Puff Daddy - Nothin' (Remix) tekst piosenki - Teksciory.pl

Puff Daddy: Nothin' (Remix) - Tekst piosenki

Wykonawca:
Statystyki wykonawcy:
Teksty137
Tłumaczenia0
Wideo90


Tekst piosenki

Puff Daddy: Nothin' (Remix)

[Foxy Brown]
ayo yoyoyo one two one two (OH!)
Brooklyn is definetly in the building tonight y'all!
This is the remix, I'm in the best shape of my life y'all
Oh yes I mean..
Home girl I came to party (okay)
Young mans watchin my body (ohh!)
He's a haggle and no i'm not baggin him (uhh ooh!)
But you don't want the girls to come over and start askin him
What you wanna do, nigga? (Nothin')
What you tryin to do, nigga? (Nothin')
What you wanna do, nigga? (Nothin')
What you tryin to do (Yeah!)
I'll show you how to do this hun, what?
How y'all want it my pumps is 900
These ain't polo, nigga, these is manolo
Twist Rovers y'all runnin's over
I grooves on with a mean diddy bop
And an H-Todd jean and a good shoe on now
Catch me in the hood stylin proper
Them dudes say I spit like a dude in a bitch body
[Noreaga]
Home boy, I'm drunk in the club and won't hurl
Home boy, I'm leavin the club with white girl
Home boy, get out of my face and just taste
Home boy, I'm leavin this spot with new case
UH-OH, see these niggas gotta stay in they lanes
With a clown ass Foxy and they ain't the same
At the white boy club, while I'm buyin the bar
They like hey now you still an all star (Heh Heh)
[Pharrell Williams]
Playboy, we came to party (ohh!)
Your bitch was tryna fuck me (ohh!)
She's a haggler naw I'm not taggin her (uhh ohh!)
But you don't want them boys to come over and start askin ya (ohh!)
What you wanna do? (Nothin')
What you tryna to do? (Nothin')
What y'all wanna do? (Nothin')
What the fuck y'all tryna to do
[Capone]
Well I'm known to keep it thorough in the MC field
We ain't respectin no one and two to ya nail
Cuz I shoot to get loose, when its time to perform
Fuck riots in the set, when they turn my mic on
I'll rap a second time, and put two in the air
EAT MONEY the bridge murder unit is here
Nigga front and get popped, ain't no fuckin with my dough
Girls with my jock, with my dough intro
[Maze]
I'll like the way she movin in her pradas
She got a booty like and African (YEEAH)
I bet her last name ain't bam bottom (NOOO)
Now get ya diamonds (YEEAH), if you ain't knowin left brat
We sayin show up, you still sayin hi
[Muze]
Homeboy, we ain't come to party
We came to buy ya drinks
Til ya earl and ya mink
When you drunk brainless, make you relinquish
Everything you came with, this is the remix!
[Pharrell Williams]
Playboy, we came to party (ohh!)
Your bitch was tryna fuck me (ohh!)
She's a haggler naw I'm not taggin her (uhh ohh!)
But you don't want them boys to come over and start askin ya (ohh!)
What you wanna do? (Nothin')
What you tryna to do? (Nothin')
What y'all wanna do? (Nothin')
What the fuck y'all tryna to do
La la la la la la la la la (ohh!)
La la la la la la la la la (ohh!)
La la la la la la la la la (ohh!)
La la la la la la la la la (ohh!)
La la la la la la la la la (ohh!)
La la la la la la la la la (ohh!)
La la la la la la la la la (ohh!)
La la la la la la la la la (ohh!)
[P. Diddy]
You know its rough, rugged, hard cuz i'm P
(You can't touch Pone and you can't touch me)
(You faggots) No con rappers on quest
(Forget your headphones, boy your gonna need a vest)
You know I flips it in the trucks and the coupes
(See my wife ain't home, but my hookers is loose)
I keeps a haggler inside an accura
(And all my niggas, they gotta start baggin her)
[Muze]
Yo step, hold up, twist the dro up
Switch the flow up, might hit ya hoe up
Cuz ya girl was lookin at me
One x, she's really freaky
[Maze]
Hey y'all M-A-Z-E
We the shit man thats too hard
Imma rub out my enemies, hatin
Crush the industry, get kid in bought them all like the..
[Pharrell Williams]
Playboy, we came to party (ohh!)
Your bitch was tryna fuck me (ohh!)
She's a haggler naw I'm not taggin her (uhh ohh!)
But you don't want them boys to come over and start askin ya (ohh!)
What you wanna do? (Nothin')
What you tryna to do? (Nothin')
What y'all wanna do? (Nothin')
What the fuck y'all tryna to do
La la la la la la la la la (ohh!)
La la la la la la la la la (ohh!)
La la la la la la la la la (ohh!)
La la la la la la la la la (ohh!)
La la la la la la la la la (ohh!)
La la la la la la la la la (ohh!)
La la la la la la la la la (ohh!)
La la la la la la la la la (ohh!)
[P. Diddy]
As we proceed, to give you what you need!
Autor tekstu: nieznany

