Eminem: Guilty Conscience(Music Vid)

Tekst piosenki

Eminem

Teksty: 668 Tłumaczenia: 27 Wideo: 433
Profil artysty

Tekst piosenki

Eminem: Guilty Conscience(Music Vid)

Announcer: Meet Eddie, 23 years old., Fed up with life,
and the way things are going,
he decides to rob a liquor store, on his way in,
he has a sudden change of heart. And suddenly,
his conscience comes into play
Dr. Dre: Alright, stop! (Huh?)
Now before you walk in the door, of this liquor store
And try to get money out the drawer
You'd better think of the consequence (who are you?)
I'm your motherfuckin' conscience
Eminem: That nonsense., Go in and gaffle the money,
and run to one of your aunt's cribs.
And borrow a dam dress one of her prom wig
Tell her you need a place to stay, you'll be safe for days
If you shave your legs, with Rene's razor blade
Dr. Dre: Yeah, but if it all goes through
Like it's supposed to
The whole neighbourhood knows you
And they'll expose you.
Think about it before you walk in the door first.
Look at the store clerk,, She's older then George Burns.
Eminem: Fuck that., do that shit., shoot that bitch
Can you afford to blow this shit?, are you that rich?
Why you give a fuck if she dies?, are you that bitch?
You really think *she* gives a fuck, If you have kids?
Dr. Dre: Man, don't do it., It's not worth it
To risk it. (You're right), Not over this shit. (Stop)
Drop the biscuit. (I will), Don't even listen to Slim, yo.
He's bad for you.
Eminem: You know what, Dre?
I don't like your attitude.
(These voices, these voices, i hear them,
and when they talk i follow, i follow, i follow all x2)
Announcer:
Meet Stan, Age 21
After meeting a young girl at a rave party,
thing's start getting hot and heavy in an upstairs bedroom.
Once again, his conscience comes into play...
Eminem: Now listen to me. while you're kissin' her cheek
And smearin' her lipstick, slip this in her drink.
Now all you gotta do is nibble on this little bitch's earlobe...
Dr. Dre: Yo, this girl's only 15 years old.
You shouldn't take advantage of her, Its not fair.
Eminem: Yo, look at her bush...Has it got hair? (Uh-huh.)
Fuck this bitch right here on the spot bare.
'Till she passes out, and she forgot how she got there.
Dr. Dre: Man, ain't you ever seen that one movie Kids?
Eminem: No, but I seen a porno with some SunDoobiest!.
Dr. Dre: Shit, you wanna get hauled off to jail?
Eminem: Man, fuck that, Hit that shit raw dawg
(These voices, these voices, i hear them,
and when they talk i follow, i follow, i follow all x2)
Announcer:
Meet Grady, a 29 year-old construction worker.
After coming home from a hard day's work,
walks in the door of his trailer park home
To find his wife in bed with another man.
(Grady: WHAT THE FUCK?!?!)
Dr. Dre: Alright, calm down. Relax, start breathin'...
Eminem: Fuck that Shit, You just caught this bitch cheatin'.
While you at work, she's with some dude
Tryin' to get off?, Fuck slittin' her throat!
CUT THIS BITCH'S HEAD OFF!!!
Dr Dre: Wait, What if there's an explanation for this shit.
Eminem: What? She tripped? Fell? Landed on his dick?!
Dr Dre: shiAlright, Shady, maybe he's right, Grady.
think about the baby, before you get all crazy.
Eminem: Okay! thought about it,
Still wanna stab her?, grab her by the throat,
Get you're daughter and kidnap her?
That's what I did., Be smart, don't be a retard.
You gonna take advice from somebody who slapped DEE BARNES?
Dr. Dre: What did you say?
Eminem: What's wrong? Didn't think I'd remember?
Dr DreI'ma kill you, motherfucker!
Eminem: Ah-ah, Temper, temper!
Mr. Dre?
Mr. N.W.A?
Mr. AK coming straight outta Compton, Y'all better make way?
How in the fuck you gonna tell this man not to be violent?
Dr. Dre: Cuz he don't need to go the same route that I went.
Been there, done that...Aw, fuck it...What am I sayin'?
Shoot 'em both, Grady, where's your gun at?
[gun fires, is cocked, and refired]
Autor tekstu: nieznany
Data dodania: 2011-02-22

Tłumaczenie piosenki

Eminem: Guilty Conscience(Music Vid)

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie
Podoba Ci się tekst piosenki? Oceń tekst piosenki?
0 %
0 %

Inne teksty wykonawcy

Eminem: Guilty Conscience(Music Vid)

Skomentuj tekst

Eminem: Guilty Conscience(Music Vid)

Komentarze: 0

Twój komentarz może być pierwszy

Polecane na dziś

Teksty piosenek

  • BZRP Music Sessions 53 (Pique Diss) Shakira
    „(Uh, uh, uh, uh) (Pa' tipos como tú) (Uh, uh, uh, uh) Ah-oh (Uh, uh, uh, uh) (Pa' tipos como tú) (Uh, uh, uh, uh) Perdón, ya cogí otro avión Aquí no vuelvo No quiero otra decepción Tanto”
  • Młody Paderewski Mata
    „Co mi mugole możecie powiedzieć Chcielibyście siedzieć na ostatnim piętrze Leżycie gdzieś na parterze i leżcie Niektórym wygodnie jest na dnie Byłem na minus 1 i nie jestem już Co najwyżej spad”
  • Uśmiech proszę! (piosenka z reklamy) Krzysztof Ibisz x ON
    „Tak, chcę widzieć błysk z twoich ust Zwykle nie gryzę, więc pokaż mi już Każdy twój ząbek ucieszy dziś mnie O szczery uśmiech więc proszę cię Tak, wszystkie zęby piękne są Pokaż więc swoje, śmi”
  • jak nie wrócę po północy (feat. Szpaku) Kuban
    „Nienawidzę pi*d, a chwilowo byłem jedną z nich Największy to ze sobą miałem beef Prosili o bis Musiałem sobie dolać, żeby wyjść A miałeś za idola mnie do dziś Srałem na idoli, nie musiałem podb”
  • As It Was (Harry Styles Cover, America's Got Talent, Mam Talent) Sara James
    „Holdin' me back Gravity's holdin' me back I want you to hold out the palm of your hand Why don't we leave it at that? Nothin' to say When everything gets in the way Seems you cannot be replaced ”

Użytkownicy poszukiwali

Teksty piosenek

  • tekst piosenki eminem this voices i hear them

Wykonawcy

Lista alfabetyczna

Tekst piosenki Guilty Conscience(Music Vid) - Eminem, tłumaczenie oraz teledysk. Poznaj słowa utworu Guilty Conscience(Music Vid) - Eminem. Znajdź teledyski, teksty i tłumaczenia innych piosenek - Eminem.