??? freaks on a run, bring ya condom in the kingdom huh ho from the ceilin to the floor, info red at ya window plus the E go hangin out the beamer tho drop shit like a seagull, for the people ho's make a contribution, but y'all don't hear me tho. (Hook) x2 (Eazy-E) Tuck ya legs to my dick with the wrap em real tight Just incase its on and a nigga gotta fight, an a Nigga gotta bust, but who in the fuck said in god we trust The shit wen't down everybody start runnin Bitches screamin and the bullets still comin Run into a nigga tryin to save mine, reach for my gun ahh shit!! (Hook) x6
Autor tekstu: nieznany
Data dodania: 2011-02-22

Tłumaczenie piosenki

Eazy-E: Cock the 9

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie
Podoba Ci się tekst piosenki? Oceń tekst piosenki?
0 %
0 %

Inne teksty wykonawcy

Eazy-E: Cock the 9

Skomentuj tekst

Eazy-E: Cock the 9

Komentarze: 0

Twój komentarz może być pierwszy

Polecane na dziś

Teksty piosenek

  • Stefania (Ukraina - Eurowizja 2022) Kalush Orchestra
    „Стефанія мамо мамо Стефанія Розквітає поле, а вона сивіє Заспівай мені мамо колискову Хочу ще почути твоє рідне слово Вона мене колисала дала мені ритм і напевне силу волі не забрати в мене, бо ”
  • SPACE MAN (Wielka Brytania - Eurowizja 2022) Sam Ryder
    „If I was an astronaut, I'd be floating in midair And a broken heart would just belong to someone else down there I would be the centre of my lonely universe But I'm only human and I'm crashing down”
  • SloMo (Hiszpania - Eurowizja 2022) Chanel
    „Let's go Llego la mami La reina, la dura, una Bugatti, El mundo esta loco con este body Si tengo un problema no es monetary Les vuelvo loquito a todos los daddies Voy siempre primera, nunca seco”
  • Hold Me Closer (Szwecja - Eurowizja 2022) Cornelia Jakobs
    „No need to apologise Cuz there’s nothing to regret Well this is not what I wanted Guess all the good things come to an end So baby bye bye, wish you the best But most of alI I wish that I could”
  • In Corpore Sano (Serbia - Eurowizja 2022) Konstrakta
    „Onas eroproc ni somrefne snem Koja li je tajna zdrave kose Megan Markl? Koja li je tajna? Koja li je tajna zdrave kose Megan Markl? Koja li je tajna? (Koja li je tajna?) Mislim da u pitanju je ”

Wykonawcy

Lista alfabetyczna

Tekst piosenki Cock the 9 - Eazy-E, tłumaczenie oraz teledysk. Poznaj słowa utworu Cock the 9 - Eazy-E. Znajdź teledyski, teksty i tłumaczenia innych piosenek - Eazy-E.