Pastor Troy - Nice Change tekst piosenki - Teksciory.pl

Pastor Troy: Nice Change - Tekst piosenki

Utwór nie ma przypisanego wideo
Bądź pierwszy i dodaj klip do wykonawcy Dodaj wideo
Wykonawca:
Statystyki wykonawcy:
Teksty110
Tłumaczenia0
Wideo0


Tekst piosenki

Pastor Troy: Nice Change

(feat. Lil Pete)

[Chorus - Juvenile 2x]
I heard about that money, that's some nice change
For the right price, we'll buss the right brains.
Boy look, nigga don't play no games no mo
Niggas a buss ya head if you bang they ho.

[Lil Pete]
Say I heard about the money, that's some nice change.
For the right price i'll buss the right thang.
See I ain't playing.
My nigga don't play no games no mo.
We just sit back and plot and load up the ammo.
Cause this a kick doe.
So bitch lay it down.
Fill a nigga with rounds fo fuckin round.
Knock down yo mound, you temptin me.
Bumpin yo gums, flexin bout yo jewelry.
Ya wannabe, its bout to be a tragedy.
I catch em slippin while he rollin in his Bentley.
Fo sheezy my neezy, I'm off da meter.
P.T. and this little nigga, Little Peter.
I grab tha millimeter.
Yeah, that heater heater.
I put money down hope to see they hit the fuckin doe.
And ain't no lookin back.
I'm dressed in all black.
Ready for combat.
I heard about that change.

[Chorus - Juvenile 2x]
I heard about that money, that's some nice change
For the right price, we'll buss the right brains.
Boy look, nigga don't play no games no mo
Niggas a buss ya head if you bang they ho.

[P.T.]
I heard about that money, that's some nice change.
Fo the right price, i'll buss the right brains.
I scoop em up like a muthafuckin hurricane.
I'm shottin him, her and everything.
Cocaine distribution got me ridin fo you.
On my way to da Nolia,
Bout to roll on dem souljas.
And then its mississippi,
Then its Alabama.
I-20
Atlanta.
Pimp this bird wit bout 15 birds.
Ride through Promise U. to get served.
23 a ki. and you ain't gotta shop with me.
I'm catchin mine from the sea.
It's P.T. That's why I keep a .44
Nigga a buss ya head if you band his ho.
Yo.
But i'm too deep in this game.
Yeah pussy nigga,
You done heard bout that change.

[Chorus - Juvenile 2x]
I heard about that money, that's some nice change
For the right price, we'll buss the right brains.
Boy look, nigga don't play no games no mo
Niggas a buss ya head if you bang they ho.
Autor tekstu: nieznany

Tłumaczenie piosenki

Pastor Troy: Nice Change

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie Dodaj swoje tłumaczenie

Inne teksty wykonawcy

  • Pastor Troy Fuck Them Niggaz
    "[Intro] Look.. Listen here (Yuh) Yeah, I got 'em This for all them punk ass niggaz in this shit (I got 'em) If you a punk ass nigga you gon feel this in your heart (I got 'em) Fuck niggaz [Chorus x4]"
  • Pastor Troy Universal Soldier
    "[Chorus (repeat 4x)] Nigga, I always keep my composure Often full of that doja Universal soldier I'm ready for war These niggas really got me trippin' with that bullshit My daddy, taught me no playin"
  • Pastor Troy Are We Cuttin'
    "(feat. Ms. Jade) [Timbaland scratches throughout] [Intro: Pastor Troy] Ha-ha, ha-ha, come here girl Ha-ha, ha-ha, come here girl Ha-ha, ha-ha, come here girl Ha-ha, ha-ha [Chorus] [PT:] Oooooooh [C"
  • Pastor Troy Who, What, When, Where
    "[Intro] Yo, yo mic check 1,2 1,2 (Y'all know what time it is) This song is entitled (Y'all know what time it is) DSGB throughin it up baby The who, the what, the when and the motherfucking where (DSGB"
  • Pastor Troy Chug-A-Lug
    "[Pastor Troy talking] Pastor, disaster I'm just laying down my bass shit You know my bass my bass one Y'all God damn (well UN-huh nigga) Crank that bitch off the chain Yeah, ya'll niggas know what tim"

Pastor Troy: Nice Change
Oceń tekst piosenki
0 %
0 %
Ocen: 0


muzyka.interia.pl


INTTVMuzzo

Skomentuj tekst piosenki

Pastor Troy: Nice Change

Komentarze: 0
Dodaj komentarz
Twój komentarz może być pierwszy
4000 znaków do wpisania
Piszesz jako gość

Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe

Polecane na dziś

teksty piosenek

  • Siles Pretensje
    "robię to jak polaroid nie wiem kto obok mnie stoi ja nie jadę tu powili chcesz to spróbuj mnie dogonić ale nie patrz w dół tylko szukaj nas jak asteroid gdzieś ja dziele to na pół żeby móc was t"
  • Deys Tymon
    "naładowani od podstaw norma lezą jak strzelba Czechowa dobra musi wypalić ich forma skoro piguły w żołądkach alright! kilku przyjaciół i zmowa mocna byle by tripu dochować telefonowi do work"
  • SOLAR god mode (ft. beteo)
    "znów się czuję cały dzień tak jak wszechmogący bóg dla jednych ok a dla drugich taki chu* już nie pływam przy dnie bo teraz latam wśród chmur wsze dziś las rak wszędzie widzę las głów znowu mó"
  • G-Eazy Sober (ft. Charlie Puth)
    "Oh, I know that I’ll regret this when I’m sober but, every show I’m getting closer is it true that 80 proof is the reason I’m without you oh, I know that I’ll regret when it’s over story of my who"
  • Charli XCX Out Of My Head (feat. Tove Lo, ALMA)
    "later in my sheets there’s no sleep i don’t know when you turn on the radio I don’t know with this dirt how I look pills and …. and terrible things I’m on the floor with the telephone ri"

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

teksty piosenek


Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies. Copyright © 1999-2017 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone.
Teksty piosenek i tłumaczenia: ilość w serwisie - 666 207