Method Man - Who Yall Rollin' Wit tekst piosenki - Teksciory.pl

Method Man: Who Yall Rollin' Wit - Tekst piosenki

Utwór nie ma przypisanego wideo
Bądź pierwszy i dodaj klip do wykonawcy Dodaj wideo
Wykonawca:
Statystyki wykonawcy:
Teksty187
Tłumaczenia0
Wideo2


Tekst piosenki

Method Man: Who Yall Rollin' Wit

[Intro: Method Man]
Uh... what's really good?
Yo, yo, yo..

[Method Man]
It's the unstoppable, over come any obstacle
Ya'll know my flavor, pack more punch than Tropical
Any mission possible, do what I gots to do
Labels gettin' butterfingers, and next they droppin' you
You think you know, but you have no idea
The Diary of a Meth Man, what's this I hear?
Somebody told ya'll, steppin' in shit was good luck?
I got the hood stuck, chh-chh, now give the goods up
Ya'll done pushed up, past the point of no return
It's Meth's turn, so roll that shit up and let's burn
I heard Philly got the best 'scherm, out in Cali, they got the best perms
Now that we know, when will the rest learn?
Come on, each one, teach one, hear no evil, and I don't speak none
Everything cool until that heat come
Just call my name, and I'll be there
Ya'll kids is slum, like the jewelry in Albi Square

[Chorus: Streetlife (Shawnna)]
We drinkin' Henny til we flip, poppin' bottles til we sick
All ya'll haters eat a dick (yeah, uh)
Let's throw a party in this bitch, all my niggaz and my chicks
Tell me who ya'll rollin' with (yeah)

[Hook 2X: Streetlife (Method Man)]
Method spits fire (Fire!) The roof's on (Fire!) My crew's on (Fire!)

[Streetlife]
M-E-T, H-O-D..

[Method Man]
Man, I'm in the house like foreclosures
Talk sober, until some dog gets forced over
New York soldiers, be at ease, fall back
Never ever, I'm the New Era, like ball caps
Kid, whenever, whoever, whatever, ya'll want it
Ya'll can have it, the problem and answer, I'm all that
While we at it, let's tighten up our grips around that cabbage
Silly rabbit, how many kid's done tricked you on your carrots
The product of a bad package, like Bishop Don Juan it's Magic
How I break 'em like a bad habit, hit tracks like it's target practice
Then let these darts take a stab at it
Niggaz ain't got it, ain't never had it
I jam like L.A. traffic, Jellyroll behind the wheel
And the passenger seat behind the field
It's your boy, physically fit, mentally sick
Get dirty money, told you honey, I'm filthy rich

[Chorus]

[Hook 2X w/o "fire" the second time]

[Interlude: Method Man]
Yeah, ya'll niggaz don't know it's a game
Until it starts again, let's do it, haha!

[Method Man]
Six minutes, Method Man, you're on
If you thinkin' you gon' slip and be alright, you're wrong
You can see me lightin' the bong, while writin' the songs
That the crowd, is either singin' to or fightin' along, fightin' along
I'm try'nna tell you drugs is not your friends
And girlfriend, don't try and front like you got your friend
I'm at the hotel, motel, Holiday Inn
And my chick's a man-eater, she be swallowin' men
Aight, live from New York, it's Saturday night
I got pipes that drain your confidence, and battery light
Aight, mami tight, but she ain't really my type
If ya'll don't see me treat her right, then she ain't really my wife
When I was young, I was stayin' in school, obeyin' rules
Play with my food, what makes you think I'm playin' with you?
This is it, ya'll better come on in, the water's fine
Jump on in, let's do it to 'em one more 'gain

[Chorus]

[Hook 2X]

[Chorus]

[Outro: Method Man]
Yeah, Ladies Love Big John Studd
No doubt, dick up in your mouth
We do this shit everyday, I'm in the cut
With my main shit stain, Ray-Ray Gutter Butt
And we holdin' it down for the whole Staten Island, man
Nothin' else but Staten Island, man
Ya'll stand up, man, Stapleton, the Wild West, Park Hill
Port Richmond, Now Born, Jungle Nilz, hah... Peace!
Autor tekstu: nieznany

Tłumaczenie piosenki

Method Man: Who Yall Rollin' Wit

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie Dodaj swoje tłumaczenie

Inne teksty wykonawcy

  • Method Man Who Ya Rollin' Wit
    "(feat. ODB) [Intro: Method Man] Uh... what's really good? Yo, yo, yo.. [Method Man] It's the unstoppable, over come any obstacle Ya'll know my flavor, pack more punch than Tropical Any mission possi"
  • Method Man Ya Meen
    "Artist: Method Man f/ Fat Joe, Styles P. Album: 4:21... The Day After Song: Ya'meen Typed by: Cno Evil [Intro: Method Man] Yo, I'm bout to hit you with this ya'meen On top of the ya'meen, with a l"
  • Method Man America's Most
    "Yo, welcome This is MC sharper image I'm standing here with my dog technology And we are here to uplift you mind and upgrade your systems so come on down everyone that wants to get some plug in and bo"
  • Method Man Biscuit
    "What? What you want? Represent represent represent Yeah, represent, check it out check it out Yo mama don't wear no drawers! I saw her when she took them off! Standin on the welfare line, eatin "
  • Method Man Bring The Pain (Alt. Mix)
    "Basically, can't fuck with me Verse One: I came to bring the pain hardcore from the brain Let's go inside my astral plane records hey, so I can write monumental Methods, I'm not the King But niggaz"

Method Man: Who Yall Rollin' Wit
Oceń tekst piosenki
0 %
0 %
Ocen: 0


muzyka.interia.pl


INTTV

Skomentuj tekst piosenki

Method Man: Who Yall Rollin' Wit

Komentarze: 0
Dodaj komentarz
Twój komentarz może być pierwszy
4000 znaków do wpisania
Piszesz jako gość

Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe

Polecane na dziś

teksty piosenek

  • Kacper HTA Yin Yang
    "ty pytasz mnie czym jest fake love ja pytam cię czym jest hate ziom samotność czuje tak mocno ze nie wyśpiewam tego tak ej kom hej, joł z nadzieją nie widze tego co się śmieją oni kur*** są "
  • Zara Larsson Ruin My Life
    "i miss you pushing me close to the Edge I miss you I wish knew what I had when I left I miss you you set fire to my world couldn’t handle the heat now I’m sleeping alone and I’m starting to f"
  • Dua Lipa & BLACKPINK Kiss and Make Up
    "[Verse 1: Dua Lipa] We haven't talked all morning Bang my head, bang my head against the wall I'm scared I'm falling Losing all, losing all my control And I'm tired of talking Feel myself saying"
  • Post Malone, Swae Lee Sunflower (Spider-Man: Into the Spider-Verse)
    "But it’s out of my control you’ll be left in the dust I’m so fried up you’re a sunflower I think your love will be too much * Podczas wizyty w programie „The Tonight Show Starring Jimmy Fallo"
  • Lil Peep Cry Alone
    "cry alone right now i just did a line of blow right now I don’t wanna cry alone right now kissing on Styrofoam right now I don’t wanna cry alone right now kissing on Styrofoam right now I don’"

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

teksty piosenek


Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies. Prywatność. Copyright © 1999-2018 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone.
Teksty piosenek i tłumaczenia: ilość w serwisie - 671 021