P. Diddy - Satisfy you tekst piosenki - Teksciory.pl

P. Diddy: Satisfy you - Tekst piosenki

Utwór nie ma przypisanego wideo
Bądź pierwszy i dodaj klip do wykonawcy Dodaj wideo
Wykonawca:
Statystyki wykonawcy:
Teksty109
Tłumaczenia0
Wideo0


Tekst piosenki

P. Diddy: Satisfy you

[Puffy]All I want is somebody who's gonna love me for meSomebody I can love for themAll this money don't mean shit If you ain't got nobody to share it withLove rules the world, you feel me1 - [R. Kelly]He don't understand you like I doNo he'll never make love to you like I doSo give it to meCause I can show you 'bout a real loveAnd I can promise anything that I doIs just to satisfy you[Puffy]When it hurt I ease the pain, girlCaress your frame, get them worries off your brain, girlI'm in your corner do what you want it's your thing,girlOPPOSITES ATTRACT, but we one in the same, girlIt ain't a game so I can't play with youI wanna lay with you, stay with you, pray with youGrow old and gray with youIn good and bad times we'll always make it throughCause what we got is trueNomatter what they say to youI can straight lace you, not just appearanceStimulate your mind, strengthen your spiritsBe the voice of reason when you ain't tryin' hear itYou want it but you fear it, but you love it when you near itSit her on the sofa get a little closerTouch it right, do it like a man's supposed toKnew you was the one, that's why I chose yaCause you get down for yours and ride like a soldierRepeat 1Your soul ain't a toy, you ain't dealin' with a boyFeel emptiness inside? I can fill that voidWhen you spend time with your woman and listenIt shines more than any bagguette diamond can glistenI can't impress you with the cars and the wealthCause any woman with will and drive can get it herselfI'd rather show you it's heartfelt, make your heart meltAnd prove to you you're more important than anything elseWorthwhile, special like my first childWhen I see your face it's always like the first timeOur eyes met, I knew we'd be together and they tried yetI wanna give you things that I didn't buy yetHold you, mold you, drink no liquor, show youAin't no tellin' what we could grow toLet it be known, I told youAnd I'mma be there for whatever you go through, my love's trueRepeat 1[R. Kelly]Don't let him sing you a sad song (No baby)Waiting for love like this too long(You don't have to wait, you don't have to wait on him, baby)All that you need I can give you(You don't have to wait, you don't have to wait on)I do, satisfy you(You don't have to wait on him)[Puffy] I'm the light when you can't seeI'm that air when you can't breatheI'm that feeling when you can't leaveSome doubt, some believe, some lie, cheat, and deceiveSo it's only you and meWhen you weak, I'll make you strong, here's where you belongI ain't perfect, but I promise I won't do you wrongKeep you away from harm, my love is protectedI'll wrap you in my arms so you'll never feel neglected I'll just make you aware of what we have is rareIn the moment of despair, I'm the courage when you're scaredLoyal, down for you, soon as I saw youWanted to be there cause I could hold it down for youBe around for you, plant seeds in the soilMake love all night, bending bed coilsYou're a queen, therefore I treat you royalThis is all for you, cause I simply adore youRepeat 1 until fade[Puff]This one right here goes out to all my sisters
Autor tekstu: nieznany

Tłumaczenie piosenki

P. Diddy: Satisfy you

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie Dodaj swoje tłumaczenie

Inne teksty wykonawcy

  • P. Diddy The saga continues
    "(feat. Black Rob, G. Dep, Loon)["Sirius" by Alan Parsons Project plays in the background][better known to some as "Introducing your Chicago Bulls" music][P. Diddy]Yeah can you hear"
  • P. Diddy Thought you said
    "(feat. Brandy)(baby ...baby .. baby)[Brandy:]Take a good look at meI done cried from the liesThat hurt so bad inside, I can't even thinkAin't never had nuthin to meBrinh me down to the core till i hit"
  • P. Diddy Back for good now
    "[P. Diddy) Uhh, yeah, you know what it is [Black Rob] Aiyyo, back on the scene Ain't nuthin' changed Still doin' wild things Whippin' something mean The whole shorts in the Rolls Royce is off For sure"
  • P. Diddy Bump bump bump
    "(feat. B2K)[p diddy:]We sendindg this out to all the ladies all over the worldAll the ladies all over the worldAll my sexy mamas come onCome on a come on nowAs we proceed to give you what you needYou "
  • P. Diddy Can't believe
    "[Carl Thomas (Faith Evans)] Uh, oh, oh yeah Oh, oh, oh, oh, oh yeah (Emotional) I always dreamed that everything would be okay With me and you, but I was wrong When I looked into your eyes I didn't se"

P. Diddy: Satisfy you
Oceń tekst piosenki
0 %
0 %
Ocen: 0


muzyka.interia.pl


omnibusombibus 2

Skomentuj tekst piosenki

P. Diddy: Satisfy you

Komentarze: 0
Dodaj komentarz
Twój komentarz może być pierwszy
4000 znaków do wpisania
Piszesz jako gość

Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe

Polecane na dziś

teksty piosenek

  • SITEK Czuje się całkiem
    "Czuje się całkiem wyprany z uczuć Chcę nowe życie Napisz jak wyjdziesz Choć nie jestem martwy To czuje się jakbym był I nie chce już walczyć Wystarczy mi Nie mam sił Czuje się całkiem wyprany "
  • Białas, Muniek Staszczyk, Kuba Więcek, Sir Mich Do Ciebie mówię [Pepsi Taste The Beat]
    "[Białas:] Nie mam do ludzi złego nastawienia Jak się z tobą nie zgadzam, to na sił ecie nie zmieniam Na co dzień więcej słucham niż mówię A czasem przemilczę jakiś temat Żeby było miło Życie bez"
  • FLORAL BUGS X OPAŁ Ikigai
    "Rok temu do szkoły chodziłbym normalnie A dziś wraz z Opałem wyruszamy w trasę Dziś Idę na studia, a potem do studia Podążam za sercem i radą co mózg da Nie wiem czy rolex, czy czas Czy wole si"
  • Justin Bieber Holy (ft. Chance The Rapper)
    "I hear a lot about sinners Don’t think that i’ll be a saint But i might go dwon to the river Cause the way teh sky opens up When we touch It’s making me say That the way you hold me, hold me "
  • Deftones Genesis
    "I reject Both sides of what i am being told I’ve seen right through Now i watch how wild it gets I finally achive Balance /4x Approaching a dalayed Rebirth /4x I am positive There’s no sense "

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

teksty piosenek


Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies. Prywatność. Copyright © 1999-2020 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone.
Teksty piosenek i tłumaczenia: ilość w serwisie - 687 330