LeCrae: Send Me

Tekst piosenki

Brak wideo

LeCrae

Teksty: 8 Tłumaczenia: 0 Wideo: 0

Tekst piosenki

LeCrae: Send Me

Send me I'll go,
send me I'll go,
send me I'll go,
lemme go lemme go!
(repeat x4)

i seen it with my own two,
there's no way i can show you
a perfectly poverty stricken people with no view.
And i bet you can't believe this,
they never heard of jesus.
Heard young butler, lil wayne, and young jeezy.

No one's signing up to go on missions this summa.
Rather sit at home and watch exibit pimp in a humma
while a nine year old is shot down.
No one's screaming 'stop now!'
no bridge illustrations for criminals who on lock down.

People deep in africa
looking for an answer bra'.
In china man,
they're dieing man,
until they know who died for sins.
So look what grace did.
Not for us to stay here
inside our comfort zones
at home in mama's basement.

Get out on the grind y'all.
Ain't no better time doll.
I know y'all read the great commission.
Let me just remind y'all:
make disciples of the nations.
Teach'm to obey the lord.
Have to lead someone to christ before i face the lord.

Send me I'll go,
send me I'll go,
send me I'll go,
lemme go lemme go!
(repeat x4)

hey! After, 1,000 years in the west and the churches
get'n bigger daily without understand'n worship. (say what?)
Some regenerate but a lot ain't saved.
You walk outside and be surprised cuz the block ain't changed.
And the numbers they be get'n me.
Something just ain't hit'n them.
America ain't christian they practice'n the ritual.
That's why we should be mission though.
Hey, what you think i'm spit'n for?
The united states is die'n
and in the east is looking pitiful.

Some places if they catch you
they'll arrest you.
They'll serve you,
but they still need the word too.
The gospel should be heard too.
We claim we ain't ashamed,
but we ain't hit the block up.
Were in our christian bubble,
while our brotha's get'n locked up.
Lord i wanna stock up,
pack a bag and walk up
in a country where my faith may get me shot up
anywhere i go, whether my city or far abroad,
i just wanna show' christ the risen holy god.

Send me I'll go,
send me I'll go,
send me I'll go,
lemme go lemme go!
(repeat x4)

i know they're die'n in the streets over in the middle east.
Some kids sink in piece
others hold'n up a piece.
If the violence doesn't cease,
then at least the deceased
might know jesus as their savior as their bodies hit the streets.
And i know this is a graphic view.
And i pray that it's attack'n you.
Track'n you to act and do
what you see in the back illusion.
Mathew twenty-four and fourteen.
We should read it twice
before we think that life is just a battle
see we free in christ!
Look dawg! Life is more than church work and football!
What if you were dead and seen that christians overlooked y'all!
This is why we leave the couch
and leave the comforts of our house
to show a die'n world a god they'll probably never read about.

The great commission says make disciples of all nations.
Have we even made them in our own nation?
Come on christians!
Missions exist because worship doesn't.
People don't worship the god who made them.
We're ambassadors.
Let's go!

Send me I'll go,
send me I'll go,
send me I'll go,
lemme go lemme go!
(repeat x4)
Autor tekstu: nieznany

Tłumaczenie piosenki

LeCrae: Send Me

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie
Podoba Ci się tekst piosenki? Oceń tekst piosenki?
0 %
0 %

Inne teksty wykonawcy

LeCrae: Send Me

Skomentuj tekst

LeCrae: Send Me

Komentarze: 0

Twój komentarz może być pierwszy

Polecane na dziś

Teksty piosenek

  • Znowu wieje wiatr (SBM Label x Żywiec Jasne Lekkie) White 2115, Jan-rapowanie, Solar, Lanek
    „Zanim znajdzie słońce zanim odjedziesz gdzieś proszę x ciebie, zapamiętaj jeszcze będzie dobrze jeszcze będzie ok czekaj, przecież już jest teraz swoim tempem płynie czas dzisiaj Znowu wieje ”
  • Twój Stary To Sarius Sarius
    „AP always flex Twój stary to Sarius! heheh chicki, chicki blau Z martwego miasta ma, Mariusz, nie hrabia Mam manię jak Magellan, lecę w górę jak hajs Świata znam każdy stan, spadam tak samo j”
  • Kokaina Tymek
    „Kokaina, nogi swe rozchyla miasto, jak kokaina Kokaina, nogi swe rozchyla miasto, jak kokaina Kokaina, Kokaina, Kokaina, Kokaina miasto, jak kokaina Kokaina, miasto, jak kokaina wciąga jak ko”
  • CRIMINAL KRONKEL DOM
    „znowu podjeżdża lodówa nie , nie, to nie sen Właśnie kończy się dzień Łapiesz ostatniego bucha Znowu syreny dźwięk Za plecami masz cień Criminal, Criminal, Criminal, Criminal Criminal, Crimin”
  • Fotograf Brok Organek
    „jestem fotograf mówią mi Brok oprócz nagana mam niezły wzrok może i widzę i ciut jakby więcej może to prawda gdy patrze na ręce to wiem potrafię ocalić tak wiele trzeba tylko ocalić kamerę ”

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

Teksty piosenek

Wykonawcy

Lista alfabetyczna

Tekst piosenki Send Me - LeCrae, tłumaczenie oraz teledysk. Poznaj słowa utworu Send Me - LeCrae. Znajdź teledyski, teksty i tłumaczenia innych piosenek - LeCrae.