M.O.P. - G building tekst piosenki - Teksciory.pl

M.O.P.: G building - Tekst piosenki

Utwór nie ma przypisanego wideo
Bądź pierwszy i dodaj klip do wykonawcy Dodaj wideo
Wykonawca:
Statystyki wykonawcy:
Teksty92
Tłumaczenia0
Wideo0


Tekst piosenki

M.O.P.: G building

[Lil Fame] I'm back and I'm stuck up in this bitch [who dat?] Me bitch [who dat?] The Brooklyn thug, what the fuck you see bitch? I'm known for regulatin this game, fuck a critic Cuz when I'm spittin, I'ma split your shitit When I aim, yo you try to get a name But aint, provin a thang I'm still doin my thang,[go head] bells they still ring [uh huh] Now who the lame that wan' tango with Lil Fame Step in the ring and I'll break yo' ass up like Mills Lane [AAAAAAAAHHHHH!!!] How you like me now? That *Kool Moe P* shit, nigga, put it down Yo I need a silencer gat, shit too loud When that bitch start to holla, nigga do child Made the church people on your block wanna move out I bump off and I dump off, and a nigga cool out Why? Cuz when we in the place with the guns in our waist We don't say put your hands up, niggas stand up You gotta get it, cuz you now listen Dump off your body ?til your whole family die fishin? The street mayor, ghetto street playa Hit your hooker with this heavy dick meat playa ass cheek flare Fuck the fame!, I agree fuck the fame But I got four words for ya, don't fuck with Fame Cuz I'm a machine gun kelley, clappa dude Write my name across your belly, DRDRDRDRDRDRDRDR yap a dude! Aint no escapin these streets I'm raised in It's so amazin, we still blazin Aint no savin yo' ass from hell raisin They be strippin your cantelope off the pavement Wit yo' wig split in half and your chest caved in So walk on the green, I'ma cut yo' ass down if you walk in between So listen up and hear me boy, I'm the American [slash!] pretty boy HOOK: First Fam, ridiculous Violaters try to get with us, we quick to bust Them false dudes can't get wit us Hoes grillin cuz we too tough, too real, too raw, too rough First Fam, ridiculous Fools try to move but them fools can't get wit us Cuz we holdin, blastin, lowlin, blastin, strollin, trashin, rollin, MASHIN!! [Billy Danze] I done figured it out [what's that?] They don't want us to shine [true] You lost your mind if you thought I tossed my iron I still got it, for when I'm facin situations like this You dissin? I'm hittin Listen, is it me or the industry to understand I'm a whole different breed of man Bill Danze, Brownsville, Bronx And I'm servin double and single shots on the rocks, nigga [AAAAAAAHHH!!] What! Who gon' tame me I'm a back block nigga and can't, nobody change me You can look at me strangely Keep yappin at your dogs if I go up in your mouth, don't blame me First Family trainee, take what's mine '99 is my time to shine, that's that [Take it easy] Fuck that, I'm ready yo I refuse to dilute jewels for you fools on this radio Fizzy Wo', [suckas never played us] They can't fade us, they hate us, they anus In fact when you touch 'em face to face, they stay in they place They know I'm slayed up from the right side left five in one fist Shutup! Shutup! Now you wanna show love You hear the soft music in the background it's your brain on slugs Now, it's a dirty job but somebody gotta do it So I crept up, stepped up, got to it [FIRE!!]
Autor tekstu: nieznany

Tłumaczenie piosenki

M.O.P.: G building

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie Dodaj swoje tłumaczenie

Inne teksty wykonawcy

  • M.O.P. How about some hardcore
    "[ Billy Danzenie ] How about some hardcore? (Yeah, we like it raw!) (4x) How about some hardcore? [ VERSE 1: Billy Danzenie ] (Yeah, we like it raw in the streets) For the fellas on the corner posted "
  • M.O.P. Old timerz
    "[Chorus: Billy Danze] This is for the old school niggas from back in the day When bubblegum soul was legit wit waves Slick Money was a popular phrase And we learned to let the pistol spark, bark and b"
  • M.O.P. On the front line
    "Aight motherfucker.. Primo, a-heh a-hah, a-hey! Sssssss.. [Billy Danze] Yo, I was raised where, cats blaze automatic weapons and half-steppers don't half-step, without protection The rules of the game"
  • M.O.P. Salute part II
    "Yeah, they talkin about rap"We don't rap, its not about rap we livin it what they talkin about.It's not about college or what you read in a newspaper or magazine.Its hear its reality, this is our"
  • M.O.P. World famous
    "World... world... world... world..Whattup? Aight? Whattup whattup whattup niggy? It's the world's famous (M.O.P.) Firing Squad (Is Home Team in the motherfuckin house?) NO QUESTION! *repeat 2X* It's t"

M.O.P.: G building
Oceń tekst piosenki
0 %
0 %
Ocen: 0


muzyka.interia.pl


omnibusombibus 2

Skomentuj tekst piosenki

M.O.P.: G building

Komentarze: 0
Dodaj komentarz
Twój komentarz może być pierwszy
4000 znaków do wpisania
Piszesz jako gość

Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe

Polecane na dziś

teksty piosenek

  • KALUCH x COVIN WIELKI NAPAD
    "Chciałbym kiedyś obrabować wielkie banki Nie usłyszeć potem w radiu o tym wzmianki Liczyć w setkach tysi cały papier La la la casa de papel Chciałbym kiedyś obrabować wielkie banki Nie usłyszeć p"
  • Zara Larsson Love Me Land
    "Never though i would love again Here i am , lost in Love me land How dare you have lips like that? How dare you go and kiss like that? How dare you make use of it? Touch me in the way that yo"
  • Taco Hemingway POLSKIE TANGO
    "w latach 90' nie miałaś tożsamości zachód pędził do przodu zachód nie miał litości Trzeba się było wspomóc By nie wyminął nas pościg A świat eks-wrogów przewidział: Będziemy głodni Zapuszczał"
  • MAJOR SPZ Wstawaj (ft. Kali)
    "[Kali:] życie lubi grać ze man w rosyjską ruletkę powiedz mi jak wstać kiedy znów padam w pędzie może w błędzie kolejny raz dałem ci siłe gdy dziś musisz mi ją dać życie lubi grać ze man w rosyj"
  • FRIZ x PATEC WAKACJE
    "Chmurka za mną Chociaż mamy teraz czyste niebo Furka nisko siedzi Z radia leci sobie Quebo Ej Mama powtarzała: Synek pracuje Miała racje Dziś z każdego dnia zrobię sobie te wakacje I ty sobi"

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

teksty piosenek


Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies. Prywatność. Copyright © 1999-2020 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone.
Teksty piosenek i tłumaczenia: ilość w serwisie - 685 854