Young Jeezy: Don't Get Caught

Tekst piosenki

Young Jeezy

Teksty: 106 Tłumaczenia: 0 Wideo: 19
Profil artysty

Tekst piosenki

Young Jeezy: Don't Get Caught

[Jeezy]
Shit man fuck
[Police Officer]
Drivers license and registration pleez
[Jeezy]
Hey whats up sir umm, look umm
[Police Officer]
Sir could you pleez step out tha car
[Jeezy]
Oh not a problem officer its all good im jusy know what im sayin commin from droppin ma lil boy off at ma baby momma house here go ma license right here

[Verse 1 (Jeezy)]
Trunk full of yoda heated situation flashlight in ma eyes he want ma registration (what) should i stay should i run got hard got soft got pills got guns
(4real) ma drivers license is revoked just got done burnin so i know he smell tha smoke (damn) but never let em see you see sweat cuz if he search ya
trunk he might find tha tec. Or a bag full of O's wrapped in duck tape nigga between some dirty ass clothes. But i talk to him tha right way he told me
slow it down and have a nice day.

[Chorus]
You can do ya thang shawty its okay to floss but its still one rule player dont get caught. cuz everything you gain dog and everything you lost but its
still one rule pimpin dont get caught. fuck every hoe you hit dog and every hoe you toss cuz its still one rule player dont get caught. you can ride clean
shorty you aint gotta walk but its still one rule player dont get caught

[Verse 2]
Some niggas rob (what) some niggas slang (4real) some niggas stack (naw) some niggas bang (chea) but i congratulate not playa hate you in tha streets
pimpin make ya move get ya cake fuck what you heard through tha grapevine get outta line nigga ima straighten mine. and i dont believe in wastin time well
catch them hoes later. stay on ya grind (thats right) gotta a low tolerence for ignorance (ignorance) you thinkin pleasure im thinkin business. tha
streets didnt raise no fool when you live by the code nigga its only one rule

[Chorus]

[Verse 3]
Got tha phone call (call) had a funny feeling (feeling) told him everything was cool and i was chillin (chillin) we use to chill out and smoke blunts and
i aint seen him in a while maybe a couple months. said he wanna holla he seemed anxious. first thing on ma mind go and get tha strainers. make his folks
pay a ransom bout him. on that bullshit make a good example out him. this nigga hot he on fire (fire) i hope his ass aint wearin no wire naw dog he
bullshittin said his partner set him up tha nigga snitchin

[Chorus x2]
Autor tekstu: nieznany

Tłumaczenie piosenki

Young Jeezy: Don't Get Caught

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie
Podoba Ci się tekst piosenki? Oceń tekst piosenki?
0 %
0 %

Inne teksty wykonawcy

Young Jeezy: Don't Get Caught

Skomentuj tekst

Young Jeezy: Don't Get Caught

Komentarze: 0

Twój komentarz może być pierwszy

Polecane na dziś

Teksty piosenek

  • Easy On Me Adele
    „There ain't no gold in this river That I've been washing my hands in forever I know there is hope in these waters But I can't bring myself to swim When I am drowning in this silence Baby, let me ”
  • Let Somebody Go Coldplay x Selena Gomez
    „We had a kind of love i thought that it would never end all my lover all my other all my friend we talked around the circle you talked around and than I love you to the moon and back again ”
  • Łzy ślepego szczęścia Gibbs
    „Ref. Za wszystkie łzy ślepego szczęścia Porozbijane serca, krwawe rany W każdą ciemną noc Za wszystkie dni bez chwili ciepła Życie hartuje nas co dnia A czary są tylko na pomoc, na pomoc, e”
  • Pyk pyk (feat. Bonson) Magiera
    „nie wiem który dzień ten towar trzyma mnie nie wiem czy ja mam go w garści czy on mnie 3 dni temu jej pisałem że już śię 3 dni nie wiem czy to jawa czy sen jeszcze łyk jeszcze 3 no i zawijam s”
  • Epoka X Natalia Nykiel
    „Ile ma lat najstarszy człowiek jak przeżył ten świat czy ma w sobie strach jakiś żal Krawędzie dnia ile odcieni ma zachód i wschód gdy mówisz jak zmieniam się w róż pewność to grunt reszt”

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

Teksty piosenek

Wykonawcy

Lista alfabetyczna

Tekst piosenki Don't Get Caught - Young Jeezy, tłumaczenie oraz teledysk. Poznaj słowa utworu Don't Get Caught - Young Jeezy. Znajdź teledyski, teksty i tłumaczenia innych piosenek - Young Jeezy.