TEDE: Pęknięty jeż

Tekst piosenki

Brak wideo

TEDE

Teksty: 187 Tłumaczenia: 0 Wideo: 75

Tekst piosenki

TEDE: Pęknięty jeż

Dj Buhh: Ej, Tedunio i Kołcz, chodźcie tutaj do mnie Tede: Co jest prezesie? Kołcz: Co jest ziom? Dj Buhh: Co jest z wami chłopaki? Tede: No kurwa spoko jest, o co ci chodzi ziom? Gitara gra jak zwykle Dj Buhh: No, i kurwa dobrze. Sprawa jest do zrobienia Kołcz: Jaka kurwa sprawa, ty? Dj Buhh: Kurwa ty! Nie zadawaj pytań, mówię ja, ty słuchasz, okej? Kołcz: Okej, okej, no dobra dobra, już wyluzuj, słucham Dj Buhh: No. Kawałek trzeba nagrać, rozumiecie jeden z drugim? Łapserdaki, łobuzy, obiboki, lenie... Kawałek macie nagrać. Jeden z drugim Tede: Ej, dobra ty ziom, jaki kawałak, kurwa o czym kawałek, co za kawałek? Dj Buhh: Jak to kurwa o czym? O piździe! Tede i Kołcz: O piździe?! Dj Buhh: O cipie! Tede i Kołcz: O cipie?! Dj Buhh: Wiesz co to jest kurwa pęknięty jeż? Tede i Kołcz: Uuu niee ziom, powiedz, proszę cię, mów... Dj Buhh: No, i o tym masz nagrać ziomuś! Tede: Okej! Dwa punkty dla ciebie Buhhu! Dj Buhh: Jestem tu! He he he he... (To jest remix) To jest kawałek kurwa edukacyjny ziom Jedziemy Kołcz ref: To nie dobrze wiesz Kiedy jest pęknięty jeż To nie dobrze wiesz Kiedy jest pęknięty jeż, pęknięty jeż (x2) Spoko, spoko, weź się nie zaberzaj Wyciągnij wnioski, ogol jeża Ej, co z tobą? Ogol włoski Ej, co z tobą połowo Polski ponad? Wiesz o czym gadam, nie udawaj Jesteś tak wyemancypowana Ty chyba musisz to kminić, golić bikini Znasz trendy, podążaj za nimi Chłopaki lubią wygolone cipki Ewentualnie w paseczek przytnij Niech nic nie wystaje spod majteczek Jest rok dwa tysiące trzeci przecież Czytasz te pisma, ty musisz wiedzieć Na pusi golą się na całym świecie Nie mogą być gorsze dziewczyny w Polsce Więc gol się, rozumiesz? Gol się Ej, pęknięty jeż - jebię tą wizję Przydałby ci się zestaw "młody fryzjer" Kołcz lubi cizie, nie lubi takich: Kłaki? Kłaki, kłaki same kurwa kłaki Ej dziewczynko, co jest kurde? Weź maszynkę, wytnij swoją dżunglę Prosto z mostu, tak po prostu Ej, dziewczynko pozbądź się zarostu Nie ogolona, zarośnięta dżungla ZTJ czarna kępa Przecież przeglądasz Twój Styl i Elle Tam wszystkie dziewczynki go-golą się Jesteś nowoczesna, taka świeża Ej ty, pozbądź się swojego jeża Cały świat cipek w tą stronę zmierza My to wiemy, znamy, ej wierz nam ref: Ej bejbe, ogol cipkę Philishave'em, ej bejbe Ej bejbe, ogol cipkę Philishave'em zanim wejdę (x2) To dla nas wszystkie te zabiegi Cienie, pomadki, pudry, eye-linery Ładna bielizna, fajne ciuszki Wszystko super, ale jeża utnij Pełna dowolność w nodzie i stylu Będziesz miała jeża powiem: "ogol się kapsztylu" Jeże nie są tutaj pod ochroną Weź się ogol, proszę weź się ogol Taa! Źle wygląda rosa na włosach One są ogolone nie tylko w pornosach Gillette? Najlepsze dla mężczyzny I nie tylko, poznaj się z maszynką O-o-o-ogol się dziewczynko Patrz na dół, Bezele Składu hymn to To tobie powie każdy Bezel Zrób coś z pękniętym jeżem Jedziesz ref: Ej bejbe, ogol cipkę Philishave'em, ej bejbe Ej bejbe, ogol cipkę Philishave'em zanim wejdę (x2) Dj Buhh: To jest naprawdę gorące. Te ziomki tak to robią ziom, i ty dziewczynko, znień w czyn to, zrób to ze swoją cipką dziwko
Autor tekstu: Tede

Tłumaczenie piosenki

TEDE: Pęknięty jeż

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie
Podoba Ci się tekst piosenki? Oceń tekst piosenki?
0 %
0 %

Inne teksty wykonawcy

TEDE: Pęknięty jeż

Skomentuj tekst

TEDE: Pęknięty jeż

Komentarze: 0

Twój komentarz może być pierwszy

Polecane na dziś

Teksty piosenek

  • Akuku Ten Typ Mes
    „Da, da, dajcie mi wszyscy spokój Da, da, dajcie mi wszyscy spokój Da, da, dajcie mi wszyscy spokój Da, da, dajcie mi wszyscy spokój Ty jesteś tu już czuję więź To wielka zmiana mniejsza niż pię”
  • OXA (ft. Pusher) Kizo
    „Markowe OXY setka Oxandrolonu Jebać detoxy Bez jointa nie wychodzę z domu To już jest styl życia Bądźmy ze sobą ze sobą szczerzy Za co miałabyś pokochać, sam bym nie uwierzył Markowe OXY setka”
  • B. Kafar Dix37
    „Gdy zadzwonił Poszwixxx mó2i mam złe wiadomości nagle mrozi kości coś mi bez lirtości ej, nei wiem skąd wiedziałem ze to B myślę nie przecież niezniszczalny kurwa jest myślę nie ale słucha ”
  • Przyspieszam Sarsa Markiewicz
    „Upiorne splątanie 7 dzień, 4 nad ranem O tym szumią wszystkie drzewa Zaceruj mnie przed tym światem Na krętej drodze przyspieszam Jeszcze bardziej Niech ktoś mnie złapie Poruszy , bo zaraz za”
  • Wielkie Miasta Szczyl
    „Ale mamona... Już widziałem wielkie miasta Widziałem wielkich ludzi Dosłownie i w przenośni Wiem ze takich lubisz Widziałem wielkie domy widziałem wielki fury a ty stroisz się tak po to żeby”

Użytkownicy poszukiwali

Teksty piosenek

  • pęknięty jeż
  • hej babe czy ty wiesz co to jest pęknięty jeż
  • tede hej bejbe
  • w paseczek przytnij
  • dziewczynko pozbądź się zadostu

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

Teksty piosenek

Wykonawcy

Lista alfabetyczna

Tekst piosenki Pęknięty jeż - TEDE, tłumaczenie oraz teledysk. Poznaj słowa utworu Pęknięty jeż - TEDE. Znajdź teledyski, teksty i tłumaczenia innych piosenek - TEDE.