Tłumaczenie piosenki

Puff Daddy: Nothin' (Remix)

Nie ma jeszcze tłumaczenia dla tego utworu
Bądź pierwszy i dodaj swoje tłumaczenie Dodaj swoje tłumaczenie

Inne teksty wykonawcy

  • Puff Daddy So Complete
    "[Verse 1] I remember what you said to me, when you said it to me last night we was talkin', and you reassured me everythings fine When I woke up this morning to get some loving from you I turned to on"
  • Puff Daddy Friends
    "(feat. Foxy Brown) Aha, yeah, yeah In a world of, larger moves, new cars to cruise Sometimes I make the news, falsely accused I gotta shake the spot when the stakes is high A brother needs space like"
  • Puff Daddy I Need A Girl (Remix)
    "[P. Diddy] Yeah, Yeah I need a, I want a [Usher] I need a girl to ride, ride, ride I need a girl to be my wife I need a girl who's mine oh mine I need a girl in my life [P. Diddy] Yo, I'm internationa"
  • Puff Daddy Notorious B.I.G. (Remix)
    "[Notorious B.I.G.] Yo, check it Call Lil' Cease Tell that muh'fucker to bring me some muh'fuckin weed for this hospital man fuck that Tell that reporter to go pick up ten thousand from Dez and go take"
  • Puff Daddy Son Of A Gun (Bad Boy Remix)
    "[Chant: Janet] Ha ha, hoo hoo, thought you'd get the money too Greedy motherfuckers try to have your cake and eat it too [Intro: P. Diddy] This... is... The... remix (Now, that's that shit right here)"

Puff Daddy: Nothin' (Remix)
Oceń tekst piosenki
0 %
0 %
Ocen: 0


muzyka.interia.pl


INTTVMuzzo

Skomentuj tekst piosenki

Puff Daddy: Nothin' (Remix)

Komentarze: 0
Dodaj komentarz
Twój komentarz może być pierwszy
4000 znaków do wpisania
Piszesz jako gość

Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe

Polecane na dziś

teksty piosenek

  • Borixon WEEDBANGER (feat. ReTo, Żabson)
    "Jak dobre jaranie to z fify tylko same szczyty! nigdy więcej sziszy z bonga dym kipi jak czysty joint to luźno jak tytoń w nim to gówno czasem dam dobrze w płuco mówi się kur* trudno! jak dob"
  • MAŁACH Ciebie Szukałem
    "z początku była tam ławka i drzewa paru ziomali pod blokiem tak ten co był kamienicą i widzą nas sąsiedzi ze wszystkich okien po trzech browarach tu ryczą ze śmiechu o limo pod okiem Choć zero "
  • Liam Payne & J Balvin Familiar
    "it's simple, you dip low your hips roll you do the calypso and intros is all that I need yo empiezo, primero tu sabes lo qque me refiero de cero, sabes que estoys pa ti I just wanted to get yo"
  • Kartky Silent Hill
    "nie boję się demonów z luster pamiętasz gusła, to wiesz o czym mówię nie wracam do czasów gdy kieszeń jest pusta a noce na youtubie widziałem cię w klubie wieczorem i moja była tam wpadła nie w"
  • The Chainsmokers, Drew Love Somebody
    "in the town full of fancy cars and crowded bars and supermodels looks exactly the way it did inside my head when I dreamed about it all the things I could live without I need it now cause they’re"

Ostatnio wyszukiwane

Teksty piosenek

Wybrane

teksty piosenek


Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies. Copyright © 1999-2018 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone.
Teksty piosenek i tłumaczenia: ilość w serwisie - 668 271